Fokkie praat met een transgender meisje dat eerst een jongen was maar nu geen piemel meer heeft.quote:
meisje tochquote:Op donderdag 30 april 2015 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
O, ik ben blind. Sorry.Komt denk ik omdat ik ergens anders ook al genegerd werd. :$
[..]
Touché.
Kan he. Hopelijk is het geslaagd/quote:Op donderdag 30 april 2015 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Fokkie praat met een transgender meisje dat eerst een jongen was maar nu geen piemel meer heeft.
wie is AB nou! ligt me in.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:07 schreef Toto69 het volgende:
Omdat ik niet op jongens val. Ook niet als ze nu 'een meisje' zijn. Ik heb respect voor transgenders op AB na. Maar ik hoef er niets mee verder.
Die leef is hard.quote:
Only one way to find out.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan he. Hopelijk is het geslaagd/
zie dmquote:Op donderdag 30 april 2015 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geboren als een jongen, nu een meisje
Tenminste. Dat lijkt meStrkas nog maar even navragen
![]()
vaak is dat namelijk niet geslaagdquote:
Trainwreck down therequote:Op donderdag 30 april 2015 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vaak is dat namelijk niet geslaagd
zou zelf anders weinig moeite mee hebben als het wel geslaagd is
maar vaak is niet geval man
Ik zou er dan ook geen moeite mee hebben. Hoewel ik betwijfel of het de andere kant op überhaupt wel goed kan slagen.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vaak is dat namelijk niet geslaagd
zou zelf anders weinig moeite mee hebben als het wel geslaagd is
maar vaak is niet geval man
Keihard dat broekje in!quote:Op donderdag 30 april 2015 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Die leef is hard.
[..]
Only one way to find out.
Nee, lukt bijna nooit had ik gelezen.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou er dan ook geen moeite mee hebben. Hoewel ik betwijfel of het de andere kant op überhaupt wel goed kan slagen.
Ja jongens, ik ben nieuw hier, vertel me alle goede en slechte verhalen! ik hoef pas over 1 uur en 20 minuten weg.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Te veel typwerk op mobiel. Fokkie wil dat vast uitleggen.
wat voor pomp?quote:Op donderdag 30 april 2015 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, lukt bijna nooit had ik gelezen.
En dan op een manier dat het ergens op lijkt
en je moet dan zon pomp hebben om te neuken
Zware leefquote:Op donderdag 30 april 2015 23:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja jongens, ik ben nieuw hier, vertel me alle goede en slechte verhalen! ik hoef pas over 1 uur en 20 minuten weg.
quote:Op donderdag 30 april 2015 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, lukt bijna nooit had ik gelezen.
En dan op een manier dat het ergens op lijkt
en je moet dan zon pomp hebben om te neuken
ja weet niet hoe dat werkt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |