abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152203552

Welkom in het GTA V PC topic!

http://pcgamingwiki.com/wiki/Grand_Theft_Auto_V

Hoe join ik de crew?

Door een invite request te sturen via de crew pagina.
Laat in het topic even je social club naam weten of stuur een DM naar de crew leader.
We accepteren geen mensen meer waarvan we niet weten wie ze op het forum zijn.

De Leden

https://docs.google.com/s(...)qIJCdGDnYWe4/pubhtml

De Crew

Iedereen is welkom, zolang je maar de PC versie hebt (flauw zeg) en je je af en toe in het GTA PC topic laat zien.
Niet crewkillen, gezeik wordt niet op prijs gesteld.
Suggesties zijn altijd welkom.
Tijdens racen elkaar niet expres van de weg rammen.
Gezelligheid is hier altijd het belangrijkste! :)

Screenshots
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beste auto's om te stelen en verkopen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cheats

SPOILER
Spoilers van het spel worden weggehaald en resulteert in een ban

Vergeet niet je cash op je bankrekening te zetten via smartphone>internet>money & services!
pi_152203563
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 11:19 schreef Thrilled het volgende:
ik moet de laatste stap uit de prison break heist doen, liefste doe ik dat met alleen maar fokkers.. valt er iets te plannen voor over een uurtje, of twee?
iemand beschikbaar? :)
pi_152203570
Ik wil wel helpen met je prison break heist, ben alleen pas morgen beschikbaar :p
If you can't convince them, confuse them.
pi_152203591
ik vermoed dat ie dan al achter de rug is :P misschien kunnen we dan een andere heist doen
pi_152203618
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 11:19 schreef dolf1010 het volgende:
Gaan ze nou serieus zo beginnen...? :')

http://www.gamecensor.nl/(...)tch-maakt-mods-stuk/
Hmmm nasty. Even afwachten maar of rockstar daar nog op gaat reageren.
Ich hock in meinem Bonker
  zaterdag 2 mei 2015 @ 11:36:36 #6
434872 10minuteman
10 minuten zijn niet genoeg
  zaterdag 2 mei 2015 @ 11:38:51 #7
434872 10minuteman
pi_152203882
quote:
if the ban is a first offence it is usually 2 weeks.
You can find out by going into storymode and playing for a few minutes. You will see a pop-up notification just above the minimap with a ban lift date.
Of

1, Join online
2, Wait for the ban message
3, Wait for the game to go to single player
4, Look left above you'r minimap, it states a date where u will be unbanned. Most common is 14 days.
pi_152203902
haha ik ook.
quote:
_O- altijd weer die pink dildo's
  zaterdag 2 mei 2015 @ 11:42:20 #9
434872 10minuteman
pi_152203950
Blijkt dus wel veel mensen een money cheat hebben gebruikt dmv een trainer?
pi_152203968
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 11:42 schreef 10minuteman het volgende:
Blijkt dus wel veel mensen een money cheat hebben gebruikt dmv een trainer?
online? tja dat is dan ook niet handig...
ik ben niet vies van een stevig potje cheaten voor de lol, zolang het maar niet online is...
pi_152204042
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_152204054
Iemand interesse om vanmiddag de Prison Break Heist te doen?
pi_152204066
We always recommend that players avoid using any sort 3rd party modifications to GTA V. They will most likely lead to our system taking action against you, as it can not discern what mods are "harmless" and which ones are affecting gameplay negatively. We apologize for the inconvenience!

tja :D
  zaterdag 2 mei 2015 @ 11:48:45 #14
434872 10minuteman
pi_152204083
Maandag mijn nieuwe brutal mini itx computer steam machine bestellen :9
pi_152204089
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 11:48 schreef 10minuteman het volgende:
Specs?
pi_152204177
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 11:48 schreef 10minuteman het volgende:
en een week later klagen dat hij continue uitvalt vanwege de warmte
  zaterdag 2 mei 2015 @ 11:57:52 #17
434872 10minuteman
pi_152204274
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 11:49 schreef Rezania het volgende:

[..]

Specs?
:9

Uiteraard persoonlijk zelf samengesteld. Kast iets hoger dan een lineaal. Had de ruimte nodig voor de videokaart.

SPOILER
pi_152204288
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 11:57 schreef 10minuteman het volgende:

[..]

:9

Uiteraard persoonlijk zelf samengesteld.

SPOILER
Nice :Y
  zaterdag 2 mei 2015 @ 12:03:50 #19
434872 10minuteman
pi_152204377
Thanks! Wilde eerst wachten tot juni. Maar Witcher 3 actie loopt maar tot 31 mei.
  Redactie Games zaterdag 2 mei 2015 @ 12:14:59 #20
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_152204600
Gtx 970 niet een beetje zwaar voor 450W voeding? Of voeding te licht. Hoe je het maar met bekijkt.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_152204734
Heb pas 1 race gewonnen :P Echt zwaar verneukt die 50 race wins voor alle car upgrades , duurt ook 10 minuten voor je eindelijk een fucking race begint wat een drama bederft wel een beetje de lol ik wil gewoon lekker auto's tunen
Ehmm
  zaterdag 2 mei 2015 @ 12:26:34 #22
434872 10minuteman
pi_152204822
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 12:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gtx 970 niet een beetje zwaar voor 450W voeding? Of voeding te licht. Hoe je het maar met bekijkt.
Nope. Is een kwaliteit voeding he. De minimum req moet je altijd met een korrel zout nemen. Bijvoorbeeld een 700W voeding van OCZ is ruk, slechte caps slechte kwaliteit terwijl een goede voeding van Seasonic een 450W deze makkelijk verslaat.

Maar goed, misschien op het oog voor upgraden videokaart later geen gek idee.
Vraag wel even rond :)
  Redactie Games zaterdag 2 mei 2015 @ 12:29:36 #23
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_152204891
R*, Y U No do something about Cheaters...
R* implements Anti-cheat engine.

Goddamnit R* Y U banning Players using mods!!!

Einde samenvatting R* Twitter-berichtjes.. :')
  zaterdag 2 mei 2015 @ 13:15:34 #24
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_152205790
Wacht je 1 jaar en 7 maanden op GTA V PC, mag je niet eens mods gebruiken. :')
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_152206052
als je nog mensen wil irriteren in online.
Leg een prox mine ongeveer iets minder dan een auto lengte voor de ingang van LSC. Heb net 4 mensen gekilled met 1 en dezelfde mine.
Vraag me niet waarom maar hij blijft liggen en ontploft elke keer opnieuw. _O-
pi_152206368
hmm als ik nu mn heist finale wil starten van Prison Break krijg ik de melding dat ik daarmee mijn all in order progress reset... hoe kan dat nou? :{ heb alle setups hiervoor gedaan..
pi_152206516
"I got banned from modding.
I swear to you that I will never mod again if you unban my account :( I want to play GTA with my brother :( I sent you a ticket :("

_O-
pi_152206656

Ik ben bang dat ik voorlopig niemand kan helpen met heists e.d. want ik heb een ban van twee weken aan m'n broek.

Ik zal toegeven dat ik een paar weken geleden de Cheat Engine truuk heb uitgeprobeerd uit nieuwsgierigheid en was verbaasd dat het werkte. Het is zo ontzettend stom dat Cheat Engine invloed zou kunnen hebben op een online game, ik moest het gewoon met eigen ogen aanschouwen.
Ik heb het daarna ook niet meer gedaan want ik had geen zin in een ban. :X

Ik heb me gemeld bij support. Als ze zich echt zo druk maken om een miljoen fictieve dollars dan koop ik wel een sharkcard voor hun naar mijn mening diefstal prijzen. Hopelijk vinden ze dat ok. En anders moet ik m'n tijd helaas uitzitten.

En hieronder dan de posts om me uit te lachen danwel te zeggen: "I told you so!" ;( oO/

V----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------V

Overigens succes aan de mensen die, euh, hoe zal ik het zeggen, wat excessiever zijn geweest want ik lees hier en daar dat sommigen een permanente ban aan hun broek hebben hangen. :o
Maar dat kan ook met mod gebruik te maken hebben.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  Redactie Games zaterdag 2 mei 2015 @ 13:59:42 #29
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_152206693
"I think my dog touched the keyboard when I was taking a dump. And now I'm banned. Please R* I did nothing wrong!!!!!#$%$#%#!!!!" :')
pi_152206780
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 13:57 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben bang dat ik voorlopig niemand kan helpen met heists e.d. want ik heb een ban van twee weken aan m'n broek.

Ik zal toegeven dat ik een paar weken geleden de Cheat Engine truuk heb uitgeprobeerd uit nieuwsgierigheid en was verbaasd dat het werkte. Het is zo ontzettend stom dat Cheat Engine invloed zou kunnen hebben op een online game, ik moest het gewoon met eigen ogen aanschouwen.

Ik heb me gemeld bij support. Als ze zich echt zo druk maken om een miljoen fictieve dollars dan koop ik wel een sharkcard voor hun naar mijn mening diefstal prijzen. Hopelijk vinden ze dat ok. En anders moet ik m'n tijd helaas uitzitten.

En hieronder dan de posts om me uit te lachen danwel te zeggen: "I told you so!" ;( oO/

V----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------V

Overigens succes aan de mensen die, euh, hoe zal ik het zeggen, wat excessiever zijn geweest want ik lees hier en daar dat sommigen een permanente ban aan hun broek hebben hangen. :o
Ow jammer man maar is maar 2 weekjes :)

Dat nieuwsgierig had ik ook toendertijd op ps3. paar dagen gebruikt. bak met geld weggegeven aan bekenden.
Gek genoeg nooit een ban gehad.
Hoe dan ook dan zien we je met 2 weekjes wel weer online. :)
pi_152206816
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 13:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
"I think my dog touched the keyboard when I was taking a dump. And now I'm banned. Please R* I did nothing wrong!!!!!#$%$#%#!!!!" :')
Dat is zo leuk om te lezen. Er zullen vast onschuldigen tussen zitten maar de smoesjes die sommigen verzinnen. _O-

Tuurlijk denk ik dan.
  Redactie Games zaterdag 2 mei 2015 @ 14:09:02 #32
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_152206923
Weet je ik ben de laatste die zal zeggen dat mensen geen mods moeten gebruiken. Maar goed dat is wel een beetje het "risico" met dit soort dingen. Zeker als je gebruikt maakt van mods met DLL-injectors werkt, wat in feite voor R* niet te onderscheiden is van een "cheat engine". Mes snijd aan 2 kanten denk ik dan. Het komt vast wel weer goed, maar dit was te verwachten... :')
pi_152206928
i dont wanna say i told you so but i told you so :P
verdomme reaper met wie moet ik nu spelen!

gisteren in de midden van de nacht een heist gejoined
was half slaapdronken van de slaappillen maar was iets met een boot en helikopter en ik wist niet wat ik moest doen.. stond op hard en vond het te moeilijk

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2015 14:11:22 ]
pi_152206965
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 14:09 schreef redboyke het volgende:
mensen zonder ban. :P
pi_152207113
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 14:09 schreef redboyke het volgende:

gisteren in de midden van de nacht een heist gejoined
was half slaapdronken van de slaappillen maar was iets met een boot en helikopter en ik wist niet wat ik moest doen.. stond op hard en vond het te moeilijk
We hebben gelukkig meer fokkers in de crew. ;)
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 14:10 schreef Blaadjes het volgende:

mensen zonder ban. :P
Ouch. :')
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
pi_152207323
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 13:52 schreef Blaadjes het volgende:
"I got banned from modding.
I swear to you that I will never mod again if you unban my account :( I want to play GTA with my brother :( I sent you a ticket :("

_O-
_O-
pi_152207382
pi_152207385
Hmm even een vraagje betreft heists.

Na gisteren de prison break heist gestart te zijn en gestopt te zijn bij het busgedeelte, heb ik vandaag het busgedeelte gedaan met een groep pugs. Echter was ik niet de host bij de pugs en is mijn progressie niet bijgewerkt.

Moet ik echt de host van de heist zijn, om het bij te werken zodat ik uiteindelijk de finale kan starten?
  zaterdag 2 mei 2015 @ 14:27:41 #39
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_152207436
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 14:27 schreef Ooku het volgende:

Na gisteren de prison break heist gestart te zijn en gestopt te zijn bij het busgedeelte, heb ik vandaag het busgedeelte gedaan met een groep pugs. Echter was ik niet de host bij de pugs en is mijn progressie niet bijgewerkt.

Moet ik echt de host van de heist zijn, om het bij te werken zodat ik uiteindelijk de finale kan starten?
ja heb ik ook ik heb ook prisonbreak heist gedaan maar blijkbaar telt het niet voor je eigen progress als je niet zelf host
pi_152207464
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 14:27 schreef Ooku het volgende:

Yep, je moet de hoster zijn, de leider van de heist.
pi_152207844
ban (i want to sey i am soory and i not gane make this again)
i think everone do this and i think i can to do this i dont know i am gona to get ban
i am vare sorry pls rmove me ban
i just buy this game pls :(
net5548@gmail.com

email erbij _O-
Die zal wel volle inbox hebben straks
pi_152208038
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 14:27 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
:D En dan begint alles gewoon weer opnieuw. :')
pi_152208213
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 14:31 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Yep, je moet de hoster zijn, de leider van de heist.
meh beetje jammer, ach.
  zaterdag 2 mei 2015 @ 15:04:25 #45
434872 10minuteman
pi_152208239
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 11:53 schreef mschol het volgende:

[..]

en een week later klagen dat hij continue uitvalt vanwege de warmte
Nah, heb alles met zorg samengesteld.

Met een calculator kom ik rond 350 W uit. Dan heb ik nog 100 W speling.

Maar ik vind het misschien wel handig met oog op de snelle ontwikkelingen van videokaarten een 450 W > 550 W te pakken.
pi_152209138
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 13:57 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[ afbeelding ]

ah balen man :{ gelukkig is het 2 weken en niet perm.
pi_152209264
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 15:04 schreef 10minuteman het volgende:

[..]

Maar ik vind het misschien wel handig met oog op de snelle ontwikkelingen van videokaarten een 450 W > 550 W te pakken.
Waarom? De nieuwe generatie van Nvidia gebruikt juist een stuk minder energie dan de vorige.
pi_152209293
Dat met die mine voor LSC kost wel een bak met geld en een hoop badsport meldingen.

Dacht leg er gewoon 1 voor elke LSC :P
pi_152209327
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 15:04 schreef 10minuteman het volgende:

[..]

kleine kast > snellere warmte opbouw -> sneller temperatuur problemen.. zeker als er gegamed gaat worden..
dat heeft niet zo heel veel met je voeding te maken :P
het zal echt niet onmogelijk zijn hoor, maar echt goed kabelmanagment is wel een must in zo'n kast met die componenten om de airflow te optimaliseren, jammer dat je geen modulaire voeding hebt genomen..
  zaterdag 2 mei 2015 @ 16:33:16 #50
434872 10minuteman
pi_152210260
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 15:55 schreef mschol het volgende:

[..]

kleine kast > snellere warmte opbouw -> sneller temperatuur problemen.. zeker als er gegamed gaat worden..
dat heeft niet zo heel veel met je voeding te maken :P
het zal echt niet onmogelijk zijn hoor, maar echt goed kabelmanagment is wel een must in zo'n kast met die componenten om de airflow te optimaliseren, jammer dat je geen modulaire voeding hebt genomen..
Dit model is niet modulair is en is 2 cm kleiner dan modulair. Is een bewuste keus geweest en je hebt genoeg ruimte voor kabels. Daarnaast heb je volgens de reviews genoeg ruimte voor cable management. Case is wel als mini itx aangeduid maar is iets groter dan de 'standaard'. :)

200 mm front intake fan wordt meegeleverd. Geen outtake. Betreft outtake:

Ik snap je punt wel. Ik heb nog een extra dunne outtake case fan van 140mm die ik nog bestellen moet.

Komt goed. Ik heb er wel vertrouwen in.
Bedankt voor het meedenken.

[ Bericht 2% gewijzigd door 10minuteman op 02-05-2015 16:43:46 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')