SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alvast voor alle vragen:
PS+ is nu het goedkoopst bij Wehkamp met de code 'lente'SOONY
Vette shizzle (op de Vita eens gekocht)quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vergeet Farming Simulator 15 niet.
heb deel 1 en 2 nog nooit gespeeldquote:
Project Cars komt op 7 mei al in Europa uit.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:54 schreef Jimbo het volgende:
May 1
Omega Quintet – PS4
May 5
Wolfeinstein: The Old Blood – PS4
Ether One – PS4
May 12
Project CARS – PS4
Final Fantasy X/X-2 HD Remaster – PS4
Toren – PS4
May 19
Destiny House of Wolves DLC – PS4, PS3
Farming Simulator 15 – PS4, PS3
The Witcher 3: Wild Hunt – PS4
Hyperdimension Neptunia U: Action Unleashed – PS Vita
May 22
NASCAR 15 –PS3
May 26
Magicka 2 – PS4
Ultra Street Fighter IV
Ja ik twijfel alleen nog of ik 'm koop vanwege de dure DLC pack van 40 euro. Misschien is het toch beter om te wachten op een GOTY editie.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kom je 1 cent tekort om voor die korting in aanmerking te komen![]()
Gelukkig kan je wel 2 zwarte markers voor 50 cent toevoegen
http://www.dixons.nl/opsl(...)-2-pack-cddvd-marker
Je hebt nog 2 dagen om een beslissing te nemen voordat die kortingsactie verlooptquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:08 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Ja ik twijfel alleen nog of ik 'm koop vanwege de dure DLC pack van 40 euro. Misschien is het toch beter om te wachten op een GOTY editie.
Ik koop de game gewoon en dan koop ik dlc(als het al wat is) wel in een aanbiedingquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:16 schreef DKUp het volgende:
Ooh ja die season pass van 40 euro, je weet alleen niet of het boeiende DLC is.......
Ik heb 'm besteld. Krijg gewoon de Harley Quinn DLC. Die 40 euro DLC wordt toch later goedkoper. Die gaan ze niet eeuwig voor 40 euro aanbieden. Met deze korting betaal ik al 15 euro minder op het spel en dus ook 15 euro minder op de DLC zeg maar.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je hebt nog 2 dagen om een beslissing te nemen voordat die kortingsactie verloopt
''Nieuwe verhalende missies, extra superschurken, legendarische Batmobile skins, geavanceerde challange maps, alternatieve character skins en nieuwe racebanen.'' Bronquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:16 schreef DKUp het volgende:
Ooh ja die season pass van 40 euro, je weet alleen niet of het boeiende DLC is.......
Weet ik, maar we weten niet of de speelduur lang is en tofquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:22 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Ik heb 'm besteld. Krijg gewoon de Harley Quinn DLC. Die 40 euro DLC wordt toch later goedkoper. Die gaan ze niet eeuwig voor 40 euro aanbieden. Met deze korting betaal ik al 15 euro minder op het spel en dus ook 15 euro minder op de DLC zeg maar.
[..]
''Nieuwe verhalende missies, extra superschurken, legendarische Batmobile skins, geavanceerde challange maps, alternatieve character skins en nieuwe racebanen.'' Bron
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb deel 1 en 2 nog nooit gespeeld(vond 2 echt bagger spelen op mn oude laptop, daarna nooit meer aangeraakt..)
dit weekend BF-hardline (sp) uitspelen
dan ergens volgende week far cry 3 uitspelen
dan witcher 3(pfoe waarom kom ik nou niet toe aan DA:i
Deel 1 wel gespeeld, deel 2 trekt mijn PC makkelijk maar zodra ik Floatsom uitloop keldert mijn interesse, ben nu al 3x opnieuw begonnen. Moet ook zeggen dat ik helemaal gek word van dat constant meditaten om potions oid te maken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]oops
[..]
Ik krijg beide niet lekker werkend op de PC
Vergeet niet naar de aflever datum te kijken hequote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je hebt nog 2 dagen om een beslissing te nemen voordat die kortingsactie verloopt
Dat is de releasedatum gekkiequote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Vergeet niet naar de aflever datum te kijken he
Het staat nu ergens eind juni
DA:I is tofquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb deel 1 en 2 nog nooit gespeeld(vond 2 echt bagger spelen op mn oude laptop, daarna nooit meer aangeraakt..)
dit weekend BF-hardline (sp) uitspelen
dan ergens volgende week far cry 3 uitspelen
dan witcher 3(pfoe waarom kom ik nou niet toe aan DA:i
In maart was dat nog zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |