60 euro?quote:Op donderdag 30 april 2015 09:36 schreef Godtje het volgende:
Heb je een vaste kapper? Ja
Wat betaal je bij die kapper? 60 euro
Als die kapper morgen ¤5,00 per knipbeurt extra gaat vragen, blijf je dan nog steeds bij hem of ga je dan rondkijken? Ik blijf
Wassen en knippen.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
60 euro?![]()
![]()
Wat krijg je daar allemaal voor?
Daar betaalde ik de laatste keer ¤ 26,50 voor en dat vond ik al schandalig veelquote:
Weggegooid geld met zo'n hoofd.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, een top stylist van Rob Peetoom.
Dan had je (studenten?)korting? Ze beginnen bij 38quote:Op donderdag 30 april 2015 09:42 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Daar betaalde ik de laatste keer ¤ 26,50 voor en dat vond ik al schandalig veel
Bij een Jan Vayne kapsel?quote:
Dit.quote:
Voor 60 euro wassen en knippen zou ik op zijn minst nog een happy end verwachtenquote:
Ik heb drie jaar geleden een tondeuse aangeschaft.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:43 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dit.
Ik heb vorige week zo'n kaart aangeschaft bij m'n kapper voor 107 euro 6 knipbeurten (en wassen, uiteraard). Vaste kapper (Cosmo Hairstyling), inderdaad.
Dit was bij de kapper bij mij om de hoek.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan had je (studenten?)korting? Ze beginnen bij 38
Ik heb zeker tien jaar lang een tondeusekapsel gehad en vorig jaar besloten dat ik wel weer haar wilde.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik heb drie jaar geleden een tondeuse aangeschaft.
Dan zou je teleurgesteld er vandaan komen.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Voor 60 euro wassen en knippen zou ik op zijn minst nog een happy end verwachten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |