abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 1 mei 2015 @ 15:37:33 #126
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_152182330
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 15:36 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Er is een in-game voiceding dacht ik? Alhoewel teamspeak mij persoonlijk ook veel handiger lijkt.
Klopt, maar dat werkt alleen met mensen op dezelfde server. Erg onhandig als iedereen wat anders aan het doen is dan, teamspeak is makkelijker. Gewoonte om TS op te starten als ik ga gamen, altijd wel vrienden online in de server en makkelijker afspreken.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_152182344
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 15:36 schreef DeeCruise het volgende:
Zitten jullie niet op teamspeak? Lijkt me nogal onhandig om dit forum te moeten gebruiken om te communiceren in-game.
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 15:36 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Er is een in-game voiceding dacht ik? Alhoewel teamspeak mij persoonlijk ook veel handiger lijkt.
ja is in game. werkt prima. heeft dit topic ook nog nut :D
Ich hock in meinem Bonker
  vrijdag 1 mei 2015 @ 15:38:06 #128
370243 Mrs.Salvatore
Apparently.
pi_152182351
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 15:37 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Klopt, maar dat werkt alleen met mensen op dezelfde server. Erg onhandig als iedereen wat anders aan het doen is dan, teamspeak is makkelijker. Gewoonte om TS op te starten als ik ga gamen, altijd wel vrienden online in de server en makkelijker afspreken.
Ja, vind ik dus ook. Teamspeak is gewoonweg veel makkelijker :D
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 15:38:29 #129
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_152182361
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 15:38 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ja, vind ik dus ook. Teamspeak is gewoonweg veel makkelijker :D
*virtuele fist-bump
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 15:39:19 #130
370243 Mrs.Salvatore
Apparently.
pi_152182381
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 15:38 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

*virtuele fist-bump

Tik 'm aan
Gewoon normaal doen ja.
pi_152182445
komen er meer mensen online als we teamspeak gaan gebruiken? want dan doen we dat gelijk. :)
Ich hock in meinem Bonker
  vrijdag 1 mei 2015 @ 15:42:27 #132
370243 Mrs.Salvatore
Apparently.
pi_152182483
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 15:40 schreef Blaadjes het volgende:
komen er meer mensen online als we teamspeak gaan gebruiken? want dan doen we dat gelijk. :)
Denk dat het sowieso veel gemakkelijker is om af te spreken, je komt online op teamspeak, gaat wellicht eerst even je eigen ding doen en dan kan je gewoon vragen wie wat aan het doen is en wie wat wil doen. Anders weer Fok openen, typen, wachten op antwoord.
Gewoon normaal doen ja.
pi_152182644
Mwah, ik vind de ingame mic wel prima. Om nou een heist te gaan spelen met 16 aanwezigen in ons teamspeak kanaal... :P
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  vrijdag 1 mei 2015 @ 15:50:34 #134
370243 Mrs.Salvatore
Apparently.
pi_152182735
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 15:47 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Mwah, ik vind de ingame mic wel prima. Om nou een heist te gaan spelen met 16 aanwezigen in ons teamspeak kanaal... :P
Je kunt zelf kanalen maken. Als je dan een heist gaat doen ga je in een heist kanaal. :') Klinkt zo wel omslachtig maar uiteindelijk is het beter imho
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 15:51:59 #135
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_152182765
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 15:50 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Je kunt zelf kanalen maken. Als je dan een heist gaat doen ga je in een heist kanaal. :') Klinkt zo wel omslachtig maar uiteindelijk is het beter imho
Jup, ik heb zelf een ts server voor 32 man draaien, gemiddeld maken er 22 gebruik van. Diverse kanalen en 3 man met admin rechten om te modden/muten/moven indien nodig. Lekker opgeruimd en overzichtelijk. En vooral ook een general chat kanaal maken, waar iedereen slap kan ouwehoeren ongeacht welke game gespeeld wordt ;)
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_152182800
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 15:50 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Je kunt zelf kanalen maken. Als je dan een heist gaat doen ga je in een heist kanaal. :') Klinkt zo wel omslachtig maar uiteindelijk is het beter imho
opzich wel goed punt. jolly_reaper heeft wel een punt dat in game goed werkt maar een paar kanaaltjes op teamspeak aanmaken voor heist en race kan best handig zijn.
Ich hock in meinem Bonker
pi_152183020
VC ingame werkt prima. Waarom zou je een apart kanaal maken in TS als de mensen die bij elkaar zitten in een race/heist ook al met elkaar kunnen lullen :P

Verder zie ik het nut niet om met mensen te spreken die in een andere sessie zitten :{ Als ik dat wel wil join ik die sessie wel :Y)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152183097
Hmm, gisteren daily objectives gemist (was nogal moe en aangeschoten toen ik thuis kwam :') ), daar gaat mijn bonus. Nu weer opnieuw beginnen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_152183127
Ik had 20 rebreathers gekocht, maar krijg ze niet van m'n hoofd af. :(
Zit nu onderwater te wachten tot ze allemaal op zijn. 8)7

Edit: Dom van me, kan ze uitzetten in het M menu.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_152183140
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:00 schreef Divje het volgende:
VC ingame werkt prima. Waarom zou je een apart kanaal maken in TS als de mensen die bij elkaar zitten in een race/heist ook al met elkaar kunnen lullen :P

Verder zie ik het nut niet om met mensen te spreken die in een andere sessie zitten :{ Als ik dat wel wil join ik die sessie wel :Y)
ging denk ik meer over kanaal openen en degene die dan heist willen doen kunnen zich daar verzamelen.
Zelfde als dit topic maar dan met spraak. Maar goed mij maakt het niet uit...zo werkt het ook prima.

Van te voren afspreken werkt gewoon het beste en members joinen werkt ook prima :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_152183160
Hoe kan je spreken dan? Heb wel een mic, maar jullie horen me geloof ik niet als ik aan het vloeken ben bij een race. :+
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_152183199
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:02 schreef Rezania het volgende:
Hmm, gisteren daily objectives gemist (was nogal moe en aangeschoten toen ik thuis kwam :') ), daar gaat mijn bonus. Nu weer opnieuw beginnen.
iemand mag zeggen als ik geen gelijk heb maar deed gister die fleeca job opnieuw met een vriend...alleen de final. 61k

Dat is toch wel heel makkelijk geld verdienen(als je niet net als jij aangeschoten bent en die mini game niet voor elkaar krijgt. _O- )
Ich hock in meinem Bonker
pi_152183200
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:05 schreef Rezania het volgende:
Hoe kan je spreken dan? Heb wel een mic, maar jullie horen me geloof ik niet als ik aan het vloeken ben bij een race. :+
Bij voice-chat even op voice-activated zetten, anders moet je volgens mij op k drukken om te praten :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:04 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

ging denk ik meer over kanaal openen en degene die dan heist willen doen kunnen zich daar verzamelen.
Zelfde als dit topic maar dan met spraak. Maar goed mij maakt het niet uit...zo werkt het ook prima.

Van te voren afspreken werkt gewoon het beste en members joinen werkt ook prima :)
Ja snap ik :P de autist in mij komt naar boven, het werkt zo goed voor mij dus verandering? whaaa :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152183208
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:04 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik had 20 rebreathers gekocht, maar krijg ze niet van m'n hoofd af. :(
Zit nu onderwater te wachten tot ze allemaal op zijn. 8)7

Edit: Dom van me, kan ze uitzetten in het M menu.
_O_
Ich hock in meinem Bonker
pi_152183217
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:07 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

iemand mag zeggen als ik geen gelijk heb maar deed gister die fleeca job opnieuw met een vriend...alleen de final. 61k

Dat is toch wel heel makkelijk geld verdienen(als je niet net als jij aangeschoten bent en die mini game niet voor elkaar krijgt. _O- )
De wat voor job? En ik ben nu niet aangeschoten hoor, meestal enkel op donderdagavond. :+
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_152183218
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:05 schreef Rezania het volgende:
Hoe kan je spreken dan? Heb wel een mic, maar jullie horen me geloof ik niet als ik aan het vloeken ben bij een race. :+
aanzetten bij settings.....N om te praten in mijn geval.
Ich hock in meinem Bonker
pi_152183222
Ik heb lange tijd een eigen teamspeak server gehad en moet zeggen dat teamspeak echt tien keer beter is dan de voice chat ingame hoor, ik vind het alleen niet fijn om op een random server te zitten dus tenzij iemand hier een eigen TS server heeft?
pi_152183244
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:08 schreef Rezania het volgende:

[..]

De wat voor job? En ik ben nu niet aangeschoten hoor, meestal enkel op donderdagavond. :+
student O+

fleeca heist
Ich hock in meinem Bonker
pi_152183306
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:09 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

student O+
Lekker borrelen, jwz.
quote:
fleeca heist
Die is voor twee personen ga ik dan vanuit? Ik ga straks high-end apartment kopen, dan kan ik zelf wel even kijken eigenlijk.
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:08 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

aanzetten bij settings.....N om te praten in mijn geval.
Oh, oké, beter dan typen tijdens een race. :Y
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_152183312
Is er trouwens ook nog een changelog voor de laatste update?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')