Dat is zo leuk om te lezen. Er zullen vast onschuldigen tussen zitten maar de smoesjes die sommigen verzinnen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
"I think my dog touched the keyboard when I was taking a dump. And now I'm banned. Please R* I did nothing wrong!!!!!#$%$#%#!!!!"
mensen zonder ban.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:09 schreef redboyke het volgende:
i dont wanna say i told you so but i told you so
verdomme reaper met wie moet ik nu spelen!
We hebben gelukkig meer fokkers in de crew.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:09 schreef redboyke het volgende:
i dont wanna say i told you so but i told you so
verdomme reaper met wie moet ik nu spelen!
gisteren in de midden van de nacht een heist gejoined
was half slaapdronken van de slaappillen maar was iets met een boot en helikopter en ik wist niet wat ik moest doen.. stond op hard en vond het te moeilijk
Ouch.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:52 schreef Blaadjes het volgende:
"I got banned from modding.
I swear to you that I will never mod again if you unban my accountI want to play GTA with my brother
I sent you a ticket
"
ja heb ik ook ik heb ook prisonbreak heist gedaan maar blijkbaar telt het niet voor je eigen progress als je niet zelf hostquote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:27 schreef Ooku het volgende:
Hmm even een vraagje betreft heists.
Na gisteren de prison break heist gestart te zijn en gestopt te zijn bij het busgedeelte, heb ik vandaag het busgedeelte gedaan met een groep pugs. Echter was ik niet de host bij de pugs en is mijn progressie niet bijgewerkt.
Moet ik echt de host van de heist zijn, om het bij te werken zodat ik uiteindelijk de finale kan starten?
Yep, je moet de hoster zijn, de leider van de heist.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:27 schreef Ooku het volgende:
Hmm even een vraagje betreft heists.
Na gisteren de prison break heist gestart te zijn en gestopt te zijn bij het busgedeelte, heb ik vandaag het busgedeelte gedaan met een groep pugs. Echter was ik niet de host bij de pugs en is mijn progressie niet bijgewerkt.
Moet ik echt de host van de heist zijn, om het bij te werken zodat ik uiteindelijk de finale kan starten?
quote:
meh beetje jammer, ach.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:31 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Yep, je moet de hoster zijn, de leider van de heist.
Nah, heb alles met zorg samengesteld.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:53 schreef mschol het volgende:
[..]
en een week later klagen dat hij continue uitvalt vanwege de warmte
ah balen manquote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:57 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben bang dat ik voorlopig niemand kan helpen met heists e.d. want ik heb een ban van twee weken aan m'n broek.
Ik zal toegeven dat ik een paar weken geleden de Cheat Engine truuk heb uitgeprobeerd uit nieuwsgierigheid en was verbaasd dat het werkte. Het is zo ontzettend stom dat Cheat Engine invloed zou kunnen hebben op een online game, ik moest het gewoon met eigen ogen aanschouwen.
Ik heb het daarna ook niet meer gedaan want ik had geen zin in een ban.
Ik heb me gemeld bij support. Als ze zich echt zo druk maken om een miljoen fictieve dollars dan koop ik wel een sharkcard voor hun naar mijn mening diefstal prijzen. Hopelijk vinden ze dat ok. En anders moet ik m'n tijd helaas uitzitten.
En hieronder dan de posts om me uit te lachen danwel te zeggen: "I told you so!"![]()
![]()
V----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------V
Overigens succes aan de mensen die, euh, hoe zal ik het zeggen, wat excessiever zijn geweest want ik lees hier en daar dat sommigen een permanente ban aan hun broek hebben hangen.![]()
Maar dat kan ook met mod gebruik te maken hebben.
Waarom? De nieuwe generatie van Nvidia gebruikt juist een stuk minder energie dan de vorige.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:04 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Nah, heb alles met zorg samengesteld.
Met een calculator kom ik rond 350 W uit. Dan heb ik nog 100 W speling.
Maar ik vind het misschien wel handig met oog op de snelle ontwikkelingen van videokaarten een 450 W > 550 W te pakken.
kleine kast > snellere warmte opbouw -> sneller temperatuur problemen.. zeker als er gegamed gaat worden..quote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:04 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Nah, heb alles met zorg samengesteld.
Met een calculator kom ik rond 350 W uit. Dan heb ik nog 100 W speling.
Maar ik vind het misschien wel handig met oog op de snelle ontwikkelingen van videokaarten een 450 W > 550 W te pakken.
Dit model is niet modulair is en is 2 cm kleiner dan modulair. Is een bewuste keus geweest en je hebt genoeg ruimte voor kabels. Daarnaast heb je volgens de reviews genoeg ruimte voor cable management. Case is wel als mini itx aangeduid maar is iets groter dan de 'standaard'.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:55 schreef mschol het volgende:
[..]
kleine kast > snellere warmte opbouw -> sneller temperatuur problemen.. zeker als er gegamed gaat worden..
dat heeft niet zo heel veel met je voeding te maken
het zal echt niet onmogelijk zijn hoor, maar echt goed kabelmanagment is wel een must in zo'n kast met die componenten om de airflow te optimaliseren, jammer dat je geen modulaire voeding hebt genomen..
Echt kansloos inderdaadquote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:11 schreef TigerXtrm het volgende:
God mensen die random een heist finale joinen en dan nog het lef hebben om eisen te stellen over hun cut. Sodemieter op je mag blij zijn met de 80k die je al krijgt![]()
Volgens mij hebben ze vrijwel alle mods online gebanned, ik gok dat ze binnenkort wel iets van een whitelist gaan maken.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:57 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben bang dat ik voorlopig niemand kan helpen met heists e.d. want ik heb een ban van twee weken aan m'n broek.
Ik zal toegeven dat ik een paar weken geleden de Cheat Engine truuk heb uitgeprobeerd uit nieuwsgierigheid en was verbaasd dat het werkte. Het is zo ontzettend stom dat Cheat Engine invloed zou kunnen hebben op een online game, ik moest het gewoon met eigen ogen aanschouwen.
Ik heb het daarna ook niet meer gedaan want ik had geen zin in een ban.
Ik heb me gemeld bij support. Als ze zich echt zo druk maken om een miljoen fictieve dollars dan koop ik wel een sharkcard voor hun naar mijn mening diefstal prijzen. Hopelijk vinden ze dat ok. En anders moet ik m'n tijd helaas uitzitten.
En hieronder dan de posts om me uit te lachen danwel te zeggen: "I told you so!"![]()
![]()
V----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------V
Overigens succes aan de mensen die, euh, hoe zal ik het zeggen, wat excessiever zijn geweest want ik lees hier en daar dat sommigen een permanente ban aan hun broek hebben hangen.![]()
Maar dat kan ook met mod gebruik te maken hebben.
Het erge is dus dat ze ALLE mods hebben gebanned, dus ook voor singleplayer.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze vrijwel alle mods online gebanned, ik gok dat ze binnenkort wel iets van een whitelist gaan maken.
Er is een verschil tussen bannen en incompatibility. Bij updates kunnen altijd mods opeens niet neer werken.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:46 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Het erge is dus dat ze ALLE mods hebben gebanned, dus ook voor singleplayer.
Kom op man. als ik geen mods wou dan speelde ik het wel op mijn playstation
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |