volgens mij was dat voor iedereen een dikke "dafuqquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:52 schreef BaasBanaan het volgende:
Kan iemand me vertellen wat er nou aan de hand was toen Thor opeens in een grot in het water zat? Ik zat denk ik nog teveel na te denken over de scene ervoor en ineens kwam dat.
Wat ik bij deze film op zich wel vaker had, maar dit was de grootste wtf voor mij.
Dat wordt uitkijken naar een extended edition dan inderdaad. Ik hoopte dat ik gewoon iets gemist had.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
volgens mij was dat voor iedereen een dikke "dafuq". Dat was een van de vele scènes waarbij in de bios-cut het een en ander van ge-edit/ingekort was, en dus de grootste vraagtekens door ontstaan zijn. Van die scene zater er bv. in de trailer beelden die niet in de film zaten. De bluray zou er meer antwoorden op geven naar 't schijnt ....
Voelde voor mij als een Deus Ex Machina. Zonder reden kreeg hij die visioenen. Dit hielp hem om Vision aan de kant van The Avengers te krijgen + kennis te krijgen van Thanos met de 4/6 infinity stones die bekend zijn, dat Thanos die aan het zoeken is.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:52 schreef BaasBanaan het volgende:
Kan iemand me vertellen wat er nou aan de hand was toen Thor opeens in een grot in het water zat? Ik zat denk ik nog teveel na te denken over de scene ervoor en ineens kwam dat.
Wat ik bij deze film op zich wel vaker had, maar dit was de grootste wtf voor mij.
Als het knipverhaaltje klopt, dan denk ik dat ze het beter helemaal hadden kunnen schrappen en in Thor 3 kunnen plaatsen. Maar goed, ik weet natuurlijk ook niet wat er nog aan zit te komen qua verhaal. Op zich was Mjolnir voldoende om Vision aan de kant van de Avengers te krijgen. Bijv. dat Stark en Banner er wel in slaagden om Vision tot leven te roepen. Waarna Thor hierover woest binnenstormt en Mjolnir naar de kop van Vision smijt, die de hamer vervolgens met gemak opvangt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voelde voor mij als een Deus Ex Machina. Zonder reden kreeg hij die visioenen. Dit hielp hem om Vision aan de kant van The Avengers te krijgen + kennis te krijgen van Thanos met de 4/6 infinity stones die bekend zijn, dat Thanos die aan het zoeken is.
Dit was volgens mij meer voor de kijker bedoeld om ze een beetje bekend te maken met Thanos, de gems en the Infinity Gauntlet.. Want verder was het totaal out of nowhere.
SPOILER: oranje steen, mogelijk toch een flinke spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Kloptquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:56 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
[..]
Hij zij "It's terribly well-balanced", maar volgens mij was er daar bij de ondertiteling iets mis gegaan. Volgens mij zei de ondertiteling inderdaad het tegenovergestelde.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 06:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
http://collider.com/aveng(...)s-thors-cut-subplot/
Stark een nachtmerrie fantasie geven door middel van (evil) magic kan wel, maar Thor overnemen met magie gaat te ver?quote:“There was a 195-minute cut of this movie. [As concerns the Thor / Erik subplot], the original scene was that Thor went to speak to the Norn and how it would work was that he’d go in the pool and the Norn possess him, basically, and Erik Selvig asks all the questions, and the Norn, speaking through Thor, give the answers. So Chris [Hemsworth] got to do something different, and he really threw himself into it, and he did a beautiful job, but it wasn’t well regarded by the test audiences and I feel it’s probably largely because it was a rough cut with no effects, but also because it’s something that in a Thor movie would work brilliantly, but in this movie is just a little too left of centre.”
Niet alleen Stark natuurlijk, ze kregen allemaal zo'n nachtmerriequote:Op donderdag 21 mei 2015 09:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Stark een nachtmerrie fantasie geven door middel van (evil) magic kan wel, maar Thor overnemen met magie gaat te ver?
Ik verstond terribly off balance. De ondertiteling juist well balanced volgens mij. Anywho. Toont des te meer aan hoe afgestompt ik in de zaal zat.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:56 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
[..]
Hij zij "It's terribly well-balanced", maar volgens mij was er daar bij de ondertiteling iets mis gegaan. Volgens mij zei de ondertiteling inderdaad het tegenovergestelde.
Ha, dus toch.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:56 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
[..]
Terribly well balanced is ook wat ik verstond.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik verstond terribly off balance. De ondertiteling juist well balanced volgens mij. Anywho. Toont des te meer aan hoe afgestompt ik in de zaal zat.
Dat was wel duidelijk, maar goed had geen subs dus moet dan beter opletten.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Terribly well balanced is ook wat ik verstond.
Aldus IMDB.quote:The Vision: [the hammer's] Balance is amazing!
Thor: The key is that it's not too heavy. Gives the swing more power.
[Shrugs]
Ik weet vrij zeker dat dat in ieder geval niet klopt. Zo te lezen heeft iedereen het woord 'balanced' aan het einde van de zin gehoord.quote:
Ik weet het zelfs 100% zekerquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:28 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat dat in ieder geval niet klopt. Zo te lezen heeft iedereen het woord 'balanced' aan het einde van de zin gehoord.
Vandaar mijn PI.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:28 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat dat in ieder geval niet klopt. Zo te lezen heeft iedereen het woord 'balanced' aan het einde van de zin gehoord.
Oh ja, dat gebruiken mensen ook nog.quote:
Alleen als ik een boodschap ermee kan overbrengenquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:09 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Oh ja, dat gebruiken mensen ook nog.
"Age" of Ultron.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoezo boeit het hoe oud hij is?
Jr begon er ook al over.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoezo boeit het hoe oud hij is?
Jr begon er ook al over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |