SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Ja, behalve tieten en piemels.![]()
Je zou zulke taferelen eerder in India verwachtenquote:Op donderdag 30 april 2015 22:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vriendin stond daar en er gingen mensen vechten om treinen in te kunnen.
Sorryquote:Op donderdag 30 april 2015 22:08 schreef McGrath het volgende:
Ga jij je nu als Elan gedragen, paxcon?
Er was stroomuitval, mensen moesten 5 uur in trein zitten zonder airco.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou zulke taferelen eerder in India verwachten
welwaar je had vandaag paars shirt aan en dat is nogal gay en gezien jouw face ben je dus een vrouwquote:
uhm watquote:Op donderdag 30 april 2015 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
welwaar je had vandaag paars shirt aan en dat is nogal gay en gezien jouw face ben je dus een vrouw
Mensen gaan zich ook altijd veel te druk maken danquote:Op donderdag 30 april 2015 22:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er was stroomuitval, mensen moesten 5 uur in trein zitten zonder airco.
En toen vielen mensen bewusteloos
gewoon niet uit doenquote:Op donderdag 30 april 2015 22:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ga weg man heb net pc uit gedaan
Flikkers.
Ja op mobiel lig net in bed, kaolopijn.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gewoon niet uit doen
wat doe je nu dan
fokken
ik heb geen lokroep gedaan hoorquote:Op donderdag 30 april 2015 22:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja op mobiel lig net in bed, kaolopijn.
Maar laptop kan wel, maar is laggy
Okequote:Op donderdag 30 april 2015 22:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik heb geen lokroep gedaan hoor
ben in bestaande room gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |