Koop een nieuwe, dan heb je de oudjes dubbel gesteund.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar hij valt na nog geen jaar al uit elkaar
Nu kicken of morgen, wanneer er meer users online zijn?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan overal vandaan komen waar alpaca's zijn. Dus kan ook Peru zijn.
[..]
He weepee
Neuh. Zijn best wel duur. Ik moet weer een normale winterjas hebbenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Koop een nieuwe, dan heb je de oudjes dubbel gesteund.
he floppieequote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan overal vandaan komen waar alpaca's zijn. Dus kan ook Peru zijn.
[..]
He weepee
Ik kan je een winterjas van alpacawol aanbevelen. Stevig, hypoallergeen, duurzaam, zacht en water- en vuilafstotend.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Neuh. Zijn best wel duur. Ik moet weer een normale winterjas hebben
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik kan je een winterjas van alpacawol aanbevelen. Stevig, hypoallergeen, duurzaam, zacht en water- en vuilafstotend.
Morgen? Ik moet eigenlijk zo slapen omdat ik morgen waarschijnlijk vroeg gewekt wordt en als ik nu begin dan wordt het helemaal laat.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:28 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nu kicken of morgen, wanneer er meer users online zijn?
Is goed, ik laat het tabje openstaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Morgen? Ik moet eigenlijk zo slapen omdat ik morgen waarschijnlijk vroeg gewekt wordt en als ik nu begin dan wordt het helemaal laat.
HOOI PLS.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik kan je een winterjas van alpacawol aanbevelen. Stevig, hypoallergeen, duurzaam, zacht en water- en vuilafstotend.
Mooi getalquote:
Yayquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Is goed, ik laat het tabje openstaan.
Trustenquote:
https://www.google.nl/sea(...)krtCVcO3HojeUaCqgNgOquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Wp, droger en wasmachine in 1 bestaat gewoon?
Het was niet echt een vraagquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)krtCVcO3HojeUaCqgNgO
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga morgen m'n mama zien. Ik heb dr gemist
Meer dan een maand geleden alweerquote:
Wow damn dat is wel lang jaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Meer dan een maand geleden alweer
Awwwquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga morgen m'n mama zien. Ik heb dr gemist
Ik woon niet zo dichtbij ze en had tentamenperiodequote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow damn dat is wel lang jaZolang kan ik ze niet eens zien. Krijg ik allemaal paniek whatsappjes van mijn vader en van mijn moeder.
Wel fijn om haar na zo'n tijd weer te zienquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik woon niet zo dichtbij ze en had tentamenperiode
Zeker zekerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel fijn om haar na zo'n tijd weer te zien
Slaap lekker ouwequote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat je fijn mag dromen over alpaca wol
okeequote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Wp, droger en wasmachine in 1 bestaat gewoon?
Gij ookquote:
Nouhoooouquote:
Met mijn nieuwe sprei, kussensloop en knuffels van alpacawol is dat onvermijdelijk. Trustenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:39 schreef Hooidraad het volgende:
Met mijn nieuwe sprei, kussensloop en knuffels van alpacawol is dat onvermijdelijk. Trusten
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vergeet je niet om je in te smeren met anti aging crème?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Gij ook
[..]
Nouhoooou![]()
kus![]()
[..]
Met mijn nieuwe sprei, kussensloop en knuffels van alpacawol is dat onvermijdelijk. Trusten
[..]
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die alpaca gaat door zijn scene fase
It's so fluffyquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:42 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Hhaha ik vind ze wel cute hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |