https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Waar kan ik ze omruilen?quote:Op donderdag 30 april 2015 18:57 schreef MaGNeT het volgende:
De BitcoinT swap zou ergens morgen een feit moeten zijn. Ben benieuwd.
O, dat duurde lang... ze hebben een bug gevonden die er op de betasite niet was, dus terug naar de oude layout... en ik kan weer niet inloggenquote:Op donderdag 30 april 2015 19:00 schreef DaMart het volgende:
Bittrex heeft de nieuwe layout officieel in gebruik genomen. Mocht meteen alle cookies wissen om in te kunnen loggen.
Die heb ik van de week al naar C-Cex gegooidquote:Op donderdag 30 april 2015 19:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb je nog BitcoinT dan? En zo ja, waar heb je ze?
Als ze op C-Cex staan zou je goed moeten zittenquote:Op donderdag 30 april 2015 19:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die heb ik van de week al naar C-Cex gegooid.
Maar ik zag op BCT de mensen die in paniek zijn omdat ze jouw waarschuwingen in de wind sloegen en nog een halve dag nodig hadden omdat ze zo nodig moesten blijven staken...
Ik zag het voorbijkomen op BCT, op Twitter, in een cryptogroep op Facebook en in trollboxen op Yobit en C-cex.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als ze op C-Cex staan zou je goed moeten zitten
En ja, lezen blijft moeilijk blijkbaar.
Dat is wel een naaistreek idd. Nog een reden om je coins zoveel mogelijk in je eigen wallet te houden.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag het voorbijkomen op BCT, op Twitter, in een cryptogroep op Facebook en in trollboxen op Yobit en C-cex.
De mensen die nog BT op andere exchanges dan Cex of Trex hadden, zijn overigens wel flink genaaid... die exchanges hebben hun wallets niet opengesteld voor withdrawals, dus er zijn wat mensen hun BT gewoon kwijt omdat ze die niet naar Cex konden gooien.
Als je nou je Solar gehouden had, kon je nu die buywall op 1800 wegjagen/kopenquote:Op donderdag 30 april 2015 20:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat is wel een naaistreek idd. Nog een reden om je coins zoveel mogelijk in je eigen wallet te houden.
De meeste coins die ik koop, koop ik om op korte termijn weer met winst te verkopen. Dan laat ik ze dus wel op de exchange staan.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat is wel een naaistreek idd. Nog een reden om je coins zoveel mogelijk in je eigen wallet te houden.
Whalequote:Op donderdag 30 april 2015 21:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
De meeste coins die ik koop, koop ik om op korte termijn weer met winst te verkopen. Dan laat ik ze dus wel op de exchange staan.
Hopelijk schiet WOCX op C-cex binnenkort ook weer omhoog trouwens. Heb nu 3000 WOCX gespaard door laag te kopen en een deel hoger te verkopen, dus kom maar weer op met die 50.000 satoshi.
Ik vind het ook weer zo lullig om in de buy order te gaan sellen, want dan halveert de prijs weer.
Welke snowballs zei je nou? 3? Hij is nu pas gesynctquote:Op donderdag 30 april 2015 21:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zelfs ik dat ben... maar er zijn ook wel voor 0,13 BTC aan buy orders over.
In BCT werd gesproken over 4quote:Op donderdag 30 april 2015 21:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Welke snowballs zei je nou? 3? Hij is nu pas gesynct
Ik heb er 77 miljoen... en 8 miljoen 10Kquote:Op donderdag 30 april 2015 21:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Done. 64 miljoen van die krengen
1.7mln 10k maar. Bijna elke stake was een faal ofzo. Maar boeiend, ik had ze toch al afgeschreven.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er 77 miljoen... en 8 miljoen 10K.
Ik ook hoor. Ik zie wel wat die TEETH straks waard zijn. Alles wat ik daar nog mee kan verdienen, zie ik als een bonusquote:Op donderdag 30 april 2015 21:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
1.7mln 10k maar. Bijna elke stake was een faal ofzo. Maar boeiend, ik had ze toch al afgeschreven.
Ze staan er hoor. Moet ik nou nog iets doen of gaat dat vanzelf?quote:Op donderdag 30 april 2015 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ik zie wel wat die TEETH straks waard zijn. Alles wat ik daar nog mee kan verdienen, zie ik als een bonus.
Nee, dat gaat vanzelf nu, als het goed isquote:Op donderdag 30 april 2015 21:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ze staan er hoor. Moet ik nou nog iets doen of gaat dat vanzelf?
Dan wacht ik wel gewoon.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat gaat vanzelf nu, als het goed is.
Das idem voor 10k zeker ook dan. Als die wallet ooit synctquote:Op donderdag 30 april 2015 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook. Zaterdag weten we waarschijnlijk meer, want dan vindt die swap plaats.
quote:Op donderdag 30 april 2015 21:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Das idem voor 10k zeker ook dan. Als die wallet ooit synct
Geeft ie niet aan. Is inmiddels al een uur of 4 bezig denk.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe ver loopt die wallet achter dan?
Ben je al up-to-date, of moet ik mijn blockchain van 10K even online gooien voor je?quote:Op donderdag 30 april 2015 22:05 schreef roislecxe het volgende:
Misschien wordt het tijd RDD te kopen. Die staat wel laag en springt altijd weer naar ongeveer 10.
Moet nog 32000 blocks. Weet niet hoe dat werkt met die chain online hoorquote:Op donderdag 30 april 2015 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben je al up-to-date, of moet ik mijn blockchain van 10K even online gooien voor je?
Je zou dan een .rar krijgen die je in de map van de coin in je roamingfolder moet zetten. Maar geef het maar aan als het vanavond nog niet klaar isquote:Op donderdag 30 april 2015 23:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Moet nog 32000 blocks. Weet niet hoe dat werkt met die chain online hoor
Nog gelukt met je 10K?quote:Op donderdag 30 april 2015 23:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Moet nog 32000 blocks. Weet niet hoe dat werkt met die chain online hoor
10k is er niet meer van gekomen. Maar ligt nou heel die exchange plat?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 09:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog gelukt met je 10K?
De wallet voor de nieuwe coin, staat hier al: http://gorillastake.com/wallets.html.
Ja, ze zijn met de swap bezig. Deadline is dus voorbij.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
10k is er niet meer van gekomen. Maar ligt nou heel die exchange plat?
Dan houden we t gewoon bij die ballsquote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ze zijn met de swap bezig. Deadline is dus voorbij.
Er schijnen ook wat mensen met een paar miljard balls te zijn, die ze niet naar BTCpool hebben gestuurd... meer Teeth voor ons dusquote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dan houden we t gewoon bij die balls
Mooiquote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er schijnen ook wat mensen met een paar miljard balls te zijn, die ze niet naar BTCpool hebben gestuurd... meer Teeth voor ons dus.
Voor BTX hadden ze ook iets van 24 uur nodig en dat was slechts één coin. Nu worden twee coins samengevoegd. Maar het 10K-deel was klaar, geloof ik. Het is nu gewoon afwachten.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:39 schreef DaMart het volgende:
Wisten jullie dat je op Trex ook met een muisklik alle orders tot een bepaalde hoogte in een keer kunt invullen? Daar zijn die blauwe pijlen in het orderboek dus voor.
Bij de buy- en sellorders op Trex staan blauwe pijlen. Stel je wilt 1000 SLR kopen uit het orderboek en er staan er 400 te koop voor 1600 sat en 600 voor 1601 sat. Dan druk je op die pijl naast 1601 en maak je een order om alle 1000 coins tot die order te kopen. Zelfde geldt voor de buy orders als je wilt verkopen.quote:
Het is de schuld van de devquote:
twitter:PurePoS twitterde op zaterdag 02-05-2015 om 21:01:32Fuck. Fell asleep at my desk for a couple hours at like 11 AM after all nighter. The delays are my fault. Sorry. Few hours of rest in though reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |