welkomquote:Op zondag 3 mei 2015 14:50 schreef Azerdion het volgende:
Ik heb net een request gestuurd om de crew te joinen.
Mijn GTA Online username is hetzelfde als mijn fok username.
- Ik ben nieuw in GTA Online -
Welkomquote:Op zondag 3 mei 2015 14:50 schreef Azerdion het volgende:
quote:Op zondag 3 mei 2015 14:50 schreef Azerdion het volgende:
quote:Op zondag 3 mei 2015 15:04 schreef Thrilled het volgende:
[..]
welkom![]()
net een character gestart of al aan het levelen?
quote:
Dankjewel allemaal!quote:
wij zijn nog bezig met de laatste setup en dan de heist finale.. daarna doe ik wel meequote:Op zondag 3 mei 2015 15:29 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ik moet de prison break heist doen. Wie doet er mee?
Dat duurt nog wel ffquote:Op zondag 3 mei 2015 15:37 schreef Thrilled het volgende:
[..]
wij zijn nog bezig met de laatste setup en dan de heist finale.. daarna doe ik wel mee
Lokaal.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:49 schreef Beavis het volgende:
Ik ga binnenkort windows opnieuw installeren (wegens aanschaf SSD).
Zijn mijn savegames lokaal opgeslagen of wordt dat geregeld door social club oid?
Dus alleen de SGTA & PGTA back-uppen. De rest zijn config files die weer aangemaakt worden als je het spel installeert en opstart.quote:Go into the profiles folder in C:\Users\username\Documents\Rockstar Games\GTA V\ and drill down until you see the SGTA and PGTA files. There will be several. Take all of them and move them to the SAME location of the other machine/drive.
Ik stuur invitesquote:Op zondag 3 mei 2015 16:06 schreef Thrilled het volgende:
[..]
we zijn klaar, als je nog iemand nodig hebt
haha ja die invite was niet voor jou net....ik schreef al en weggggquote:Op zondag 3 mei 2015 16:06 schreef Thrilled het volgende:
[..]
we zijn klaar, als je nog iemand nodig hebt
haha ja sorryquote:Op zondag 3 mei 2015 16:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha ja die invite was niet voor jou net....ik schreef al en wegggg
maakt niet uit.quote:Op zondag 3 mei 2015 16:12 schreef Thrilled het volgende:
[..]
haha ja sorryzonder lullig te zijn, maar daar heb ik ff geen trek in
Nou, ik heb hem dus wel een keer eerder gedaan, de eerste setup mission in ieder geval. Stond ik daar met mijn pistooltje terwijl we vanaf alle kanten werden bestormd. Drie keer raden wie steeds doodging?quote:Op zondag 3 mei 2015 16:14 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ja tochen helemaal niet zo moeilijk
thnx voor joinen
thxquote:Op zondag 3 mei 2015 16:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Lokaal.
[..]
Dus alleen de SGTA & PGTA back-uppen. De rest zijn config files die weer aangemaakt worden als je het spel installeert en opstart.
Je moet ergens beginnen hequote:Op zondag 3 mei 2015 15:27 schreef Azerdion het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dankjewel allemaal!
Ik ben echt nog maar net gestart. Heb een introductie race oid gedaan en ben nu rank 2.
hoe?quote:Op zondag 3 mei 2015 16:27 schreef lesleyyb het volgende:
F*ck this game, ben 1 van mn 2 zentorno's kwijt
was het een dupe?quote:Op zondag 3 mei 2015 16:29 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
idk, ik reed erin, join een heist, en nu is ie verdwenen
dat wel ja, drm heb ik nog een andere. maar meerdere malen zelfde situatie en toen verdween ie niet, maar nog altijd beter dan een vriend van me, die is hem al 2 keer kwijtgeraaktquote:Op zondag 3 mei 2015 16:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
was het een dupe?
(kga ff m'n garage checken)
ok. ja mijn dupes zijn er ook nog. kan je hem nog wel laten brengen door mechanic of is hij echt weg(er vanuit gaande dat hij niet destroyed is tijdens de heist, op die dupes moest je namelijk opnieuw insurance kopen)quote:Op zondag 3 mei 2015 16:31 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
dat wel ja, drm heb ik nog een andere. maar meerdere malen zelfde situatie en toen verdween ie niet, maar nog altijd beter dan een vriend van me, die is hem al 2 keer kwijtgeraakt
niet kapot en hij staat in geen enkele garage -_-quote:Op zondag 3 mei 2015 16:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ok. ja mijn dupes zijn er ook nog. kan je hem nog wel laten brengen door mechanic of is hij echt weg(er vanuit gaande dat hij niet destroyed is tijdens de heist, op die dupes moest je namelijk opnieuw insurance kopen)
ticket aanmaken bij rockstar dat je dupe weg is.quote:Op zondag 3 mei 2015 16:38 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
niet kapot en hij staat in geen enkele garage -_-
quote:Op zondag 3 mei 2015 16:38 schreef Rezania het volgende:
Wie wil de fleeca heist met me doen? Kan ik die kumara unlocken.
fiets kun je niet verzekeren(als hij niet op auto plek staatquote:Op zondag 3 mei 2015 16:39 schreef Thrilled het volgende:
hm mn fiets kan ik op een of andere manier niet reclaimen? niet per telefoon en niet via het quick menu...
iemand ideeen?
Nieuwe kopenquote:Op zondag 3 mei 2015 16:39 schreef Thrilled het volgende:
hm mn fiets kan ik op een of andere manier niet reclaimen? niet per telefoon en niet via het quick menu...
iemand ideeen?
Als iedereen kan?quote:Op zondag 3 mei 2015 18:27 schreef Blaadjes het volgende:
hoe zit het met de heist om 20.00 uur....die gaat nog door?
haha ja en dan die tijd ook nog. ging net goedquote:Op zondag 3 mei 2015 21:04 schreef Rezania het volgende:
Was leuk, vooral toen blaadjes naar beneden moest lopen.
Niet als je met de crew afspreektquote:Op zondag 3 mei 2015 22:15 schreef Vieze_Freddy het volgende:
Voldoende mensen vinden voor heist lijkt nog de moeilijkste opgave te zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |