Of direct uit de tap drinken, hoewel dat in deze situatie misschien wat rare gezichten oplevert.quote:
Dus gewoon aan het eind al je teammaten doodrijden en lekker al het geld voor jezelf houden.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waarom is het eigenlijk zo dat iedereen een fail krijgt bij een heists als 1 persoon doodgaat?Kan je beter het geld wat overblijft bij de rest verdelen.
Omdat anders mensen gelijk aan de start hun hele team ombrengen en de missie in hun eentje doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waarom is het eigenlijk zo dat iedereen een fail krijgt bij een heists als 1 persoon doodgaat?Kan je beter het geld wat overblijft bij de rest verdelen.
Welk geld? Je hebt een opdracht per persoon. Logisch dat de job failed als er iemand weggaat.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Recht van de sterkstequote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dus gewoon aan het eind al je teammaten doodrijden en lekker al het geld voor jezelf houden.
Er zijn ook missies waarbij je 2 personen per opdracht hebt (bij setups enzo)quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Welk geld? Je hebt een opdracht per persoon. Logisch dat de job failed als er iemand weggaat.
wat een eerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:05 schreef dolf1010 het volgende:
• TheRealLtornado / Lesleyyb promoted naar representative
Ok deed ik toch al niet. Lijkt me ook handiger dit bij 1 a 2 man te houdenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:05 schreef dolf1010 het volgende:
Nog even om verwarring te voorkomen:
• Voor de representatives en hoger : Geen mensen meer accepteren in de crew waarvan je niet weet wie het is. Als je wel mensen accepteert moet je even doorgeven hoe ze op Fok! heten.
• Kijk even of je naam op deze lijst staat. Alle mensen waarvan we de Fok naam niet weten krijgen aankomende dinsdag een kick.
• TheRealLtornado / Lesleyyb promoted naar representative
• Moredhel demoted naar muscle
Ja en ook daar heb je een bepaalde taak.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Er zijn ook missies waarbij je 2 personen per opdracht hebt (bij setups enzo)
Als schaapje1987 en Amstelpils zich even melden wil ik ze accepten, anders nietquote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ok deed ik toch al niet. Lijkt me ook handiger dit bij 1 a 2 man te houden
Jij en divje
naar de radio stappenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:20 schreef Rezania het volgende:
Weet iemand hoe ik de countrymuziek in mijn appartement uit kan zetten?
Ah, top.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:20 schreef redboyke het volgende:
[..]
naar de radio stappen
niet de installatie voor je tv.
Absoluut. 1 zou genoeg moeten zijn volgens mij.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:24 schreef Divje het volgende:
Hoeveel RPG's kan zo'n kuruma hebben
Net al mijn 20 raketten op die lijp afgeschoten, allen raak. En hij reed gwn verder_! Cheat
Kleine grafkinders dat t zijn, gvd.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:26 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Absoluut. 1 zou genoeg moeten zijn volgens mij.
Same. Dolf heeft de boel gestart, hij mag het ook draaiende houden.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ok deed ik toch al niet. Lijkt me ook handiger dit bij 1 a 2 man te houden
Jij en divje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |