SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Gelukkig levert het ook heel wat opquote:Op maandag 4 mei 2015 18:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Heb nog gevraagd of ik het onderhoud kon afkopen, dat kon niet en leasen was ook niet mogelijk
Elk huisje heeft zn kruisje en er is altijd iemand waarvan je denkt ik moet niet zeuren want die heeft het erger maar de realiteit is dat jij hier dagelijks tegenaan loopt. Sommige dingen zijn een accrptatie proces andere dingen een oplossing zoeken of combi van beiden.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Spirit welkom.
Ik ben al een week van slag. Maar met het nieuws van L-e/cygne en wat minder vers lingue en klumsy vind ik dat ik mezelf niet aan moet stellen. Ik heb 2 gezonde kinderen en moet mijn zegeningen dus tellen.
/spoiler Waarom kan ik er dan niet mee dealen dat ik nog dagelijks last heb van de schade die de zwangerschap(pen) opgeleverd hebben.
Echt ik baal er van en vind dat mijn dochters dit niet verdienen maar ik krijg dat stemmetje niet helemaal weg/ einde gezeur./spoiler
Jaquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:33 schreef Omentielvo het volgende:
Verbazend hoe snel die ik ben twee fase start hè?
Tnxquote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dr staat 1x zn volledige naam
Verder klinkt t als een heerlijk eigenwijs ventje
Exact dit.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja
En dan ook all the way he. Omdat de boterham verkeerd ligt. Omdat de beker verkeerd is. Omdat hij geen bleek in zijn neusgat mag druppelen. Omdat hij drinken wil, nee geen drinken, nee toch wel, HOEZO KRIJG IK GEEN DRINKEN, GA WEG IK WIL NIETS IK GOOI HET NAAR JE HOOFD enzo![]()
Omg, ik zit hier keihard te lachen om de iPad-verslaving van M.quote:Op woensdag 6 mei 2015 08:08 schreef Kyara het volgende:
Hier 3 bijdehante peuters die niet helemaal in hun hum zijn (nou ja, eentje maar die werkt door).
D zit in een groeispurtje en eet als een bootwerken, J is snotterig en huilt om alles en M heeft een IPad verslaving en sluipt s avonds regelmatig uit bed om op de IPad spelletjes te doen of filmpjes te kijken.
J vindt sommig eten "sooooooooo niet lekker", D heeft een voorkeur voor papa "nee mama, niet doen", "toe maar papa, nou mag jij" en M heeft zoveel maffe uitspraken dat het bijna niet meer bij te houden is.
Ooohh doorslapenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:32 schreef Loj het volgende:
Trouwens, over die peuter van mij gesproken... Ik durf nu wel officieel te melden dat na 27 maanden Ow echt doorslaapt. Tnx dat jullie 27 maanden lang naar m'n gezeur daarover hebben willen luisteren. En idd... Het kwam goed! (Zonder dat ik hem lang heb laten huilen)
Einde dagboek Ow
Fr, wat de rest ook zei!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |