twitter:ProCyclingStats twitterde op zaterdag 16-05-2015 om 16:01:24Did this ever happen before in a UCI race?Transsexual wins in Trofee Maarten Wynants (1.2)FULL RESULTS:http://t.co/6GTQuVbfNA reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:33 schreef heywoodu het volgende:
twitter:ProCyclingStats twitterde op zaterdag 16-05-2015 om 16:01:24Did this ever happen before in a UCI race?Transsexual wins in Trofee Maarten Wynants (1.2)FULL RESULTS:http://t.co/6GTQuVbfNA reageer retweet
José Been vond het niet kunnen (vermelden van haar transseksualiteit)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar mijn grote vraag is WAAROM heeft Maarten Wynants een vrouwenkoers?![]()
Niet zo heel bijzonderquote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
José Been vond het niet kunnen (vermelden van haar transseksualiteit)
Maar mijn grote vraag is WAAROM heeft Maarten Wynants een vrouwenkoers?
Ik snap dat het een kermiskoers is zoals er in België tientallen zijn. Maar goed er is dus ook een mannenversie.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:06 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Niet zo heel bijzonder
Is de Pro Challenge Helteren.,
Een veredeld criterium
http://www.prochallengehelchteren.be/
Sinds vorig jaar niet alleen een heren, maar ook een dames koers
Ik vind dat die Trans geeneens bij de dames aan de start zou mogen staan. Belachelijk toch. Stel dat hij/zij een beetje meer getalenteerd zou zijn en ineens Vos eraf zou rijden. Wat dan? Het huis zou te klein zijn. En internationaal sla je natuurlijk een geweldig modderfiguur.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
José Been vond het niet kunnen (vermelden van haar transseksualiteit)
Maar mijn grote vraag is WAAROM heeft Maarten Wynants een vrouwenkoers?
Toen ik me afvroeg of Kimiko Date een paar jaar geleden tennisrecords vestigde, kwam ik er achter dat in de jaren '70 iets vergelijkbaars gebeurd was in het tennis: Renée Richards die toen ze een flink eind in de 40 was in de finale van het damesdubbel op de US Open kwam.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:47 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik vind dat die Trans geeneens bij de dames aan de start zou mogen staan. Belachelijk toch. Stel dat hij/zij een beetje meer getalenteerd zou zijn en ineens Vos eraf zou rijden. Wat dan? Het huis zou te klein zijn. En internationaal sla je natuurlijk een geweldig modderfiguur.
Niet dat ik iets tegen transgenders heb, maar als je die keuze maakt, moet je ook de consequentie aanvaarden dat je niet aan een sport van het zogenoemde zwakkere geslacht kan deelnemen, in ieder geval niet op een hoger nivo.
Vraag me af of die even constant kan zijn als een Sagan. Ik weet niet waarom, maar ik heb bij Degenkolb altijd het gevoel dat die iedere individuele sprinter wel aankan, maar dreigt te verzuipen als ze allemaal aanwezig zijn.quote:Op maandag 18 mei 2015 16:32 schreef wimderon het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Kittel de Tour niet rijdt, dan kan d'n John de strijd voor groen aangaan.
Al leuke sprintersnamen op voorlopige deelnemerslijstquote:Op maandag 18 mei 2015 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Kittel maakt waarschijnlijk zijn rentree bij de World Ports Classic.
http://www.wielersport2020.nltwitter:KNWU twitterde op maandag 18-05-2015 om 17:01:01Hoe gaat het met de wielersport in 2020? Discussieer vanaf morgenmiddag mee op: http://t.co/BDNxSkdeVq! #WS2020 http://t.co/IQIerjd7DI reageer retweet
bron: nos.nlquote:Het duel tussen Feyenoord en sc Heerenveen zondag in de play-offs om een plaats in de Europa League begint een uur later dan aanvankelijk gepland. Vanwege de wielerronde World Ports Classic, die zondag finisht in Rotterdam, begint het duel niet om 14.30 uur maar om 15.30.
De lokale driehoek van Rotterdam zocht naar het geschiktste tijdstip om beide evenementen op een veilige manier te laten verlopen. Met het nieuwe tijdstip loopt het passeren van de renners niet meer samen met de uitstroom van supporters uit De Kuip.
Donderdag speelt Feyenoord, voor het eerst met Giovanni van Bronckhorst als hoofdcoach, uit tegen sc Heerenveen. De winnaar van de dubbele ontmoeting strijdt met Vitesse of PEC Zwolle om een plaats in derde voorronde van de Europa League.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:42 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
bron: nos.nl
Dat we dit nog eens mogen meemaken.
Wielrennen dat voorrang krijgt op voetbal #omgekeerde wereld
Winnaar van de Tour is dus mogelijk al bekend.quote:De kans is reëel dat zowel Devolder als Stuyven in Utrecht van de partij zijn als de Tour van start gaat. Zij behoren beiden tot de Trek-voorselectie voor de Tour.
Bauke gaat dus de kasseienrit winnen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Winnaar van de Tour is dus mogelijk al bekend.
quote:Als mensen zeggen en schrijven dat ik in aanmerking kom voor de top 3, dan vind ik dat realistisch", zegt de renner van Giant-Alpecin in De Limburger. "Maar het stoort me als gezegd wordt dat ik topfavoriet voor de gele trui ben. Dat is niet reëel."
"Details zijn heel belangrijk, maar het is aan mij om de realiteit niet uit het oog te verliezen. Ik wil voorkomen dat het een obsessie wordt. Want dat wordt het vrij snel: de media vragen er steeds naar en ik ben er in mijn hoofd constant mee bezig. Ik ben me ervan bewust dat het de komende weken van iets leuks naar iets negatiefs kan omslaan." Om te voorkomen dat negatieve gedachten de overhand krijgen, is Dumoulin van plan om bij een psycholoog te rade te gaan. "Lange tijd zag ik weinig heil in gesprekken met een psycholoog, maar nu kijk ik daar toch anders tegen aan. Vooral ook omdat de druk op mijn schouders groter is geworden. Mijn vriendin is psycholoog en zij is op zoek naar een geschikte sportpsycholoog met wie ik in gesprek kan."
Dan wordt het denk ikquote:Op woensdag 20 mei 2015 12:22 schreef Marcoss het volgende:
Voorselectie Giant voor de Tour
Warren Barguil (FRA)
Roy Curvers (NED)
Bert De Backer (BEL)
John Degenkolb (GER)
Tom Dumoulin (NED)
Johannes Fröhlinger (GER)
Simon Geschke (GER)
Marcel Kittel (GER)
Koen de Kort (NED)
Georg Preidler (AUT)
Ramon Sinkeldam (NED)
Albert Timmer (NED)
Tom Veelers (NED)
En Dumoulin over de proloog:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:13 schreef Max23 het volgende:
Eerste etappe in de Ronde van Noorwegen in nu bezig
4 man, onder wie Ligthart in de aanval, nog 11 km met 1:30 voorsprongOja, bedankt voor de tip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |