Ik check het maar even, aangezien ik vermoed dat KT al bezig is met z'n geslachtsverandering en maar meteen de maandelijkse periode voor lief heeft genomen. En zoals de dames hier weten, iemand in die mood moet je niet lastig vallen...quote:
Monaquote:Op maandag 4 mei 2015 19:26 schreef Doedezemaar het volgende:
We gaan best hard hier. Misschien nog wat vragen voor Mona bedenken
quote:Op maandag 4 mei 2015 19:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe eens wat pics van een honkbalwedstrijd! Die heb ik al veel te lang niet meer gezien.
Het ziet er een beetje troosteloos uit.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Honkbal anno 2015...
Het seizoen is pas net weer begonnen en in de regen willen die kut Antillianen niet spelen.![]()
En nu gratis af te halen of zijn ze overjarig?quote:Op maandag 4 mei 2015 19:36 schreef MadMaster het volgende:
Om een ander bij mij populair onderwerp aan te snijden:
[ afbeelding ]
Ik heb vanmiddag wat whisky samples opgeruimd.
Deze hoef ik niet meer...
quote:Op maandag 4 mei 2015 19:36 schreef MadMaster het volgende:
Om een ander bij mij populair onderwerp aan te snijden:
[ afbeelding ]
Ik heb vanmiddag wat whisky samples opgeruimd.
Deze hoef ik niet meer...
Het was ook troosteloos in de regen gisteren.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het ziet er een beetje troosteloos uit.![]()
Zie ik Amsterdam-Kinheim 2-1 als tussenstand staan op het scorebord? En waarom heten jullie geen Pioneers?
Ik deel ze binnenkort uit bij het kinderdagverblijf hier in de buurt.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
En nu gratis af te halen of zijn ze overjarig?
quote:Op maandag 4 mei 2015 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik deel ze binnenkort uit bij het kinderdagverblijf hier in de buurt.
Die drinken nog uit de fles...
quote:Op maandag 4 mei 2015 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik deel ze binnenkort uit bij het kinderdagverblijf hier in de buurt.
Die drinken nog uit de fles...
rare naam voor een schoolquote:
niet visualiseren, doe het nietquote:Op maandag 4 mei 2015 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze noemen mij ook wel het hofnarretje...
Niet schreeuwen he?quote:Op maandag 4 mei 2015 19:51 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga even naar de Dam, tot later...
[ afbeelding ]
Ik herkende je username al ergens van!quote:Op maandag 4 mei 2015 18:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat vertelde je tijdens de eightiesweek
Gemakzuchtig en nietszeggend.quote:
Ach, het feit dat mensen zich in ieder geval bewust zijn van dat ene moment per jaar is soms al heel wat...quote:Op maandag 4 mei 2015 20:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gemakzuchtig en nietszeggend.
Elk jaar hetzelfde plaatje posten geeft me nou niet het gevoel dat er veel aandacht en moeite in gestoken wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |