Als je met snelle kabel een datakabel bedoelt: dat hoeft inderdaad niet, het gaat me puur om het opladen; het zou wel wenselijk zijn als het opladen zo snel mogelijk gebeurt natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 08:30 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
als je geen snelle kabel zoekt :ik koop altijd die goedkope platte gekleurde kabels, die klemmen heel goed en bouwkwaliteit is prima.
Graag gedaanquote:Op zondag 10 mei 2015 10:45 schreef davedavy het volgende:
[..]
Deze app deed het hem. Mijn dank is groot.
Haha hier dacht ik dus ook aan, iemand een kleine review ervan toevallig of m al lang genoeg in huis om wat ervaringen te delen?quote:Op zondag 10 mei 2015 08:37 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb dat ding wel 10x gereset, die melding kan ik mij niet herinneren.
[..]
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Refereer je nu naar de Xiaomi controller of de Xiaomi Yi IP cam?quote:Op maandag 11 mei 2015 00:09 schreef Musta het volgende:
[..]
Haha hier dacht ik dus ook aan, iemand een kleine review ervan toevallig of m al lang genoeg in huis om wat ervaringen te delen?
Het gaat om het feit dat je dan recht hebt op een full refund. Dus het proberen waard..quote:Op zondag 10 mei 2015 20:51 schreef rene90 het volgende:
[..]
Maar je hebt toch ook een paar hersens? Niet lullig bedoeld maar als de pistons v3 op alle bekende sites voor 17-20 dollar staan kan je toch niet verwachten dat hij voor 5 dollar wordt verstuurd?
Tegenwoordig moet je daar wel een kwartaal op wachten..quote:Op maandag 11 mei 2015 00:55 schreef zerokil het volgende:
[..]
Het gaat om het feit dat je dan recht hebt op een full refund. Dus het proberen waard..
Het plan was al om hem te reviewen. Maar het lijkt wel een prima dingquote:Op maandag 11 mei 2015 00:09 schreef Musta het volgende:
[..]
Haha hier dacht ik dus ook aan, iemand een kleine review ervan toevallig of m al lang genoeg in huis om wat ervaringen te delen?
Ja, ga hem reviewen. Heb hem gisteren voor het eerst wat getest.quote:
ik koop altijd de goedkoopste platte gekleurde kabel op ebay.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:27 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Als je met snelle kabel een datakabel bedoelt: dat hoeft inderdaad niet, het gaat me puur om het opladen; het zou wel wenselijk zijn als het opladen zo snel mogelijk gebeurt natuurlijk.
Wat voor gekleurde kabels bedoel je? Deze?
http://www.dx.com/nl/p/us(...)omi-red-black-265458
Deze was er, ja:quote:Op maandag 11 mei 2015 12:39 schreef JiePieWie het volgende:
Een tijd terug was er in een van de voorgaande topics een review/discussie over RC-boten uit China. Ik kan dit topic niet meer terugvinden dus wie weet nog welke boten leuke aanraders zijn om op de lokale (grote) stadsvijver wat leuk te varen/spelen?
Maar blaast die net zo hard als de earson?quote:Op maandag 11 mei 2015 15:02 schreef julius123 het volgende:
die nieuwe Xiaomi portable speaker is nu 23 euro bij BG
http://www.banggood.com/O(...)peaker-p-973662.html
edit: 21.78 met FOKNLBG![]()
quote:Ideal for Auto DIY, its stylish and elegant appearance keep your car unique
Hij is al onderweg, dus we komen erachter.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar blaast die net zo hard als de earson?
Drie jaar geleden al gemeengoed in NL, zoek maar eens op turbospoke bij Bart smitquote:Op maandag 11 mei 2015 16:17 schreef Iemand91 het volgende:
Mountain Bike Bicycle Turbine Motorcycle Sound Exhaust Pipe
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik neem aan dat je euro bedoeld? Hij is namelijk 15,29USDquote:Op maandag 11 mei 2015 15:58 schreef rene90 het volgende:
Voor degene die nog een xiaomi 10400 powerbank voor de zomervakantie nodig hebben, hij is weer wat in prijs gedaald, met code FOKNLBG voor maar $14,53 en als je dan nog cashbackxl eroverheen gooit kom je op nog geen 14 dollar uit, geen geld voor dat ding.
De fakes wel ja, de originele zijn 3 dollar:quote:Op maandag 11 mei 2015 22:23 schreef Onufriev het volgende:
Zie dat die Xiami UAB LED's ook weer voor een appel en een ei op BG staan:
http://www.banggood.com/P(...)r-Bank-p-970496.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |