SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en DBOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Ethanolic op 01-05-2015 14:08:16 ]Deathlift or Die.
Nope.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
geen probleem seto
gymchicks van #731 zijn op aanraden van Cor
zou ze allebei geven vriendquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
geen probleem seto
gymchicks van #731 zijn op aanraden van Cor
Wat een baasquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:06 schreef Eleiko het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)r_en_superfit__.html
Ja volgens mij is zij net zo ziek in haar hoofd als van die chicks met anorexia die zichzelf hoe dan ook dik vinden.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Shiiiit, die koe in het vorige deel. Ik snap serieus niet hoe zij kan denken dat ze fabuleus is. Die armen. Manmanman.
Snap het echt niet. Ik heb nu al dat ik denk "nja als ik me leuk kleed en m'n toffe kop accentueer kan ik wel geil zijn", snap echt niet hoe zij denkt dat ze niet zou moeten veranderen.
Zij is echt zo lekker hequote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mwehehe wat een smerige hoer zeg
echt wat voor henk
Daarvoor moet je in het bodybuild topic zijn, daar worden de serieuze dingen besprokenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:16 schreef jodelahity het volgende:
Ik kom hier in zogenaamde vrede met jullie soort mensen
Maar hoeveel kilo spieren hebben jullie nu extra dan en wat kunnen jullie tillen zeg maar. Ik ben gewoon benieuwd omdat ik wel benieuwd ben naar jullie kracht (in cijfers, ik hoef jullie sterke handen niet in mijn gezicht te voelen). Maar ik lees gewoon vrij weinig daarover hier, over echte vooruitgang zeg maar.
Kijk naar je eigen wijf bollequote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mwehehe wat een smerige hoer zeg
echt wat voor henk
rot op homoquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:16 schreef jodelahity het volgende:
Ik kom hier in zogenaamde vrede met jullie soort mensen
Maar hoeveel kilo spieren hebben jullie nu extra dan en wat kunnen jullie tillen zeg maar. Ik ben gewoon benieuwd omdat ik wel benieuwd ben naar jullie kracht (in cijfers, ik hoef jullie sterke handen niet in mijn gezicht te voelen). Maar ik lees gewoon vrij weinig daarover hier, over echte vooruitgang zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |