quote:Op zondag 3 mei 2015 14:53 schreef Razztwizzle het volgende:
Poep is OK als: pindakaas, pesto, satésaus, mosterd, kipkerriesalade, lepelrechtopzodikkebruinebonensoep, chocoladepasta
Poep is niet OK als: kokindjes, kiezels, groentesoep
Ik heb er ook zo een!quote:Op zondag 3 mei 2015 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
Even tussendoor he, mijn kind heeft ineens boventanden, maar het zijn niet de middelste, maar die daar links en rechts van. Is dat normaal? Die middelste zijn dus nog niet door!
Nu krijg ik een vampier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Labrador babys![]()
Hang de knoflook maar vast klaarquote:Op zondag 3 mei 2015 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
Even tussendoor he, mijn kind heeft ineens boventanden, maar het zijn niet de middelste, maar die daar links en rechts van. Is dat normaal? Die middelste zijn dus nog niet door!
Nu krijg ik een vampier
Dat kan zeker! Ik had voor Elin PCOS en na haar bevalling een keurige cyclus en geen PCOS meerquote:Op zondag 3 mei 2015 19:40 schreef Fazzoletti het volgende:
Dat klinkt allemaal super Soesa, dan mag je toch trots zijn![]()
Ik heb een vraag: zijn er dames waarvan hun cyclus nu anders is tov voor de zwangerschap? Ik ben na exact 28 dagen weer ongesteld geworden terwijl voorheen mijn cyclussen varieerden tussen de 30-60 dagenIk ben wel benieuwd of dit nou toeval is of dat een zwangerschap ook voor een 'reset' kan zorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |