winter cityside, crystal bits of snowflakes all around my head and in the windquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Treehut362 op 04-05-2015 16:18:09 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Waarom is het fout? Vind Alphaville zelf ook wel lekker klinken af en toe.. dit is mijn favorietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Phantom Lacuna - Lament (met een gratis demonstratie van de wreedste elastiekjesgun ooit)
Dire Straits - Why Worry
Hier word ik altijd wel een beetje verdrietig van, maar ik blijf het een mooi nummer vinden
Talk Talk - It's my life
Amon Tobin - The Whole Nine
[ Bericht 23% gewijzigd door magnetronkoffie op 07-05-2015 12:51:42 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Deze week Troops of Tomorrow nog gedraaid. Lekker, maar viel toch een beetje tegen.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:06 schreef Syphixx het volgende:
Mooie compositieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:06 schreef Syphixx het volgende:
O damn idd! Vanaf 1:38 btwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was totaal niet mijn smaak in die tijd. Desondanks kan ik me voorstellen dat het voor de fans slecht nieuws is RIP.quote:
Holy Fuck........quote:
Bijna niemand vindt Gordon leuk/goed. Maar ik welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |