dat het wel uitmaakt is juist de reden van het toetsen, de ervaring is hetzelfde dus waarom mag men dan niet kiezen hoe de procedure gaat? Het is niet dat iets niet beschikbaar is als een net zo goed alternatief.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:31 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Als dit niets afdoet aan de ervaring dan maakt het ook niet uit of het gewoon wel door iemand van het andere geslacht wordt gedaan toch ? Het punt is dat de dames het wél een totaal andere ervaring vinden en dit niet wensen te ervaren. Dat laten ze liever aan anderen of hun toekomstige patiënten over.
Ik weet niet of de dames het ook een andere ervaring vindenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:31 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Als dit niets afdoet aan de ervaring dan maakt het ook niet uit of het gewoon wel door iemand van het andere geslacht wordt gedaan toch ? Het punt is dat de dames het wél een totaal andere ervaring vinden en dit niet wensen te ervaren. Dat laten ze liever aan anderen of hun toekomstige patiënten over.
Dat maakt nu juist alles uit.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:24 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oh, maar als je dat niet te veel gevraagd vindt, dan is het natuurlijk ook niet te veel gevraagd als voor dat onderdeeltje even gebruik gemaakt wordt van vrouwelijke studenten i.p.v mannelijke studenten mocht de student daar behoefte aan hebben. Immers doet dat niets af aan de ervaring en het leerdoel.
Oh, kijk eens aan. Dat is ook precies wat er gebruikelijk is in Nederland! Alleen bij de EUR dus nog niet. Probleem opgelost.
Helemaal niet omdat hun geloof expleciet zegt dat je je aan mag passen naar omstandigheden.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Precies. En die zin vind ik het ook niet zo slim van de dames dat ze het op hun geloof gooien.
Natuurlijk vinden zie dat een andere ervaring anders zou weigeren immers niet ter sprake komen ?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik weet niet of de dames het ook een andere ervaring vindenHet enige is dat zij vanwege persoonlijke redenen (met een godsdienstig karakter) niet aangeraakt willen worden door mannen. Dat hoeft ook niet, omdat een aanraking door vrouwen hetzelfde resultaat oplevert.
Dat staat verder los van hun toekomstige patiënten. Waarvan een groot deel trouwens ook niet aangeraakt wil worden door mannen. Niet heel boeiend argument.
Zover ik heb begrepen hebben deze vrouwen wel aan het vak mee gedaan maar doen ze dit voor toekomstige deelnemers.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat staat verder los van hun toekomstige patiënten. Waarvan een groot deel trouwens ook niet aangeraakt wil worden door mannen. Niet heel boeiend argument.
Wat dacht je van de mannen die de vrouwen moeten onderzoeken? Zíj moeten ook ervaring op doen met onderzoek bij het andere geslacht.quote:Ik weet niet of de dames het ook een andere ervaring vindenHet enige is dat zij vanwege persoonlijke redenen (met een godsdienstig karakter) niet aangeraakt willen worden door mannen. Dat hoeft ook niet, omdat een aanraking door vrouwen hetzelfde resultaat oplevert.
Maar wel gelijk gekregen in hun punt.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben helemaal geen gelijk gekregen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |