quote:Ontbijt op bed komt er niet van; of ik lig nog te slapen, of ik ben al op ....
"dan ga jij met je rooie kop een ontbijtje maken"
Bedreiging neem ik aan.quote:
jep. En kennelijk een stevig strafblad uit het verledenquote:Op donderdag 30 april 2015 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor de deur. Burenruzie misschien?
21 / 29quote:Op donderdag 30 april 2015 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
Jochie rijdt agressief, mes, slechte jeugd, boos in het bijzijn van hun dochter. Brrrrr
Hoe oud zijn deze twee? 25?
21 en kind en getrouwd.quote:
quote:
Misschien de vader van het tweede babietje ...quote:Op donderdag 30 april 2015 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor de deur. Burenruzie misschien?
quote:Ik kan 't pas zien als 't eruit komt
Die zal later ook wel met de nodige problemen eindigen. Net als de ouders en de familie daar vast weer van.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:00 schreef Cinderella_Man het volgende:
ik hoop dat ze het volhouden, voor the sake of hun dochtertje.
Ja, dat vraag ik me ook af.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:59 schreef Mani89 het volgende:
Op basis waarvan mogen deze mensen worden losgelaten op mensen die hun huwelijk willen redden?
Dan zou hij ook niet zo breed lachen denk ik ...quote:Op donderdag 30 april 2015 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
Misschien wil hij wel niet knuffelen en zoenen vanwege zijn tanden? Die zijn best rot.
Volgens mij zijn ze gevraagd voor dit programma. En ze zullen wel alles overnemen van therapeutes achter de schermen. Tja.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:59 schreef Mani89 het volgende:
Op basis waarvan mogen deze mensen worden losgelaten op mensen die hun huwelijk willen redden?
Waarom?quote:Op donderdag 30 april 2015 22:17 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er bij RTL beter uitziet dan bij de EO ...
Ah oke.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:20 schreef maily het volgende:
[..]
Omdat dit een reality-programma is en geen supershow.
Haar man daarentegen...quote:Op donderdag 30 april 2015 22:22 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Ah oke.
Vroeger bij Idols viel ze nog wel mee, maar ze is nooit echt een lekker wijf geweest.
Zielig voor dat jongetjequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |