ach ja, jij vindt mannen ook wel leukquote:Op donderdag 30 april 2015 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zei dat het een afknapper was voor vele, vind dat niet per se, maar j. Het is wel dat je denkt: hmm
Wel kinky hoor fok-it.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zei dat het een afknapper was voor vele, vind dat niet per se, maar j. Het is wel dat je denkt: hmm
Je bent pas drie dagen met elkaar in gesprek. Kijk het even aan.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahaquote:
Ja daaromquote:Op donderdag 30 april 2015 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent pas drie dagen met elkaar in gesprek. Kijk het even aan.
Nee ze is al een meisjequote:Op donderdag 30 april 2015 23:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze wil jongen wordEn of was een jongen?
Nee. Vind ik niet echt gepastquote:
Waarom?quote:Op donderdag 30 april 2015 23:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh god... zou voor mij een no-go zijn, mja
Hoezo? Ze heeft al een operatie gehad bedoel ikquote:Op donderdag 30 april 2015 23:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
date fok-it met adorabella ?quote:Op donderdag 30 april 2015 23:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geboren als een jongen, nu een meisjequote:
Echt niet, ik reageerde op je mutsquote:Op donderdag 30 april 2015 23:05 schreef Fera het volgende:
Nogmaals, kijk het even aan. Maar goed, ik word toch weer genegeerd.
Nee, maar vaak als iets klopt gaat niemand er tegenin.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:05 schreef Fera het volgende:
Nogmaals, kijk het even aan. Maar goed, ik word toch weer genegeerd.
O, ik ben blind. Sorry.quote:
Touché.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, maar vaak als iets klopt gaat niemand er tegenin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |