Ik vond de graphics zeker indrukwekkend, maar die soundtrack nog veel meer.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:32 schreef StateOfMind het volgende:
Nou is Killzone sowieso een schitterende game tot nu toe, maar Chapter 4, in Vekta City, ziet er wel heel erguit.
Hij viel mij ook wat tegen, het ziet er goed uit, maar je wordt niet echt meegezogen in het verhaal oid.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:46 schreef Jungle_Jim het volgende:
Killzone is wel aardig, ziet er heel mooi uit maar vind het een beetje te onsamenhangend.
Cross-gen en gemaakt door Robomobo.quote:
ik verwacht sws al niet veel van een skate spel. Maar #4 heb ik me aardig mee vermaakt.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Cross-gen en gemaakt door Robomobo.
Zou je verwachtingen heel laag houden.
Wat dat betreft waren deel 2 en 3 idd beterquote:Op woensdag 6 mei 2015 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij viel mij ook wat tegen, het ziet er goed uit, maar je wordt niet echt meegezogen in het verhaal oid.
Mwah.. Blijft toch geheel afhangen van de ruimte waar hij in staat etcquote:Op woensdag 6 mei 2015 10:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Altijd tof een nieuwe TV, maar 50inch is wel minimaal tegenwoordig vind ik
Dat je controller kapot is ok dat kan ik snappen maar ditquote:Op woensdag 6 mei 2015 13:24 schreef Keltie het volgende:
oude in een frustie momentje kapot gesmeten )
Even snel gekeken, ziet er gewoon goed uitquote:Op woensdag 6 mei 2015 13:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Schijnbaar de allereerste PS4 beelden van The Witcher 3.
Yep, hier en daar wat meer pop-in maar lekker boeiend.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Even snel gekeken, ziet er gewoon goed uit
Agh, het was weer zo'n dag. Eerst viel m'n telefoon uit m'n broekzak. Gelukkig ving ik die op tussen de auto en het dichtslaande portierquote:Op woensdag 6 mei 2015 13:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat je controller kapot is ok dat kan ik snappen maar dit
Hohokum zal nog niet geupdate zijn, even geduld nog.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:15 schreef Morri het volgende:
Hohokum was toch ook gratis met PS Plus? Die andere 4 kan ik gratis in de mand doen, maar Hohokum dus niet. Dus ik twijfel nu een beetje.
Vanaf 6 mei:quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:15 schreef Morri het volgende:
Hohokum was toch ook gratis met PS Plus? Die andere 4 kan ik gratis in de mand doen, maar Hohokum dus niet. Dus ik twijfel nu een beetje.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Vanaf 6 mei:
Ether One (PS4)
Guacamelee! Super Turbo Championship Edition (PS4)
The Unfinished Swan (PS4, PS3, PS Vita)
Race the Sun (PS4, PS3, PS Vita)
Murasaki Baby (PS Vita)
Hohokum (PS4, PS3, PS Vita)
Zal dus wel later online staan ofzo
Geen opspattend water bij explosie in het water. Kut game, next!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |