Deze persoon weetquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:42 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ja want bij seks moet je het altijd van beide kanten willen anders kan het niet. Geweldig voorbeeld. Dus als je graag met borsten speelt moet je zelf ook maar implantaten nemen al ben je een man.![]()
Kijk je hebt een punt, en niemand moet handelingen gaan verrichten die ze niet wilt. Maar je voorbeeld lost geen zak op. Het punt is, of ze het nou ooit wil of niet, ze moeten toch op zijn minst normaal over seks kunnen praten binnen een relatie. TS en zijn vriendin communiceren fout, en daardoor gaat hij gewoon dingen proberen en moet zij steeds nee zeggen. Hij pakt het fout aan, zij bespreekt het als een peuter. Als iemand binnen een relatie ergens mee zit moet het gewoon bespreekbaar zijn, ongeacht of er daarna wat veranderd. Dan kan je na dat gesprek wel kijken of je daarmee kan leven of dat het echt een breekpunt is.
Ja dat zou een hele slechte basis zijn, maar moet eerlijk bekennen dat ik in mn flirt jaren wel zo was.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:46 schreef tharealmb het volgende:
[..]
Deze persoon weet![]()
En wat ik hierboven lees over "laat merken dat je genoeg anders kan krijgen".....
Manipulatie in je relatie... Het rijmt misschien, maar als je daar je relatie op baseert heb je wel een hele slechte basis.
Ach die tijd hebben we allemaal wel eens gehad denk ikquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:53 schreef Gregoir123 het volgende:
[..]
Ja dat zou een hele slechte basis zijn, maar moet eerlijk bekennen dat ik in mn flirt jaren wel zo was.
En wanneer kom je uit de kast?quote:Op donderdag 30 april 2015 21:47 schreef Gregoir123 het volgende:
[..]
Ik train al 6 dagen per week. Ik eet gezond.
Ik werk als stylist en personal shopper.
Ik rij motor. Dus ik denk dat k t goed doe
waarom ben je zo boos? maakt t je kwaad dat er hetero's zijn die zich beter kleden dan jij, sportief zijn en een motor rijden.quote:
Ksst, ga je eigen goot schoonlikken.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:23 schreef Hiddendoe het volgende:
Laat je zelf eens van achteren nemen door een goedgeschapen kerel.
En daarna moet je hem ook pijpen en alles doorslikken.
Dan weet je tenminste zelf ook wat je zou moeten voelen.
Of zoek een ander wijf die deze dingen wel wil doen, want zo te lezen hecht je meer aan jouw sexuele bevrediging dan aan het geluk van je huidige vriendin(g).
Dat werkt vaak averechts. Mijn vriendin en ik hadden op een gegeven moment ongeveer eens in de twee weken sex. En ze vond dat ik daar te vaak over zeurde.quote:Op donderdag 30 april 2015 17:58 schreef Fripsel het volgende:
Misschien moet je haar eens wat minder pushen. Hou er gewoon eens voor n aantal weken over op en kijk wat er dan gebeurd. Als mijn vriend me continue aan m'n kop zou zeuren en met lingerie zou komen om iets bij me gedaan te krijgen zou ik ook denken, rot op met jou ga ik geen gesprek v
wuuutquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:46 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Dat werkt vaak averechts. Mijn vriendin en ik hadden op een gegeven moment ongeveer eens in de twee weken sex. En ze vond dat ik daar te vaak over zeurde.
Oke, dus niet meer zeuren en het initiatief aan haar laten. Misschien verandert het dan, dacht ik. Het gevolg is dat we nu nog ongeveer vier keeper per jaar sex hebben. En laat ik niet proberen om er na een maand of twee droog staan iets over te zeggen, want dan zeur ik, kan ik volgens haar maar aan 1 ding denken en wordt ze heel boos
Dit herken ik wel uit een bepaalde relatie, maar toen zat de rest ook niet goed....quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:46 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Dat werkt vaak averechts. Mijn vriendin en ik hadden op een gegeven moment ongeveer eens in de twee weken sex. En ze vond dat ik daar te vaak over zeurde.
Oke, dus niet meer zeuren en het initiatief aan haar laten. Misschien verandert het dan, dacht ik. Het gevolg is dat we nu nog ongeveer vier keeper per jaar sex hebben. En laat ik niet proberen om er na een maand of twee droog staan iets over te zeggen, want dan zeur ik, kan ik volgens haar maar aan 1 ding denken en wordt ze heel boos
Jullie passen simpelweg niet bij elkaar.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:46 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
wat bedoel je ermee?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit herken ik wel uit een bepaalde relatie, maar toen zat de rest ook niet goed....
ja ik krijg dan te horen dat ze t onwijs druk heeft op haar werk, en dat ze moe is. Dat ze sex niet zo belangrijk vind, en natuurlijk dat ik overdrijf...quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:46 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
is een relatie niet werken aan de minpunten om samen tot perfectie te komen?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:55 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Jullie passen simpelweg niet bij elkaar.
Wees eens eerlijk. Gaat het wel echt goed met jullie?quote:
3,5 jaar samen. er is tussen ons wel erg veel gebeurd. Sommige dingen waarbij je denkt van wtf en waar een ander t uit zou maken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk. Gaat het wel echt goed met jullie?
Heb je topic niet helemaal gelezen, maar hoelang zijn jullie al samen.
Doe jezelf een lol en werk eerst aan je relatie. Denk dat zij gewoon geen seks met jou wilquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:27 schreef Gregoir123 het volgende:
[..]
3,5 jaar samen. er is tussen ons wel erg veel gebeurd. Sommige dingen waarbij je denkt van wtf en waar een ander t uit zou maken.
we hebben beiden dingen gedaan in de relatie. Ik zelf dat ik contact had met anderen, tot een bepaald punt.
ahah en waarom hebben we t dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe jezelf een lol en werk eerst aan je relatie. Denk dat zij gewoon geen seks met jou wil
en dat baseer je op?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Voor bepaalde dingen heb je vertrouwen nodig. En veel zin.
Blijkbaar voelt ze dat niet.
Haha.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Voor bepaalde dingen heb je vertrouwen nodig. En veel zin.
Blijkbaar voelt ze dat niet.
Haha.
Hahahhaha dudeeeeeee!quote:Op donderdag 30 april 2015 19:41 schreef Gregoir123 het volgende:
[..]
Ja moslima. Maar doet er verder niets mee. Ze respecteert t geloof.
Nee.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:23 schreef Gregoir123 het volgende:
[..]
is een relatie niet werken aan de minpunten om samen tot perfectie te komen?
haha welke ouder zou een fully getattooeerd iemand nou wel accepteren?quote:
true...maarja. je moet roeien met de riemen die je hebt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:38 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Nee.
Mensen die roepen dat een relatie hard werken is hebben nog nooit een goede relatie gehad.
Dan moet je ook niet klagen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:46 schreef Gregoir123 het volgende:
[..]
true...maarja. je moet roeien met de riemen die je hebt.
Eh de mijne? Ook gewoon moslima?....quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:45 schreef Gregoir123 het volgende:
[..]
haha welke ouder zou een fully getattooeerd iemand nou wel accepteren?
ik heb t al een tijdje niet over gehad. ik hou mij op sexueel vlak afstandelijk. Maar leg t in haar hoek. ze heeft me al paar x duidelijk gemaakt dat als ik niet tevreden ben, t bij een ander mag zoeken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Eh de mijne? Ook gewoon moslima?....
Misschien moet je dit uitgebreid met haar bespreken en gewoon eens kappen als ze echt niet wil.
Vriendjes die maar zeiken om anaal lijkt mij niet heel fijn. laat dingen even rusten en aan haar over.
Slikken of weggaan dus.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:54 schreef Gregoir123 het volgende:
[..]
ik heb t al een tijdje niet over gehad. ik hou mij op sexueel vlak afstandelijk. Maar leg t in haar hoek. ze heeft me al paar x duidelijk gemaakt dat als ik niet tevreden ben, t bij een ander mag zoeken.
Maarja zo makkelijk ligt t niet, jammer genoeg
Lekker makkelijk gezegdquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:54 schreef Gregoir123 het volgende:
[..]
ik heb t al een tijdje niet over gehad. ik hou mij op sexueel vlak afstandelijk. Maar leg t in haar hoek. ze heeft me al paar x duidelijk gemaakt dat als ik niet tevreden ben, t bij een ander mag zoeken.
Maarja zo makkelijk ligt t niet, jammer genoeg
Sexting, webcams?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:27 schreef Gregoir123 het volgende:
[..]
3,5 jaar samen. er is tussen ons wel erg veel gebeurd. Sommige dingen waarbij je denkt van wtf en waar een ander t uit zou maken.
we hebben beiden dingen gedaan in de relatie. Ik zelf dat ik contact had met anderen, tot een bepaald punt.
just flirting, en sexting.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:35 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Sexting, webcams?
Vertrouwen jullie elkaar nog?
Nee hoor, dat hoeft niet.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:18 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, verlangen wel, eisen niet.
In je kont geneukt worden is geen pretje, ik denk dat je een extreem sexueel libido moet hebben om hier genot bij te voelen.
Voor mij blijft de vraag staan: waarom wil een hetero kerel zijn vrouw in haar kont neuken als zij daar niks voor voelt?
Is haar kut niet meer goed genoeg?
En pijpen: het is gewoon smerig, die bittere smaak die opeens je mond in spuit, nou ik ging behoorlijk over mijn nek.
Beffen: ben ik ook geen liefhebber van, is naar mijn mening sterk overrated.
Mannen met lenige vingers kunnen veel meer bij mij 'klaarmaken' dan mannen met een 'lenige' tong.
Hoe zou TS het trouwens vinden als zijn liefje het opwindend zou vinden om hem eerst tot bloedens toe te slaan met een zweep, of om hem te martelen met druppelend kaarsvet?
Of een gloeiendheet strijkijzer?
Hoe dan ook, het is voor ieder weldenkend mens duidelijk dat HIJ meer van de extreme seks is dan ZIJ is.
Hou je meer van pruimenjam dan van boerenkool om maar eens een liedje van Heddy Lester te kwoten.
Deze man kan nog zoveel van zijn vriendin houden, als het seksueel niet snor zit, loopt het spaak.
Is het niet vandaag, dan wel morgen.
Dat lijkt me een basisvoorwaarde.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:38 schreef Gregoir123 het volgende:
[..]
just flirting, en sexting.
Ik vertrouw haar, andersom is t wat lastiger
wat zit je hier naar te doen, goede beurt nodig ofzo?quote:Op donderdag 30 april 2015 15:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wie zegt dat je vriendin saai is?
Misschien ben jij wel de freak in dit geval.
Mijn advies: kappen en een ander kutje of kontje zoeken.
Probleem opgelost.
Daten?quote:Op donderdag 30 april 2015 14:16 schreef Gregoir123 het volgende:
Ik hou ervan om haar gaatje te likken en haar van top tot teen te verwennen.
op sexueel gebied ben ik gewoon een kinky fucker en wil ik hoe viezer hoe beter.
waarom zijn er niet meer die open minded zijnquote:
bedankt voor de link! ik zal t ff doorlezen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:12 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dat lijkt me een basisvoorwaarde.
Eerst daar aan werken.
Tips:
http://www.seductionscience.com/sex-and-relationships/
Mijn samenvatting: plaats haar op een voetstuk. Bij mij werkte het, na 10 Jr huwelijk zijn we weer net zo verliefd en nog geiler als in het begin. Oh ja, mocht vroeger niet eens naar haar kontje wijzen en nu kan het niet diep genoeg.
Er is hoop.
Zijn er zat hoor. Volgende keer een beetje peilen voordat je een relatie aan gaat.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:28 schreef Gregoir123 het volgende:
[..]
waarom zijn er niet meer die open minded zijn
Aahahah ja ik zal ff vragen tijdens de 1e date hoe ze tegenover anale sex staan...das pas een ijsbrekerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zijn er zat hoor. Volgende keer een beetje peilen voordat je een relatie aan gaat.
ditquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zijn er zat hoor. Volgende keer een beetje peilen voordat je een relatie aan gaat.
Je moet ook niet na de eerste date al een relatie beginnen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:31 schreef Gregoir123 het volgende:
[..]
Aahahah ja ik zal ff vragen tijdens de 1e date hoe ze tegenover anale sex staan...das pas een ijsbreker
Just sextingquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:38 schreef Gregoir123 het volgende:
[..]
just flirting, en sexting.
Ik vertrouw haar, andersom is t wat lastiger
daarmee verwen je jezelf, niet haar........quote:Op donderdag 30 april 2015 15:51 schreef Gregoir123 het volgende:
[..]
Nou nou zo radicaal hoeft t ook weer niet.
Maar ik probeer de juiste momenten te kiezen om erover te praten.
Ik probeer zo relax en laid back over te komen zodat zij zich op haar gemak voelt.
Maar ik heb t gevoel dat ze zich niet open stelt op sexueel gebied.
Zelfs als ik haar verwen met high price lingerie dan krijg ik die niet of nauwelijks te zien.
Dus tja...hoop frustratie.
Ik wil dat ze begrijpt dat ik letterlijk van elk hoekje van haar lichaam houdt.
VISA versa is dat niet zo jammer genoeg denk ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |