Dan ga je dus lekker niet met je kind naar een ver land. Een kind vermaakt zich op het strand van Texel net zo goed.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:41 schreef Trashcanman het volgende:
Ja, lekker haalbaar zo'n verbod. Er is geen alternatief vervoer voor die kinderen.
Je bent gewoon een beetje een onverdraagzaam verwend nest.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan ga je dus lekker niet met je kind naar een ver land. Een kind vermaakt zich op het strand van Texel net zo goed.
Je bent niet echt lekker uitgerust op vakantie dus?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan ga je dus lekker niet met je kind naar een ver land. Een kind vermaakt zich op het strand van Texel net zo goed.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:44 schreef stbabylon het volgende:
So? Alsof dat een reden is om koters uit het vliegtuig te weren. Er zijn trouwens ook wel meer redenen om met het hele gezin het vliegtuig te pakken, of mogen kinderen onder de 10 jaar wat jou betreft ook geen familie in het buitenland meer bezoeken?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die nemen over het algemeen geen charter naar Salou, zoals TS.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:48 schreef Trashcanman het volgende:
Er zijn trouwens ook wel meer redenen om met het hele gezin het vliegtuig te pakken, of mogen kinderen onder de 10 jaar wat jou betreft ook geen familie in het buitenland meer bezoeken?
Das best goed gelukt, op dat ene smetje naquote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:46 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je bent niet echt lekker uitgerust op vakantie dus?
Bedankt voor deze in depth analyse op basis van één gebeurtenisquote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:45 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je bent gewoon een beetje een onverdraagzaam verwend nest.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die nemen over het algemeen geen charter naar SalouHurghada, zoals TS.
True. Was even nodig, weekje opladen en niks doen in de zon. Daar was zon. Van het zomer weer cultureel verantwoord op vakantiequote:
Vooral in charters weet je ver van tevoren al dat er kinderen meegaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:02 schreef stbabylon het volgende:
True. Was even nodig, weekje opladen en niks doen in de zon. Daar was zon. Van het zomer weer cultureel verantwoord op vakantie
Jij hebt er last van, jij zult dus iets moeten veranderen. Blijf lekker in NL voortaan!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet dat het gebeurt, ik roep op tot kindvrije vluchten.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vooral in charters weet je ver van tevoren al dat er kinderen meegaan.
Ergo: eigen schuld. Slotje.
Ik leg niet elk probleem bij mijzelf, zo onzeker ben ik niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:06 schreef agter het volgende:
[..]
Jij hebt er last van, jij zult dus iets moeten veranderen. Blijf lekker in NL voortaan!
Ver land.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:44 schreef stbabylon het volgende:
Dan ga je dus lekker niet met je kind naar een ver land.
Neem een prive jet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:03 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Helemaal eens. Een grote NEE! Ik hoef niet 10 uur naar een gillend, krijsend, jankend kutkind te luisteren. Hou je kinderen thuis als ze niet 10 uur zonder huilen een vliegreis kunnen maken, dank je.
Succes ermee.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:07 schreef stbabylon het volgende:
Ik weet dat het gebeurt, ik roep op tot kindvrije vluchten.
Maar de oplossing ligt wel bij jou, gewoon niet meer vliegen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik leg niet elk probleem bij mijzelf, zo onzeker ben ik niet.
Het kind waar TS het over heeft is welgeteld 10 minuten tijdens het taxi-en niet happy geweest.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:03 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Helemaal eens. Een grote NEE! Ik hoef niet 10 uur naar een gillend, krijsend, jankend kutkind te luisteren. Hou je kinderen thuis als ze niet 10 uur zonder huilen een vliegreis kunnen maken, dank je.
Om zijn punt te maken in het topic is TS al gegaan van taxi-en naar de terugweg. Alsof dat kind 3 uur heeft lopen gillen.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:03 schreef stbabylon het volgende:
Oh en nog één dingetje, tijdens het taxi-en en krijsend, schreeuwend, jankend kind die maar weer eens bevestigde: onder de 12 heb je niks in een vliegtuig te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |