Heb nog geen brief gehad, dacht dat die pas eind juni kwamen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat hoor ik wel vaker. Was ook in het nieuws.... Via mijn belastingdienst gedaan dan krijg je het bijna tegelijkertijd met de brief
Ze doen het in batches en zijn dus al bezigquote:Op donderdag 14 mei 2015 14:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Heb nog geen brief gehad, dacht dat die pas eind juni kwamen.
Wat gaat het wordenquote:Op donderdag 14 mei 2015 15:44 schreef Salatrel het volgende:
Bijna genoeg gespaard voor een nieuwe motor
De nieuwe Africa Twin?quote:Op donderdag 14 mei 2015 15:44 schreef Salatrel het volgende:
Bijna genoeg gespaard voor een nieuwe motor
Nee, eigenlijk niet. Maar dan heb je goed gespaardquote:
ja hallo lees eens PI's ofzoquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Maar dan heb je goed gespaard.
Of is dat nog exclusief inruil van je huidige?
Weet ik veel jonguh! Misschien was je bekeerdquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja hallo lees eens PI's ofzoik ga toch geen BMW rijden
!!! MT-09 tracer zou wel kunnen of een Tiger 800XRX oid
KTM 1050 adv ook leuk
dromen magmaar nog geen serieuze plannen om de XT weg te doen heur maar als ik hem in wil ruilen moet ik er geen 100k op zetten
nu nog op 33k maar morgen begint de vakantiequote:Op donderdag 14 mei 2015 20:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Weet ik veel jonguh! Misschien was je bekeerd.
Op hoeveel kilometertjes staat ie al?
Veel plezier dan trouwens!quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nu nog op 33k maar morgen begint de vakantie
als ik lach om de betrouwbaarheid van BMW ga ik natuurlijk geen Ducati kopenquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:50 schreef Nero22 het volgende:
Met ¤20,000 zou ik een Ducati Multistrada S kopen, en geen BMW GS.
Ah, Corsica here I comequote:Op donderdag 14 mei 2015 20:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nu nog op 33k maar morgen begint de vakantie
En toch heb ik het idee dat je beter af zou zijn met de Ducati. Al is het maar op die terugroepactie van BMW laatst.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als ik lach om de betrouwbaarheid van BMW ga ik natuurlijk geen Ducati kopen
Ouch. Vertrek je wel morgen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zometeen eerst maar eens nachtdienst 4/4![]()
in de middag rij ik naar bastenaken oidquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Ouch. Vertrek je wel morgen?
En zo ja, hoe laat? Niet te moe de motor op stappen hè!
Veel plezier en succes goos, kalm anquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:57 schreef Salatrel het volgende:
in de middag rij ik naar bastenaken oid
80k probleemloze kilometers jonguhquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als ik lach om de betrouwbaarheid van BMW ga ik natuurlijk geen Ducati kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |