Ik zag het nadat ik op knopje druktequote:
Nee, aan de schandpaal!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Wil iemand dan een TR machen voor taalfout?
Ik vind vind mooier dan vindt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal straks wel in NOS op 3 zitten.twitter:bartjancune twitterde op vrijdag 01-05-2015 om 10:40:15@PostNL niet fraai. Betaal ¤1,95 voor extra vroeg ophalen (8:30) is de zending net pas binnen op het agentschap. reageer retweet
Anders deze wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zal straks wel in NOS op 3 zitten.twitter:bartjancune twitterde op vrijdag 01-05-2015 om 10:40:15@PostNL niet fraai. Betaal ¤1,95 voor extra vroeg ophalen (8:30) is de zending net pas binnen op het agentschap. reageer retweet
twitter:bartjancune twitterde op donderdag 30-04-2015 om 14:04:49Ok. WIE heeft er 2 tickets voor de Pinkpop zaterdag (13-06) te koop? Eeuwige dankbaarheid valt je ten deel! #durftevragen #pp15 reageer retweet
Ah, dat wordt weer een mooi jankverhaal over te dure tickets die nooit geleverd worden.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:15 schreef Bronson het volgende:
[..]
Anders deze wel.twitter:bartjancune twitterde op donderdag 30-04-2015 om 14:04:49Ok. WIE heeft er 2 tickets voor de Pinkpop zaterdag (13-06) te koop? Eeuwige dankbaarheid valt je ten deel! #durftevragen #pp15 reageer retweet
Of deze:quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, dat wordt weer een mooi jankverhaal over te dure tickets die nooit geleverd worden.
twitter:bartjancune twitterde op donderdag 30-04-2015 om 13:20:50@albertheijn nu krijg ik wéér een nieuwsbrief waarvoor ik me alleen na aanmelding kan afmelden. Stop daar eens mee! https://t.co/rbCzsmi70X reageer retweet
Dit trouwens ook gezien?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zelf ondertussen nieuwsfilmpjes op een fotosite (Instagram) kwakkentwitter:elger twitterde op donderdag 23-04-2015 om 11:10:56Wat een gekke toepassing van Meerkat https://t.co/5qI7wNrZo4 reageer retweet
Jammer dat hij nooit op jouw bazenreactie heeft gereageerd.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:27 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dit trouwens ook gezien?Zelf ondertussen nieuwsfilmpjes op een fotosite (Instagram) kwakkentwitter:elger twitterde op donderdag 23-04-2015 om 11:10:56Wat een gekke toepassing van Meerkat https://t.co/5qI7wNrZo4 reageer retweet
Vind ik ookquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:31 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jammer dat hij daar nooit op heeft gereageerd.
Godsamme.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:27 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dit trouwens ook gezien?Zelf ondertussen nieuwsfilmpjes op een fotosite (Instagram) kwakkentwitter:elger twitterde op donderdag 23-04-2015 om 11:10:56Wat een gekke toepassing van Meerkat https://t.co/5qI7wNrZo4 reageer retweet
Do moet met Humberto trouwenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:00 schreef Pino112 het volgende:
Do treedt live op bij 555. Gaat er nu geld af van de tussenstand?
quote:
quote:
Daar moest ik ff over nadenken... Hij is goed!!quote:
Verdomme.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze grap gaat compleet langs mij heen.
Was het een goed optreden? Dan nomineer ik haar voor de schaal van Rigter.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:00 schreef Pino112 het volgende:
Do treedt live op bij 555. Gaat er nu geld af van de tussenstand?
Het kwartje valt hier eindelijkquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Was het een goed optreden? Dan nomineer ik haar voor de schaal van Rigter.
VERDOMMEquote:
Ik ben er vandaag niet helemaal bij. Kan het ook niet helpen.quote:
Live gezienquote:
Vriend van me uit Wageningen vroeg nog of ik ook kwamquote:
Dotan 19.00 op de Markt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vriend van me uit Wageningen vroeg nog of ik ook kwam
Hopelijk houdt het dak het.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dotan 19.00 op de Markt.
Kun je daarna blijven staan voor Kraantje Pappie, Go back to the Zoo en Kensington.
Sunday Sun is om 20.15 op het Busstation.
quote:
Ik ga sowieso nietquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dotan 19.00 op de Markt.
Kun je daarna blijven staan voor Kraantje Pappie, Go back to the Zoo en Kensington.
Niet naar Wilbert presents Bevrijdingsfestival Wageningen willenquote:
Ik trek nog liever m'n eigen nagels uit.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dotan 19.00 op de Markt.
Ik weet dat Rob van Someren het eerst zou doen, want die zat toen zonder werk.quote:
Oja die was het, hadden ze pas nog gebeld en zou het nogsteeds doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik weet dat Rob van Someren het eerst zou doen, want die zat toen zonder werk.
Hij heeft een show om 16:00, dat zal reistijdtechnisch niet handig zijn gok ik zo.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:01 schreef ddx het volgende:
[..]
Oja die was het, hadden ze pas nog gebeld en zou het nogsteeds doen.
Schijnbaar uiteindelijk toch niet.
Ik probeerde laatst mijn moeder een kort pittig kapsel aan te smeren aangezien ze laatst ook al een kek montuurtje had uitgezocht. Ze wilde niet. Ze laat juist haar langer groeien. Best raar omdat ik er aan dacht om het korter te laten knippen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
Hoog korte-pittige-kapsels incl. kek brilletje gehalte
[ afbeelding ]
Stand bamiquote:
Boyband Top 17quote:
Ik doe daar niet stiekem over. Ik zit dadelijk twee uur mee te zingenquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik doe daar niet stiekem over. Ik zit dadelijk twee uur mee te zingen
Joh, wees blij dat er nog geen Surinaamse of Marokkaanse invloeden in te horen zijn. Je moet de "jeugd van tegenwoordig" eens horen praten... 3 a 4 talen door elkaar, best handig, want volwassenen snappen er geen zak van.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:12 schreef Pandaplint het volgende:
Zing Engels of Nederlands. Maar kies verdomme
-ttwitter:LG_De_Uitkijk twitterde op vrijdag 01-05-2015 om 16:03:27#cindyendirkjan #TrendingTopic en het gebeurd hier bij @LG_De_Uitkijk @Robstenders #3FM http://t.co/UxjJpirujU reageer retweet
Haten op Boyzonequote:
Ik verdenk ze er nog steeds van dat er een vrouw meezingt...quote:
Daarom zei ik "RIP" een paar posts terugquote:
Ik snapte het al niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daarom zei ik "RIP" een paar posts terug
Die moet straks aan het zuurstof denk ikquote:
La la la la la Tonightquote:
7 mei zou verplicht vrij moeten zijn. Belangrijkste dag van het jaar.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:04 schreef Pandaplint het volgende:
Alsof april en mei niet genoeg vrije dagen hebben
Gezien de TT kan ik je niet serieus nemenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
7 mei zou verplicht vrij moeten zijn. Belangrijkste dag van het jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Gezien de TT kan ik je niet serieus nemenIk wil ook niet serieus genomen worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Precies. Pasen (Meestal dan), Koningsdag, Bevrijdingsdag, Hemelvaart. Pinksteren....quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:04 schreef Pandaplint het volgende:
Alsof april en mei niet genoeg vrije dagen hebben
Nee.quote:
Want dat was mijn guilty pleasure boyband. Ik heb 2 cd's van hen.quote:
Bye Bye Byequote:
Volgens mij was hij hun manager.quote:
Eenschquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:52 schreef ChatGirl het volgende:
Dit blijft wel een bazennummer en bazenclip
Is overleden.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:19 schreef miieejj het volgende:
hey hallo!
Vraagske he.. weten jullie miss waarom we geen "opa beelen" horen de laatste 2 weken ? ?
Dat klopt wel ja, eigenlijk heeft Ekdom het slot versaaidquote:Op donderdag 30 april 2015 21:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Al was Stenders Eetvermaak ook goed tussen 12 en 14.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:02 schreef wolfrolf het volgende:
gerucht
Ruud de wild gaat frank hoitjes in de middag vervangen vanaf septembertjongejonge, dat is onder je niveau rolf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
je geloofde me welquote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tjongejonge, dat is onder je niveau rolf!
nog geen nanosecondequote:
welkom!quote:Op zondag 3 mei 2015 12:15 schreef Ketchupcurry het volgende:
Waar is Timur? Hij was er vorige week ook niet toch?
Wat toastjes van gisteravond!quote:Op zondag 3 mei 2015 12:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
welkom!
Bier? Cola? Borrelnootje?
Minthy heeft lekkere bloemkoolsnacks!
Kom maar doorquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik weet 't niet hoor, maar dit is pure conceptuele poëzie waar SC mee bezig is.quote:
idd! bundelen die hapquote:Op zondag 3 mei 2015 15:36 schreef Cee het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik weet 't niet hoor, maar dit is pure conceptuele poëzie waar SC mee bezig is.
quote:Op zondag 3 mei 2015 15:36 schreef Cee het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik weet 't niet hoor, maar dit is pure conceptuele poëzie waar SC mee bezig is.
heeft wel lang op zich laten wachtenquote:
Ik heb vandaag, voor 1 uur in de middag, 4 antwoorden gestuurdquote:
Ja, is zeer onregelmatig wanneer ik post verstuur.quote:
quote:
richt die duif gewoon beter afquote:Op zondag 3 mei 2015 23:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, is zeer onregelmatig wanneer ik post verstuur.
Draai 'm dan gewoon de nek omquote:
Ik vind levende duiven niet leuk..quote:
Zijn ze in Frankrijk? Of wonen er ook een hoop arme sloebers?quote:
Ik zie een overeenkomst; we vinden beide iets aan duiven niet leuk!quote:
Sowieso, vogelsquote:Op zondag 3 mei 2015 23:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zie een overeenkomst; we vinden beide iets aan duiven niet leuk!
eenden?quote:
moderator en redactie sportquote:
quote:
kwaken of kwakkenquote:
* Andere eend meldt.quote:
quote:
quote:
Ik ga wel meteen weer, tv kijkenquote:
quote:
Ja,quote:Op zondag 3 mei 2015 23:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zijn ze in Frankrijk? Of wonen er ook een hoop arme sloebers?
ftfyquote:
"fixed that for you"quote:
Hall0nquote:
Roeltownquote:
quote:Op maandag 4 mei 2015 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat moet ik nog doen, mijn baas bellen. Aangezien ik officieel om 8 uur nog aan het werk ben en dat kan natuurlijk niet.
Waar heb je het in vredesnaam over.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Baas gebeld, die zei dat ik gewoon maar moest werken rond 8 uur, want er staat niets over in de cao
Ik moest er maar mijn eigen invulling aangegeven.
Herdenking vanavond.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Waar heb je het in vredesnaam over.
Oh datquote:
Lijkt me dat je gewoon de ruimte hebt om 2 minuten stil te zijn.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Baas gebeld, die zei dat ik gewoon maar moest werken rond 8 uur, want er staat niets over in de cao
Ik moest er maar mijn eigen invulling aangegeven.
Ik werk samen met een stel tieners, denk niet dat zij 2 min hun kop dicht houden.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lijkt me dat je gewoon de ruimte hebt om 2 minuten stil te zijn.
Was idd in de kroeg ook. Hele bijzondere ervaring vond ik hetquote:Op maandag 4 mei 2015 12:21 schreef Sersjee het volgende:
Een van de supermarkten hier is gewoon tot 22:00 open, maar even voor 20:00 wordt er omgeroepen dat er herdacht wordt, is het 2 minuten stil en daarna is het business as usual.
Volgens mij mag dat juridisch niet. 4 mei, Goede vrijdag en 24 december zijn de enige dagen dat supermarkten verplicht om 19:00 uur dicht moeten zijn. Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:21 schreef Sersjee het volgende:
Een van de supermarkten hier is gewoon tot 22:00 open, maar even voor 20:00 wordt er omgeroepen dat er herdacht wordt, is het 2 minuten stil en daarna is het business as usual.
Tijd om hen eens e.e.a. uit te leggen.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik werk samen met een stel tieners, denk niet dat zij 2 min hun kop dicht houden.
Waarom supermarkten wel verplicht dicht, maar het kantoor waar ik werk niet? Of komt dat weer omdat het kantoor weer niet openbaar toegankelijk is?quote:Op maandag 4 mei 2015 12:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat juridisch niet. 4 mei, Goede vrijdag en 24 december zijn de enige dagen dat supermarkten verplicht om 19:00 uur dicht moeten zijn. Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.
Ik geef echt geen fuck om die herdenking maar haal het niet in mn hoofd niet stil te zijn als ik eraan denk/herinnerd word.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tijd om hen eens e.e.a. uit te leggen.
Geen oma's of opa's die de oorlog hebben meegemaakt?quote:Op maandag 4 mei 2015 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geef echt geen fuck om die herdenking maar haal het niet in mn hoofd niet stil te zijn als ik eraan denk/herinnerd word.
Nou stel je het wel heel dramatisch.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zal mij maar neerleggen bij het feit dat de economie boven alles gaat.
Vorig jaar was ie zeker tot 22:00 open, want toen was ik er om 21:00 nog...quote:Op maandag 4 mei 2015 12:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat juridisch niet. 4 mei, Goede vrijdag en 24 december zijn de enige dagen dat supermarkten verplicht om 19:00 uur dicht moeten zijn. Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.
Die zijn allemaal al overleden. Ik ken geen oorlogsslachtoffers of persoonlijke heftige oorlogsverhalen.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen oma's of opa's die de oorlog hebben meegemaakt?
Ik vind dat je de kans moet hebben om bij een religieuze feestdag aanwezig te moeten zijn - alleen de scheidslijn is zo dun. Als ik zeg dat 7 mei mijn persoonlijke religieuze feestdag is, moet ik dan vrij hebben op 7 mei?quote:Op maandag 4 mei 2015 12:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou stel je het wel heel dramatisch.
[..]
Vorig jaar was ie zeker tot 22:00 open, want toen was ik er om 21:00 nog...
Maar ik zie net dat ie vandaag om 19:00 dicht gaat. Misschien heeft ie wel een boete gehad.
Maar qua verplicht om 19:00 sluiten kan ik me alleen vinden in 4 mei. Die andere twee zijn religieuze feestdagen, daar zou wat mij betreft de overheid zich niet mee moeten bemoeien.
Sluiting van winkels is geregeld in de Winkelsluitingswet, dus daar vallen andere bedrijfstakken niet onder. Zou vast in een andere wet te regelen moeten zijn.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom supermarkten wel verplicht dicht, maar het kantoor waar ik werk niet? Of komt dat weer omdat het kantoor weer niet openbaar toegankelijk is?
Ik vind het maar een rare regeling met weinig respect voor de slachtoffers van oorlog.
Dat zal vanuit het verleden zo zijn gegroeid. Als er nu nog eens over gedebatteerd zou moeten worden, zou het vast anders/niet vastgelegd worden.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou stel je het wel heel dramatisch.
[..]
Vorig jaar was ie zeker tot 22:00 open, want toen was ik er om 21:00 nog...
Maar ik zie net dat ie vandaag om 19:00 dicht gaat. Misschien heeft ie wel een boete gehad.
Maar qua verplicht om 19:00 sluiten kan ik me alleen vinden in 4 mei. Die andere twee zijn religieuze feestdagen, daar zou wat mij betreft de overheid zich niet mee moeten bemoeien.
Eens. Maar geef dan bijvoorbeeld iedereen 3 extra vrije dagen en laat reli-rakkers daarmee hun feestdagen invullen. Het is niet des 2015's om het halve land plat te leggen omdat een steeds kleinere groep mensen de verjaardag/dood/herrijzenis van hun denkbeeldige vriendje wil vieren.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat je de kans moet hebben om bij een religieuze feestdag aanwezig te moeten zijn - alleen de scheidslijn is zo dun. Als ik zeg dat 7 mei mijn persoonlijke religieuze feestdag is, moet ik dan vrij hebben op 7 mei?
Maar toen had je al een relatie toch. Hoe kan dat dan een date zijn. Dat is daarvoor meestal.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
Vorig jaar zat ik om 20:00 in de kroeg, op m'n 2e date met J.
quote:Op maandag 4 mei 2015 12:52 schreef minthy het volgende:
Ik faalde met het aanmaken van een poll op Facebook. Maar toch; je kan stemmen op een locatie voor de aankomende meet
Hee, verdeurie, mijn grap is al gemaakt.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:52 schreef minthy het volgende:
Ik faalde met het aanmaken van een poll op Facebook. Maar toch; je kan stemmen op een locatie voor de aankomende meet
Ik zag hetquote:Op maandag 4 mei 2015 12:52 schreef minthy het volgende:
inderdaadquote:Op maandag 4 mei 2015 12:08 schreef wolfrolf het volgende:
Vanaf vanmiddag 16:00 uur op 538 de Frank en Middag show
Waar lijkt dat op jong0ns xD
Ilnur Zakarin.quote:
Ik vind het heerlijk en enorm goed om even 2 minuten per jaar volledige stilte om je heen te hebben, gezamenlijk en stil staan bij het feit wat vrijheid betekent en hoe blij je moet zijn met het feit dat je het hebt. Het gaat mij niet om de slachtoffers, maar het gaat mij om de vrijheid die we ervoor terug hebben gekregen en dat je dat moet koesteren.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geef echt geen fuck om die herdenking maar haal het niet in mn hoofd niet stil te zijn als ik eraan denk/herinnerd word.
quote:Op maandag 4 mei 2015 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een uitstekend wielrenner (en uiteraard clean!)
Mooi gesproken.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk en enorm goed om even 2 minuten per jaar volledige stilte om je heen te hebben, gezamenlijk en stil staan bij het feit wat vrijheid betekent en hoe blij je moet zijn met het feit dat je het hebt. Het gaat mij niet om de slachtoffers, maar het gaat mij om de vrijheid die we ervoor terug hebben gekregen en dat je dat moet koesteren.
Beetje kromme zinnen alleenquote:
Welke sluikreclame?quote:Op maandag 4 mei 2015 13:27 schreef Bronson het volgende:
Niet dat het mij wat kan interesseren, maar als 3fm voor deze sluikreclame geen boete/waarschuwing krijgt weet ik het ook niet meer.
Dat dacht ik dus ook meteen. En haal dat sluik maar weg.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:27 schreef Bronson het volgende:
Niet dat het mij wat kan interesseren, maar als 3fm voor deze sluikreclame geen boete/waarschuwing krijgt weet ik het ook niet meer.
Ik vroeg me hetzelfde af.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:27 schreef Bronson het volgende:
Kerel aan de telefoon werkte voor een webshop in Rotterdam. Domien vroeg welke en kreeg Coolblue als antwoord. Daarna ging Domien ff los over het feit dat hij daar altijd zijn spullen koopt.quote:
Medewerker van Coolblue aan de lijn. Domien zei:"Nu moet ik mij inhouden om te zeggen dat Coolblue toch wel geweldig is, waar ik altijd mijn scheerapparaten en telefoons vandaan haal".quote:
Ai, da's wel heel slecht van Domien.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kerel aan de telefoon werkte voor een webshop in Rotterdam. Domien vroeg welke en kreeg Coolblue als antwoord. Daarna ging Domien ff los over het feit dat hij daar altijd zijn spullen koopt.
Het was de enige platenmaatschappij die een zak geld kwam brengen vorige week.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
We moesten hem wel kiezen. Unaniem gekozen.![]()
![]()
Forumhop: | |
Hop naar: |