vannacht kon ik weer eens niet slapen

en was me ook nog eens druk aan het maken over hoe laat mijn nichtje op de stoep zou staan... 7 of 8 uur of helemaal niet. Ik was het echt kwijt, maar kon het ook niet losschudden. Uiteindelijk maar 3,5 uur geslapen
Staat mijn zwager op de stoep met niet mijn nichtje van 2,5 maar met mijn neefje die 5( ! 5 al !

wat gaat dat hard) is. Ze wilde ruilen, mijn neefje was vrij van school en wilde heel graag naar zijn tante en mijn nichtje wilde heel graag spelen bij het gastoudergezin waar mijn neefje een paar uur voor en na school vertoeft. Prima deal!

Minder druk en heerlijke quality time gehad vandaag
Waarbij de baby rete eigenwijs was.. schoppen als kleine handjes van de buik af zijn en stil liggen als er een klein handje probeert te voelen, maar dat mocht de pret niet drukken
Had ik een buikband aan waar van die voet en hand afdrukjes op staan.
Zegt mijn neefje: Hij heeft zeker al zo hard geschopt dat je daar die voetjes nog van ziet!
Mooiste uitspraak:
Vandaag zal ik zeggen wanneer de baby in mijn buik wakker is dan kan je tegen hem praten en misschien wel voelen schoppen!
H: maar kan hij mij al horen dan?
Jawel, dan kan hij alvast wennen aan je stemmetje.
H: ..... en als je nou een poepje laat? Hoort hij die ook dan voorbij komen in je buik?

Hihi
Denk dat ik gesloopt ben
vannacht, maar wat een leuk dagje zo