ja die was gepost volgens mij vorige topic.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:12 schreef Rezania het volgende:
Is er trouwens ook nog een changelog voor de laatste update?
Chillquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja die was gepost volgens mij vorige topic.
Maar ik heb zo tijd. doen we hem samen. best bizar als ik er weer 61k voor krijg. daar kun je niet tegen dupen
ff peukkie....5 min.
Mooi, want ik moest nog wapens kopen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ff restart. Alt tab vond ie niet meer leuk. Nodig je zo uit
kleine tip...bij missie of heist of wat dan ook kun je purchase all ammo doen.quote:
Ik moest wapens kopen, geen ammo.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
kleine tip...bij missie of heist of wat dan ook kun je purchase all ammo doen.
Moet ik eerst nog naar Lester geloof ik, kan nu nog geen heists starten (weet niet hoe). En mijn spel crashde net, dat ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:41 schreef Blaadjes het volgende:
waarom kan ik die fleeca heist niet starten???
Start jij hem dan maar rezania
Dan mag jij mij inviten, want ik mag nog steeds geen heist starten.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:52 schreef Blaadjes het volgende:
nu wil die ineens wel...na 5 x cancel heist snapte hij het
xPandaLeaf? ff DM naar dolf voor de lijst? https://docs.google.com/s(...)qIJCdGDnYWe4/pubhtmlquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:59 schreef PandaDrop het volgende:
GTA V loopt niet meer smooth sinds de tweede update![]()
Zelfs met laagste instellingen lagt ie nog steeds![]()
i5-3350P
GTX 650 1 GB
4 GB RAM
1 TB HDD
Ow ok, sorryquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:01 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Nee, ik speel alleen SP en ik ben geen met MP begonnen.
Staat er 1 gepland, maar evengoed kun je die ook wel doen. Maar 1 extra iemand nodig en er zijn fokkers genoeg.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:01 schreef Garakh het volgende:
Iemand vanavond zin in the fleeca job? Of zijn er andere heists gepland?
19.00 nog steeds?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:06 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Staat er 1 gepland, maar evengoed kun je die ook wel doen. Maar 1 extra iemand nodig en er zijn fokkers genoeg.
Vrijwilligers?
Te weinig ram denk ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:59 schreef PandaDrop het volgende:
GTA V loopt niet meer smooth sinds de tweede update![]()
Zelfs met laagste instellingen lagt ie nog steeds![]()
Windows 8 64 bit
i5-3350P
GTX 650 1 GB
4 GB RAM
1 TB HDD
Betreft een supermarktpc.
Gezien ik zowel offline als online alle jumps heb gedaanquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:06 schreef Thrilled het volgende:
hoe maken jullie die stuntjumps? ben al een tijdje aan het kutten met auto en motor maar ze failen steeds... ik kom af en toe neer op 4 wielen, soms land ik normaal met de motor etc.. wat voor speciale dingen moet ik doen?
19:30, dan is Tornado klaar.quote:
what????quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:32 schreef Rezania het volgende:
Omg, einde van heist, bijna geld, crash! Failed initialization of whatever.
Toen Lester naar binnen ging kreeg ik een foutmelding.quote:
check je geld even...maze bank----> transactionsquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Toen Lester naar binnen ging kreeg ik een foutmelding.
Ja, ga ik nu doen, maar eerdat je online bent hè.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
check je geld even...maze bank----> transactions
Lekker gewoon die heist 12x op een dag doen, kachiiiing!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:34 schreef Blaadjes het volgende:
ging bij mij goed en ik heb het geld...69k pfff eitje. easy money
wtf....ik zag ons nog samen genieten van pisswasser....geld erbij. hoe kun jij niks hebben dan.....beetje jammer.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:36 schreef Rezania het volgende:
Nope, geen geld. Wel een waarschuwing dat ik zo een bad sport wordt.!
ow wacht. die heist krijg je cash? was jou 1e keer dan ruim boven de 100kquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:38 schreef Rezania het volgende:
Nu ik nog eens goed kijk, ik heb wel geld, en ook plotseling 100k extra op mijn rekening, maar er staat niks in de transaction log. Wtf.
Nee, die share was 46k, die extra 100k komt uit het niks.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ow wacht. die heist krijg je cash? was jou 1e keer dan ruim boven de 100k
Hoe kan dat nou weer?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
wtf....ik zag ons nog samen genieten van pisswasser....geld erbij. hoe kun jij niks hebben dan.....beetje jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |