Net zoals die baan 2 weken terug of zo in North Ireland... Dat was ook knap difficult om daar under par te komenquote:Op zondag 21 juni 2015 00:40 schreef Max23 het volgende:
Joost trouwens gedeeld 3e nu, parren zijn genoeg, want bijna iedereen maakt bogeys
Volgens mijn scorebord 6quote:Op zondag 21 juni 2015 00:46 schreef chufi het volgende:
Van het hele veld staan er 3 under par for the day...
Als je op today klikt staan de minnetjes allemaal bovenaanquote:Op zondag 21 juni 2015 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Die minnetjes zijn wel erg klein, nu kom ik op 5.. Maar ja het wisselt snel
Kan op de leaderbord van de PGA ook zie ik nu ... 6 weer idd Maar wel weinig vind ik zelfquote:Op zondag 21 juni 2015 00:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als je op today klikt staan de minnetjes allemaal bovenaan![]()
http://www.usopen.com/en_US/scoring/#tab_rd3
goeie 4e slag in ieder gevalquote:Op zondag 21 juni 2015 01:14 schreef Max23 het volgende:
Komt minstens een bogey aan voor Joost, tenzij hij nu een put van 37 ft maakt
Ja helaas.. Maar iedereen heeft het hier moeilijk dus staat Joost nu gewoon gedeeld 8ste op Evenquote:Op zondag 21 juni 2015 02:24 schreef Peterselieman het volgende:
dubbele bogey op 11 ...
De rest hoor ik morgen wel
En de titelquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:32 schreef borisz het volgende:
Christel Boeljon leidt ook na twee dagen op de Ladies Open met -8, drie slagen los
Overige Nederlandse dames zijn klaar
Ja alles is mogelijk daar ...quote:Op zondag 21 juni 2015 21:46 schreef Coelho het volgende:
vandaag par of een slagje winnen en hij staat zo in de top 5...
En mist een birdieput van 6ft op 2quote:Op zondag 21 juni 2015 23:16 schreef Peterselieman het volgende:
Luiten is ook weer los. Begonnen met een par op 1
quote:Op zondag 21 juni 2015 23:26 schreef franklop het volgende:
Zat eens even de olympische eisen te kijken voor golf;
IF internationaal kwalificatiesysteem:
Laag 1: top 15 (max. 4 per NOC) Olympic Golf Rankings op 11 juli 2016
Laag 2: top 16 - 59 (max. 2 per NOC) Olympic Golf Rankings op 11 juli 2016
Prestatie-eis NL:
Laag 1: overnemen IF eis
Laag 2: aanscherpen IF eis
top 36 geschoonde Olympic Golf Rankings op 11 juli 2016 én
top 100 ongeschoonde Olympic Golf Rankings op 11 juli 2016
Die top 36 moet wel haalbaar zijn. Luiten staat 52 en er staan 26 (!) Amerikanen voor hem op de lijst.
Boeljon stond tot vandaag 93e met weet ik het hoeveel Amerikaanse, Japanse en Koreaanse golfers voor dr
Even nageteld; 66 uit die 3 landen
twitter:VC606 twitterde op maandag 15-06-2015 om 14:53:52The update of my #OlympicGolf Ranking after week #24 (based on the #OWGR projection for July 11th, 2016). #Rio2016 http://t.co/eEwCPQ2XMx reageer retweet
Was te verwachten gezien zijn seizoen tot nu toe. Er valt momenteel meer winst te behalen in het beperken van de scores in zijn slechte rondes dan in het verbeteren van zijn goede rondes. De echte toppers lopen zelden met een +5 van de baan af. Als hij zich eigen kon maken om stabieler te zijn, dan kan hij nog een echte stap maken.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zonde van Joost zeg. Maar was te verwachten
Toen ik dat typte stond Joost op -2 met de projected cut op -2.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:39 schreef Peterselieman het volgende:
Rondgegaan in 68 slagen (-4), dus de cut ruim gehaald
Sport1 is de zender voor golf.quote:Op zondag 5 juli 2015 21:54 schreef Jimbo het volgende:
waar kijken jullie eigenlijk de streams of iets?
ik kan echt nooit wat golf vinden op tv
meh pay-tvquote:
Ik heb een sport 1 abonnementje, voor mij wel de moeite. Online abonnement is maar 7 euro per maand. DM maar als je gratis streams zoekt.quote:Op zondag 5 juli 2015 21:54 schreef Jimbo het volgende:
waar kijken jullie eigenlijk de streams of iets?
ik kan echt nooit wat golf vinden op tv
Ik dacht dat die gasten ook meerdere putters in hun tas hadden. Kan me namelijk voorstellen dat een putt van 25 meter ander materiaal vereist dan een put van <2 meter.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:04 schreef luckass het volgende:
Robert Streb beschadigt zijn putter na de 9e hole, putt de back nine alles met zijn wedge en maakt 5 birdies![]()
en een bogey en staat gedeeld eerste.
Nee hoor, dat helemaal niet zo en dus niet nodig.quote:Op maandag 6 juli 2015 01:06 schreef Coelho het volgende:
Ik dacht dat die gasten ook meerdere putters in hun tas hadden. Kan me namelijk voorstellen dat een putt van 25 meter ander materiaal vereist dan een put van <2 meter.
Linker-enkelband.quote:Op maandag 6 juli 2015 12:36 schreef luckass het volgende:
Rory scheurt z'n enkelbanden tijdens een potje voetbal
Je mag maximaal 14 clubs mee hebben en inderdaad tijdens een ronde geen clubs vervangen. In de jaren '30 hadden spelers vaak tussen de 20 en 30 clubs mee, maar om de caddies te ontzien werd het toegelaten aantal op 14 vast gelegd.quote:Op maandag 6 juli 2015 12:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, dat helemaal niet zo en dus niet nodig.
En er is volgens de regels een maximaal aantal clubs die je bij je mag hebben en vervangen tijdens een ronde is niet toegestaan.
Wat nemen de meesten dan mee? 1 driver, 2 wood, 5 ijzers, PW, SW en putter maakt 11. Wat mis ik nog?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:47 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Je mag maximaal 14 clubs mee hebben en inderdaad tijdens een ronde geen clubs vervangen. In de jaren '30 hadden spelers vaak tussen de 20 en 30 clubs mee, maar om de caddies te ontzien werd het toegelaten aantal op 14 vast gelegd.
Ik kan me overigens niet voorstellen dat Rory gaat spelen de Open met een gescheurde enkelband. Hij is totaal niet zo'n grinder/doorzetter als Woods was bv. die op een gebroken been de US Open won in 2008.
Driver, houten 3, houten 5, ijzer 3 t/m 9, pw, sw, putterquote:Op woensdag 8 juli 2015 00:16 schreef Coelho het volgende:
Wat nemen de meesten dan mee? 1 driver, 2 wood, 5 ijzers, PW, SW en putter maakt 11. Wat mis ik nog?
quote:GOLFLEGENDE TOM WATSON NAAR KLM OPEN
Een van de grootste golfers aller tijden maakt dit jaar zijn debuut in het KLM Open, dat van 10 tot en met 13e september wordt gespeeld. Niemand minder dan achtvoudig majorwinnaar Tom Watson komt naar de Kennemer Golf & Country Club. Ook Joost Luiten, de kampioen van 2013, behoort tot de deelnemers. De kaartverkoop is inmiddels gestart via klmopen.nl/tickets.
Voor toernooidirecteur Daan Slooter was het een lang gekoesterde wens om de Amerikaan Tom Watson naar het KLM Open te halen. ‘Hij is een van de grootste golfers van onze generatie en misschien wel de beste speler op linksbanen ooit. Dit was waarschijnlijk ook de laatste kans om hem op een van onze mooie golfbanen te laten spelen, waar hij de jonkies nog wat kan leren.’
Watson kijkt uit naar zijn bezoek aan Nederland en debuut in het KLM Open. ‘Ik heb al veel goede dingen gehoord over het toernooi en de Kennemer. Ik houd van spelen op linksbanen en hoop dat mijn ervaring van pas komt op de Kennemer. Het is bovendien een mooie kans om nieuwe vrienden te maken.’
Luiten gebrand op nieuw succes in eigen land
Het Nederlandse publiek mag zich weer verheugen op de deelname van Joost Luiten. De kampioen van 2013 en enige Nederlandse speler op de European Tour eindigde vorig jaar vijfde en is erop gebrand om het succes van twee jaar terug te herhalen. In drie van de vier laatste edities eindigde Luiten bij de beste zes en op de Kennemer is hij de laatste twee jaar maar liefst 22 onder par. De viervoudig winnaar op de European Tour draagt ook dit jaar het ambassadeurschap van het KLM Open uit.
Andere grote namen
Naast Watson en Luiten is de komst van een aantal andere grote namen al zeker. Publiekslieveling en kanshebber Miguel Angel Jiménez is weer van de partij, net als Robert Karlsson en Andy Sullivan. Jiménez, winnaar in 1994, verloor in 2013 in een play-off van Joost Luiten. Dit jaar staat de Spanjaard weer in de top-10 van Europa met twee runner-up plaatsen in het Spaans Open en het prestigieuze BMW PGA Championship. Ook maakte hij zijn negende en tiende hole-in-one dit seizoen en is nu recordhouder op de European Tour.
Winnaar ruimtereis keert terug op de Kennemer
Andy Sullivan werd vorig jaar wereldberoemd toen hij een hole-in-one in de laatste ronde van het KLM Open een ruimtereis won. Daarna nam zijn carričre op de European Tour ook een enorme vlucht. Dit seizoen won hij al twee titels (South African Open en Joburg Open). Robert Karlsson is de meest succesvolle Zweed op de European Tour en mag tot de kanshebbers worden gerekend.
welk tournooi zit jij te kijken?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:25 schreef borisz het volgende:
Joost start goed met drie birdies en komt op de streep van -2. Zeven holes gehad.
Daar spelen ze ookquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
welk tournooi zit jij te kijken?
enige wat ik kan vinden is aberdeen
Erg netjes, zijn 3e dag is nogal eens zijn slechtste. Laten we hopen dat hij zijn slechtste dag donderdag al heeft gehad.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:55 schreef -Sisyphus- het volgende:
Vandaag een rondje -4, voor -10 totaal met de huidige leiders op -11.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |