Dan weet ik datquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh bij mij kan je gewoon zulke grapjes maken
je innerlijke schoonheid niet, maar uiterlijk lukt vrij aardig hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn schoonheid is niet vast te leggen.
Ja euhm neequote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:25 schreef Makoto het volgende:
[..]
Daarom moet je een foto maken, heb je een goeie moment opname.
Ben mobiel dus reageer straksquote:
Oke ja nu niet denken dat ik ongeduldig ben ofzo hoorquote:
Ja euhm wel! Je hebt verdikkeme in m'n wangetjes geknepen. #neverforget.quote:
Jaajaaaaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:27 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Oke ja nu niet denken dat ik ongeduldig ben ofzo hoor
Dat ben ik nooit, zeg maar
Oh ja. Ohmylord. Maar ik weet geen eens hoe je wangen eruit zienquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:27 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja euhm wel! Je hebt verdikkeme in m'n wangetjes geknepen. #neverforget.
Zoals een grindtegel natuurlijk!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:28 schreef Flippiee het volgende:
Oh ja. Ohmylord. Maar ik weet geen eens hoe je wangen eruit zien
Voor mij minder gunstig omdat het ervoor zorgt dat ik nog maar 3 week heb om mijn scriptie goed te krijgenquote:
Nee je weet het wel, je weet alleen niet dat je het weet. Omdat ik nu op een ander account zit omdat ik pics in US heb gepost. Misschien gaat er een belletje bij je rinkelen, misschien ook niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh ja. Ohmylord. Maar ik weet geen eens hoe je wangen eruit zien
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:29 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Voor mij minder gunstig omdat het ervoor zorgt dat ik nog maar 3 week heb om mijn scriptie goed te krijgen
Wie was je danquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:29 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nee je weet het wel, je weet alleen niet dat je het weet. Omdat ik nu op een ander account zit omdat ik pics in US heb gepost. Misschien gaat er een belletje bij je rinkelen, misschien ook niet.
Dat is top secret compadre.quote:
Dat is dan ook wel weer zo ja, ik mag dan lekker hard gaan werken waar jij nog 3 jaar van het studentenleven kan genieten, klote voor je ja lolquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar dat betekent wel dat je over een paar weken wel afgestudeerd bent en ik nog 3 jaar moet
Fylax???quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:29 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nee je weet het wel, je weet alleen niet dat je het weet. Omdat ik nu op een ander account zit omdat ik pics in US heb gepost. Misschien gaat er een belletje bij je rinkelen, misschien ook niet.
Ja klopt, hoe weet jij dat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |