Als ik vrij was gelaten zou ik de benen nemen. In de auto, richting Duitsland, Oostenrijk, ik zou denken zoek het maar uit.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ligt er nogal aan wat je hebt gedaan. Als je een doorgesnoven mongool bent die iemand half dood heeft geschopt is de kans op voorarrest een stuk groter.
Inmiddels veroordeeld tot celstraf.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:38 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Als ik vrij was gelaten zou ik de benen nemen. In de auto, richting Duitsland, Oostenrijk, ik zou denken zoek het maar uit.
Ik vind het schandalig dat ze verdachten gewoon weer op straat zetten.
Weet je wat de Russen jaren terug deden? Dat waren pas tijden in de CCCP. Weet je wat ze in Amerika doen? Daar hoef je zulke geintjes echt niet uit te halen.
Deze jongen loopt kans dat hij twee weken met een bezem rondloopt in een bejaardentehuis.
Nou ja, je hoeft alleen maar wat persoonsgegevens in te tikken. Daar zou ik ook niet mn beste mensen op zettenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:00 schreef Scorpie het volgende:
We laten stagiaires blijkbaar ongemerkt paspoorten uitgeven?
bron?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 11:26 schreef bamibij het volgende:
[..]
Inmiddels veroordeeld tot celstraf.
Zo dat is een oude post van mij.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 11:26 schreef bamibij het volgende:
[..]
Inmiddels veroordeeld tot celstraf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |