Genietenquote:Op zondag 3 mei 2015 22:38 schreef Yreal het volgende:
Kut friese kut intercity. Met zijn stops in Grou, akkrum, wolvega, steenwijk en meppel
Andersom.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat wel goed is aan de frans snelwegen is dat je er harder mag bij goed weer.
Jij bent echt taaltechnisch uitgedaagd, of niet?quote:Op zondag 3 mei 2015 22:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Moet je wel stokbrood kunnen spreken he. Zou geen idee hebben wat het betekend...
Kies ik het liefste toch voor de echte IC die ietsje harder doorblaastquote:Op zondag 3 mei 2015 22:55 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Vooral als die de andere kant op rijdt. Dan weet je dat je bijna thuis bent
Dat hoort bij een klein kikkerlandje met een behoorlijke bevolkingsdichtheidquote:Op zondag 3 mei 2015 23:03 schreef Felagund het volgende:
Nederlandse intercities zijn wel grappig idd, stoppen alsnog bijna overal.
Amsterdam > lw > grun met een maglev over de afsluitdijkquote:Op zondag 3 mei 2015 23:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat hoort bij een klein kikkerlandje met een behoorlijke bevolkingsdichtheid
over materiaal. 6 uur in een ouwe kut virm vandaagquote:Op zondag 3 mei 2015 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Groningen - Zwolle is wel het enige traject in Nederland waar de sprinters met beter mat rijden dan de intercities ben ik achter gekomen
uhu. En dat voor een jurist...quote:Op zondag 3 mei 2015 22:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jij bent echt taaltechnisch uitgedaagd, of niet?
Klopt, maar ik denk dat er best animo is voor treinen die wat meer doorrijden. Al is dat lastig te organiseren, levert hier in Duitsland al vaak problemen op.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat hoort bij een klein kikkerlandje met een behoorlijke bevolkingsdichtheid
simpel. Alle stations 4 sporig uitvoeren.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat er best animo is voor treinen die wat meer doorrijden. Al is dat lastig te organiseren, levert hier in Duitsland al vaak problemen op.
Van mij mogen ze, betaal jij het?quote:
Hier in Nederland is het een behoorlijke knooppunten dienstregeling, dus rond ieder knooppunt wil je wat marge hebben. Dat haalt de Vgem voor een aantal treinen een eind naar beneden.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat er best animo is voor treinen die wat meer doorrijden. Al is dat lastig te organiseren, levert hier in Duitsland al vaak problemen op.
Bij Duitsers heeft het weer daar niets mee te maken.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat wel goed is aan de frans snelwegen is dat je er harder mag bij goed weer.
Als ik me niet vergis zijn dat meestal borden die een snelheidsadvies aangeven, en niet een snelheidslimiet. Ik vermoed dat als je bij een nat wegdek er af glijd bij een hogere snelheid dan dat advies, dat de rechter dan al snel zal zeggen dat dat niet de verantwoordelijkheid van de wegbeheerder is.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bij Duitsers heeft het weer daar niets mee te maken.
In NL heeft het soms ook met hert weer te maken, getuige de bordjes 'bij nat wegdek 90'. Vraag me af of je bij een rechter je gelijk kunt halen wat nat is en wat niet'
Beetje loze bordjes. "glade weg bij vorst". Tja...quote:Op zondag 3 mei 2015 23:57 schreef dcm360 het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis zijn dat meestal borden die een snelheidsadvies aangeven, en niet een snelheidslimiet. Ik vermoed dat als je bij een nat wegdek er af glijd bij een hogere snelheid dan dat advies, dat de rechter dan al snel zal zeggen dat dat niet de verantwoordelijkheid van de wegbeheerder is.
Weinig opties ik heb morgen heel vroeg een ICE van Berlin naar Freiburg, 3 maanden geleden geboekt. Bovendien verwachten de andere Borkjes dat ik op tijd ben om nog iets leuks te gaan doen.quote:
Nee dat kan niet vlgs mij.quote:Op maandag 4 mei 2015 07:38 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Stomme vraag wellicht maar ik ben niet zo bekend met het ov chipkaart systeem. Maar kan ik als ik ben ingetsjekt een bestelling afhalen?. Want dan hoef ik geen overstap te laten schieten.
Moet kunnen volgens mijquote:Op maandag 4 mei 2015 07:38 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Stomme vraag wellicht maar ik ben niet zo bekend met het ov chipkaart systeem. Maar kan ik als ik ben ingetsjekt een bestelling afhalen?. Want dan hoef ik geen overstap te laten schieten.
In dit geval. In dit geval in een bus van Arriva Brabant inchecken en bij de blauwe automaat dalvoordeel jaar ophalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |