19:30, dan is Tornado klaar.quote:
what????quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:32 schreef Rezania het volgende:
Omg, einde van heist, bijna geld, crash! Failed initialization of whatever.
Toen Lester naar binnen ging kreeg ik een foutmelding.quote:
check je geld even...maze bank----> transactionsquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Toen Lester naar binnen ging kreeg ik een foutmelding.
Ja, ga ik nu doen, maar eerdat je online bent hè.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
check je geld even...maze bank----> transactions
Lekker gewoon die heist 12x op een dag doen, kachiiiing!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:34 schreef Blaadjes het volgende:
ging bij mij goed en ik heb het geld...69k pfff eitje. easy money
wtf....ik zag ons nog samen genieten van pisswasser....geld erbij. hoe kun jij niks hebben dan.....beetje jammer.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:36 schreef Rezania het volgende:
Nope, geen geld. Wel een waarschuwing dat ik zo een bad sport wordt.!
ow wacht. die heist krijg je cash? was jou 1e keer dan ruim boven de 100kquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:38 schreef Rezania het volgende:
Nu ik nog eens goed kijk, ik heb wel geld, en ook plotseling 100k extra op mijn rekening, maar er staat niks in de transaction log. Wtf.
Nee, die share was 46k, die extra 100k komt uit het niks.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ow wacht. die heist krijg je cash? was jou 1e keer dan ruim boven de 100k
Hoe kan dat nou weer?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
wtf....ik zag ons nog samen genieten van pisswasser....geld erbij. hoe kun jij niks hebben dan.....beetje jammer.
Of direct uit de tap drinken, hoewel dat in deze situatie misschien wat rare gezichten oplevert.quote:
Dus gewoon aan het eind al je teammaten doodrijden en lekker al het geld voor jezelf houden.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waarom is het eigenlijk zo dat iedereen een fail krijgt bij een heists als 1 persoon doodgaat?Kan je beter het geld wat overblijft bij de rest verdelen.
Omdat anders mensen gelijk aan de start hun hele team ombrengen en de missie in hun eentje doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waarom is het eigenlijk zo dat iedereen een fail krijgt bij een heists als 1 persoon doodgaat?Kan je beter het geld wat overblijft bij de rest verdelen.
Welk geld? Je hebt een opdracht per persoon. Logisch dat de job failed als er iemand weggaat.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Recht van de sterkstequote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dus gewoon aan het eind al je teammaten doodrijden en lekker al het geld voor jezelf houden.
Er zijn ook missies waarbij je 2 personen per opdracht hebt (bij setups enzo)quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Welk geld? Je hebt een opdracht per persoon. Logisch dat de job failed als er iemand weggaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |