ok. ja mijn dupes zijn er ook nog. kan je hem nog wel laten brengen door mechanic of is hij echt weg(er vanuit gaande dat hij niet destroyed is tijdens de heist, op die dupes moest je namelijk opnieuw insurance kopen)quote:Op zondag 3 mei 2015 16:31 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
dat wel ja, drm heb ik nog een andere. maar meerdere malen zelfde situatie en toen verdween ie niet, maar nog altijd beter dan een vriend van me, die is hem al 2 keer kwijtgeraakt
niet kapot en hij staat in geen enkele garage -_-quote:Op zondag 3 mei 2015 16:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ok. ja mijn dupes zijn er ook nog. kan je hem nog wel laten brengen door mechanic of is hij echt weg(er vanuit gaande dat hij niet destroyed is tijdens de heist, op die dupes moest je namelijk opnieuw insurance kopen)
ticket aanmaken bij rockstar dat je dupe weg is.quote:Op zondag 3 mei 2015 16:38 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
niet kapot en hij staat in geen enkele garage -_-
quote:Op zondag 3 mei 2015 16:38 schreef Rezania het volgende:
Wie wil de fleeca heist met me doen? Kan ik die kumara unlocken.
fiets kun je niet verzekeren(als hij niet op auto plek staatquote:Op zondag 3 mei 2015 16:39 schreef Thrilled het volgende:
hm mn fiets kan ik op een of andere manier niet reclaimen? niet per telefoon en niet via het quick menu...
iemand ideeen?
Nieuwe kopenquote:Op zondag 3 mei 2015 16:39 schreef Thrilled het volgende:
hm mn fiets kan ik op een of andere manier niet reclaimen? niet per telefoon en niet via het quick menu...
iemand ideeen?
Als iedereen kan?quote:Op zondag 3 mei 2015 18:27 schreef Blaadjes het volgende:
hoe zit het met de heist om 20.00 uur....die gaat nog door?
haha ja en dan die tijd ook nog. ging net goedquote:Op zondag 3 mei 2015 21:04 schreef Rezania het volgende:
Was leuk, vooral toen blaadjes naar beneden moest lopen.
Niet als je met de crew afspreektquote:Op zondag 3 mei 2015 22:15 schreef Vieze_Freddy het volgende:
Voldoende mensen vinden voor heist lijkt nog de moeilijkste opgave te zijn...
mee eens. Maar dan moet je alsnog verder in de avond plannen. gewoon beettje gamen en impulsief een heist... Das lastigquote:
Dat klopt welquote:Op zondag 3 mei 2015 22:28 schreef Vieze_Freddy het volgende:
[..]
mee eens. Maar dan moet je alsnog verder in de avond plannen. gewoon beettje gamen en impulsief een heist... Das lastig
Ik had daar problemen mee vorige week, maar de afgelopen dagen vind ik snel zat groepjes. Veel mensen weten inmiddels dat ze toch een minuut of 5 moeten wachten totdat de groep vol is, waardoor ze niet direct leaven.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:15 schreef Vieze_Freddy het volgende:
Voldoende mensen vinden voor heist lijkt nog de moeilijkste opgave te zijn...
Zorgen dat de Officer een apenlading wapens heeft (snipers, grenade launcher, shotguns, machine gun), de gevange achter de officer blijft en de piloot kan vliegen. Demolitions kan vrij weinig fout doen.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:45 schreef Papadiouf het volgende:
Het lukt mij ook maar niet om die prison break heist te halenEr is altijd wel iemand die het verneukt.
Je hebt ook mensen gekickt die zich wél gemeld hebben..quote:Op maandag 4 mei 2015 11:28 schreef dolf1010 het volgende:
Zo, iedereen die zich vorige week niet op het forum heeft gemeld is gekickt.
Jep, alleen dit is meestal niet te regelen als je met randoms speelt. Vrienden van me hebben het spel net gekocht dus dit probleem zal binnekort zijn opgelostquote:Op maandag 4 mei 2015 10:50 schreef Etarime het volgende:
[..]
Zorgen dat de Officer een apenlading wapens heeft (snipers, grenade launcher, shotguns, machine gun), de gevange achter de officer blijft en de piloot kan vliegen. Demolitions kan vrij weinig fout doen.
Zijn ook van die lvl 12 gastjes die dan zelf officer willen zijn en dan aan komen zetten met een pistooltje...dan is het bij voorbaat al kansloos
Gewoon enkel met de flaregun.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:50 schreef Etarime het volgende:
[..]
Zorgen dat de Officer een apenlading wapens heeft (snipers, grenade launcher, shotguns, machine gun), de gevange achter de officer blijft en de piloot kan vliegen. Demolitions kan vrij weinig fout doen.
Zijn ook van die lvl 12 gastjes die dan zelf officer willen zijn en dan aan komen zetten met een pistooltje...dan is het bij voorbaat al kansloos
Ik ben ook gekicked.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:28 schreef dolf1010 het volgende:
Zo, iedereen die zich vorige week niet op het forum heeft gemeld is gekickt.
ja man, kzit nog steeds te wachten op reactiequote:Op maandag 4 mei 2015 09:21 schreef Blaadjes het volgende:
Misschien moet ik toch wat vaker op SC kijken. Allemaal berichtjes.....heb je zin heist te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |