Koop een nieuwe, dan heb je de oudjes dubbel gesteund.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar hij valt na nog geen jaar al uit elkaar
Nu kicken of morgen, wanneer er meer users online zijn?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan overal vandaan komen waar alpaca's zijn. Dus kan ook Peru zijn.
[..]
He weepee
Neuh. Zijn best wel duur. Ik moet weer een normale winterjas hebbenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Koop een nieuwe, dan heb je de oudjes dubbel gesteund.
he floppieequote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan overal vandaan komen waar alpaca's zijn. Dus kan ook Peru zijn.
[..]
He weepee
Ik kan je een winterjas van alpacawol aanbevelen. Stevig, hypoallergeen, duurzaam, zacht en water- en vuilafstotend.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Neuh. Zijn best wel duur. Ik moet weer een normale winterjas hebben
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik kan je een winterjas van alpacawol aanbevelen. Stevig, hypoallergeen, duurzaam, zacht en water- en vuilafstotend.
Morgen? Ik moet eigenlijk zo slapen omdat ik morgen waarschijnlijk vroeg gewekt wordt en als ik nu begin dan wordt het helemaal laat.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:28 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nu kicken of morgen, wanneer er meer users online zijn?
Is goed, ik laat het tabje openstaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Morgen? Ik moet eigenlijk zo slapen omdat ik morgen waarschijnlijk vroeg gewekt wordt en als ik nu begin dan wordt het helemaal laat.
HOOI PLS.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik kan je een winterjas van alpacawol aanbevelen. Stevig, hypoallergeen, duurzaam, zacht en water- en vuilafstotend.
Mooi getalquote:
Yayquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Is goed, ik laat het tabje openstaan.
Trustenquote:
https://www.google.nl/sea(...)krtCVcO3HojeUaCqgNgOquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Wp, droger en wasmachine in 1 bestaat gewoon?
Het was niet echt een vraagquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)krtCVcO3HojeUaCqgNgO
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga morgen m'n mama zien. Ik heb dr gemist
Meer dan een maand geleden alweerquote:
Wow damn dat is wel lang jaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Meer dan een maand geleden alweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |