Ik ben normaal niet zo van de ubervrolijke muziek, maar dit vind ik best aardig klinkenquote:Op donderdag 30 april 2015 08:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Best aardig?
Ik vind het vrolijk, gezellig enzo. Maarja ik heb geen hele hoge standaard als het om muziek gaat.
Eens.quote:Op donderdag 30 april 2015 08:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een kutnummer dat van die Wiz Kalifa
Maar verder; goedemorgen!
Ik hou van vrolijke muziek. Maar muziek bepaald heel sterk hoe ik mij voel of versterkt het gevoel.quote:Op donderdag 30 april 2015 08:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben normaal niet zo van de ubervrolijke muziek, maar dit vind ik best aardig klinken
Country is vaak niet echt vrolijk (althans, de "echte" country)quote:Op donderdag 30 april 2015 08:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hou van vrolijke muziek. Maar muziek bepaald heel sterk hoe ik mij voel of versterkt het gevoel.
Dus ik kan ook heel slecht tegen liedjes met een zwaar beladen boodschap.
Woon je in het midden van het land? Want als je je verveelt, kan je gewoon bij mij komen schoonmaken.quote:Op donderdag 30 april 2015 07:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Manmanman soms vraag ik mij af wat ik moet schoonmaken.
Ik weet, maar er zit vaak wel een feest van herkenning in. En ik ben een sucker voor de combi gitaar, banjo en viool.quote:Op donderdag 30 april 2015 08:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Country is vaak niet echt vrolijk (althans, de "echte" country)
Dat kan. Ik kost 10 euro per uur exclusief reiskosten.quote:Op donderdag 30 april 2015 08:36 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Woon je in het midden van het land? Want als je je verveelt, kan je gewoon bij mij komen schoonmaken.
Is heel redelijk. Hier komt een Poolse nog niet voor minder dan 12 (zwart).quote:Op donderdag 30 april 2015 08:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat kan. Ik kost 10 euro per uur exclusief reiskosten.
Tsss als je bij een schoonmaakbedrijf werkt mag je blijf zijn als 10 euro netto overhoudt...quote:Op donderdag 30 april 2015 08:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Is heel redelijk. Hier komt een Poolse nog niet voor minder dan 12 (zwart).
Kan je dan meteen ff doorreizen richting Den Haag?quote:Op donderdag 30 april 2015 08:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tsss als je bij een schoonmaakbedrijf werkt mag je blijf zijn als 10 euro netto overhoudt...
Jij kamt je kat?quote:Op donderdag 30 april 2015 08:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan je dan meteen ff doorreizen richting Den Haag?
Mijn huis moet ook grondig schoongemaakt worden en Lara moet ook gekamd worden.
Te weinig... maar zo af en toe wel. Lara houdt er niet zo van, maar de katten die m'n ouders vroegen hadden vonden het heerlijkquote:
quote:Op donderdag 30 april 2015 08:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
MUZ / Train: een van de meest onderschatte bands.
Verdomme.
Ik begin er niet aan katten kammen.quote:Op donderdag 30 april 2015 08:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Te weinig... maar zo af en toe wel. Lara houdt er niet zo van, maar de katten die m'n ouders vroegen hadden vonden het heerlijk
Wat kam jij wel?quote:Op donderdag 30 april 2015 08:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik begin er niet aan katten kammen.
InB4 kale poezen grappenquote:Op donderdag 30 april 2015 08:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik begin er niet aan katten kammen.
Ze kunnen beter ophouden met bestaan.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:57 schreef SilentChaos het volgende:
M&S hebben weer een nieuwe (banjoloze) single![]()
Weer een zelfmoordnummer [ afbeelding ]
Ik vind dit juist een ontiegelijke kutplaat.quote:Op donderdag 30 april 2015 10:09 schreef SilentChaos het volgende:
Radioactive vind ik wel een goeie plaat van Imagine Dragons
Zul je vast vaker horen aankomende weken, want 3fm presentsssssss...quote:Op donderdag 30 april 2015 10:09 schreef SilentChaos het volgende:
Gewoon nee.quote:Op donderdag 30 april 2015 10:09 schreef SilentChaos het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2015 10:09 schreef SilentChaos het volgende:
De rest van hun nummers zijn wel goedquote:
Dit was een gimmick, een culthit.quote:
Toen dit uitkwam was dit toch wel redelijk vernieuwendquote:
Die mening deel ik dan weer niet met jequote:Op donderdag 30 april 2015 10:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Goede rap an sich is al heel bijzonder
Ik vond het toen heel leuk, maar ik kan er tegenwoordig weinig meer mee.quote:Op donderdag 30 april 2015 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was een gimmick, een culthit.
Weinig mis mee.
Om je warm te maken voor haar album die ooit gaat uitkomen.quote:Op donderdag 30 april 2015 10:27 schreef Bronson het volgende:
En sinds wanneer wordt Adele weer dagelijks gedraaid?
Deze is wel leuk van Jason Mraz.quote:Op donderdag 30 april 2015 10:37 schreef Bronson het volgende:
Wat een aidsplaten worden er weer gedraaid.
Nee joh.quote:Op donderdag 30 april 2015 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze is wel leuk van Jason Mraz.
Ja Butterfly is beter maar dit is uptempo en muzikaal best aardig. Zie het probleem niet zo.quote:
Zo simpel allemaal. The Remedy is leuk. Maar dat wordt dan nooit gedraaid.quote:Op donderdag 30 april 2015 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja Butterfly is beter maar dit is uptempo en muzikaal best aardig. Zie het probleem niet zo.
Komt vast een concert aan. Toevallig.quote:Op donderdag 30 april 2015 10:27 schreef Bronson het volgende:
En sinds wanneer wordt Adele weer dagelijks gedraaid?
3FM PRESENTS ADELE!!!!!111!!!EINZ!!!1!quote:Op donderdag 30 april 2015 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Komt vast een concert aan. Toevallig.
Precies, simpel en niksig. Wegwerpmuziek.quote:Op donderdag 30 april 2015 10:42 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zo simpel allemaal. The Remedy is leuk. Maar dat wordt dan nooit gedraaid.
ook maar niet mijn punt.quote:
Je bent zelf een lekker plaatjequote:
Wat zijn de andere kandidaten dan?quote:Op donderdag 30 april 2015 13:18 schreef wolfrolf het volgende:
www.glazenhuisschiedam.nl
allemaal even tekenen grgr
Dit is een grap toch?quote:
Dat meen je niet.quote:
Volgens mij heeft SC of zijn eigen toilet of hij houdt kantoor op het toilet.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Loop je dan zo het toilet uit?
[ afbeelding ]
Ik zeg wel altijd als er een collega staat: "Ik zou even wachten!"quote:Op donderdag 30 april 2015 13:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Loop je dan zo het toilet uit?
[ afbeelding ]
Hoogie valt al in bij 3voor12 (10-12 en 22-1 lijkt me niet echt een lekker werkschema), Timur is zelf ziek.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:17 schreef Bronson het volgende:
Waarom laten ze Paul eigenlijk invallen voor Veenstra?
Hoogie of Timur of Ramon of die ene van Stenders kan toch ook prima?
Ok. Dit is toch wel een overkill.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoogie valt al in bij 3voor12, Timur is zelf ziek.
Ik zeg altijd "RIP aan de nabestaanden".quote:Op donderdag 30 april 2015 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zeg wel altijd als er een collega staat: "Ik zou even wachten!"
Of z'n hele programma.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Let's get live stopt? Had ie dan niet een van z'n kutonderdelen kunnen schrappen?
NEE NIET DE FRUITMACHINE!!1quote:
Het loopt te lang ja, maar blijkbaar mag het niet vernieuwd worden.quote:
Ik zou het als dj zelf al helemaal gehad hebben. Al een jaar of 8 exact hetzelfde programma maken... Dat wil je toch niet?quote:Op donderdag 30 april 2015 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het loopt te lang ja, maar blijkbaar mag het niet vernieuwd worden.
Zou ik ook denken, maar als je elke maand weer zo'n leuk loonstrookje binnenkrijgt zou ik er ook maling aan hebben.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zou het als dj zelf al helemaal gehad hebben. Al een jaar of 8 exact hetzelfde programma maken... Dat wil je toch niet?
Ik denk dat het bij Paul nog meevalt in vergelijking met Giel en C&S. Maar op een houtje bijten zal ie idd niet hoeven.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:35 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zou ik ook denken, maar als je elke maand weer zo'n leuk loonstrookje binnenkrijgt zou ik er ook maling aan hebben.
Dat sowieso, maar het zal zeker niet misselijk zijn.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij Paul nog meevalt in vergelijking met Giel en C&S. Maar op een houtje bijten zal ie idd niet hoeven.
ditquote:Op donderdag 30 april 2015 14:35 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zou ik ook denken, maar als je elke maand weer zo'n leuk loonstrookje binnenkrijgt zou ik er ook maling aan hebben.
Ik zou het waarschijnlijk ook voor de helft van het geld doen.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat Paul ook verdient, ik wil daar ook best voor radio maken hoor.
Ieders de helft? Kunnen we samen radio maken.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zou het waarschijnlijk ook voor de helft van het geld doen.
Deal!quote:Op donderdag 30 april 2015 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ieders de helft? Kunnen we samen radio maken.
Vrouwelijke djs.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ieders de helft? Kunnen we samen radio maken.
quote:
Ok, je bent aangenomen.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Ik zou elke dag een nummer van Elbow draaien iig.
quote:
sorry veenendaalquote:
Dan draai ik deze als eerstequote:
Veenendaalquote:Op donderdag 30 april 2015 14:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
sorry veenendaal
Iedereen stemmen er is geen beter vermaak dan faalvermaak
en geen luisteraarsquote:Op donderdag 30 april 2015 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Als CG en ik 2 uur radio zouden maken, zou dat 2 uur genot zijn.
Geen Dotan, geen Coldplay. Alleen maar kwaliteitsmuziek met hier en daar een guilty pleasure en een liedje om Roel te stangen.
Schiedam of Veenendaal. Godverquote:Op donderdag 30 april 2015 14:48 schreef wolfrolf het volgende:
sorry veenendaal
Iedereen stemmen er is geen beter vermaak dan faalvermaak
Hoe gaat deze topshow heten?quote:Op donderdag 30 april 2015 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Als CG en ik 2 uur radio zouden maken, zou dat 2 uur genot zijn.
Geen Dotan, geen Coldplay. Alleen maar kwaliteitsmuziek met hier en daar een guilty pleasure en een liedje om Roel te stangen.
http://www.gelderlander.n(...)lazen-huis-1.4791685quote:Op donderdag 30 april 2015 14:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Schiedam of Veenendaal. Godver. Dan Schiedam toch maar, dat is met enige fantasie nog wel een stad te noemen.
Daar word je toch MAD van?quote:Op donderdag 30 april 2015 14:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Schiedam of Veenendaal. Godver. Dan Schiedam toch maar, dat is met enige fantasie nog wel een stad te noemen.
Soppen in de middag?quote:
Sopshow.quote:
Check. Lowlands 2006.quote:
Ik mis de Ekdom jingle.quote:
Je hebt geen brief gehadquote:Op donderdag 30 april 2015 15:30 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom sturen ze niet even een mailtje of een brief ofzo als je OV-chipkaart bijna verloopt![]()
falers
Echt? ik heb nooit een brief gezienquote:Op donderdag 30 april 2015 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt geen brief gehad
Ik kreeg wel een briefMaarja ik en de overheid zijn goede vriendjes.
Het staat toch op je kaart wanneer ie verloopt?quote:Op donderdag 30 april 2015 15:30 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom sturen ze niet even een mailtje of een brief ofzo als je OV-chipkaart bijna verloopt![]()
falers
Ja maar daar zit ik niet continu naar te kijkenquote:Op donderdag 30 april 2015 15:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het staat toch op je kaart wanneer ie verloopt?
Mss een domme vraag maar heb je wel het juiste adres doorgegeven?quote:Op donderdag 30 april 2015 15:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Echt? ik heb nooit een brief gezienen ik lees altijd al m'n post! behalve de postcodeloterij, die flikker ik meteen weg. Postcodeloterij
oplichters
Jazeker, en anders was de brief bij m'n ouders aangekomen en had ik hem ook wel gehadquote:Op donderdag 30 april 2015 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss een domme vraag maar heb je wel het juiste adres doorgegeven?
ik had ze toch liever op het C&S slot gezien. Dat is meer het tijdstip om te ketenquote:Op donderdag 30 april 2015 19:56 schreef sneakydesert het volgende:
Timur en Rámon vervangen Gerard Ekdom, zojuist door Giel bevestigd via zijn live vlog.
Ze hebben Giel al een paar keer vervangen, en ik vond het heerlijk. Ben benieuwd hoe het uit gaat pakken.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik had ze toch liever op het C&S slot gezien. Dat is meer het tijdstip om te keten
dat zou helemaal een mooie plek voor ze zijn, maar Giel gaat pas uit de ochtend als hij dood is ofzoquote:Op donderdag 30 april 2015 20:02 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ze hebben Giel al een paar keer vervangen, en ik vond het heerlijk. Ben benieuwd hoe het uit gaat pakken.
Giel zal ooit wel de overstap gaan maken van 3FM naar Radio 5 Nostalgia, zit 'ie ook weer mooi voor de Arbeidsvitaminen, net als vroeger.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zou helemaal een mooie plek voor ze zijn, maar Giel gaat pas uit de ochtend als hij dood is ofzo
quote:Op donderdag 30 april 2015 20:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Giel zal ooit wel de overstap gaan maken van 3FM naar Radio 5 Nostalgia, zit 'ie ook weer mooi voor de Arbeidsvitaminen, net als vroeger.
Er zitten wel een paar leuke nummers bij van de Zac Brown Band, maar ik vind het "dance" gehalte nogal hoogquote:Op donderdag 30 april 2015 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Je de hele dag lamlendig voelen omdat je om half 6 naast je bed stond om te gaan werken, kom je na je avond shift thuis en zit je om 8 uur klaar in pyjama en dat zit je natuurlijk boordevol energie.
Vorige cd's zijn idd beter en ik wist dat ze een andere kant op gingen. Daarbij verraadt de albumtitel ook wel watquote:Op donderdag 30 april 2015 20:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er zitten wel een paar leuke nummers bij van de Zac Brown Band, maar ik vind het "dance" gehalte nogal hoogben ik niet van ze gewend en vind ik eigenlijk ook helemaaaaal niet leuk
Die allereerste CD van ze blijft nog steeds echt
Heb je gelijk in. Al was Stenders Eetvermaak ook goed tussen 12 en 14.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik had ze toch liever op het C&S slot gezien. Dat is meer het tijdstip om te keten
Ja zouden ze moeten doen iddquote:Op donderdag 30 april 2015 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vorige cd's zijn idd beter en ik wist dat ze een andere kant op gingen. Daarbij verraadt de albumtitel ook wel wat
Maar je moet toegeven Tomorrow Never Comes kan zo gedraaid worden op 3FM.
Goed? Goed? Plint dat was legendarisch.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Al was Stenders Eetvermaak ook goed tussen 12 en 14.
Je bent zelf legendarischquote:Op donderdag 30 april 2015 22:16 schreef Bronson het volgende:
[..]
Goed? Goed? Plint dat was legendarisch.
Nog steeds ongesteld?quote:Op donderdag 30 april 2015 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Di-Rect met Tim bij RTL Late Night. En Marcel met z'n 'space'. Godsamme.
Het zal mij benieuwen. Als de huidige opvatting (de gemiddelde luisteraar luistert maar 30 minuten) blijft, gaat het al snel net zo'n sleur als Ekdom worden. Mark my words. Maar hopelijk heeft Wilbert van de afgelopen paar jaar geleerd (of gaat ie zelf eindelijk weg).quote:Op donderdag 30 april 2015 19:56 schreef sneakydesert het volgende:
Timur en Rámon vervangen Gerard Ekdom, zojuist door Giel bevestigd via zijn live vlog.
Timur en Ramon kan je beter in de ochtend of middag van 16-19 hebben vind ik. De meeste mensen werken om 12 uur in de middag of school, dan ga je niet zo'n ouwehoerradio show luisteren van timur en ramonquote:Op donderdag 30 april 2015 19:56 schreef sneakydesert het volgende:
Knop radio.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 07:31 schreef SilentChaos het volgende:
Gvd Giel elk uur een m&s track van het nieuwe album
Gielquote:
algemene radio hier in het pand, zit iedereen zonder muziekquote:
Are you with meequote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:11 schreef SilentChaos het volgende:
In the eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend
Ik vind dat 1R best wat leuke nummers heeft.quote:
quote:
Ik vind hem wel lekker catchy met dat fluitje of wat het ook is.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat 1R best wat leuke nummers heeft.
Helaas hoort dit daar niet bij.
Justin Bieber heeft ook een fluitje in z'n nieuwe nummer...quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:15 schreef Bronson het volgende:
[..]
[..]
Ik vind hem wel lekker catchy met dat fluitje of wat het ook is.
Ik heb een fluitje (nouja, een fluit) in mijn broek, maar daar heb ik het ook niet over.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Justin Bieber heeft ook een fluitje in z'n nieuwe nummer...
Dat vind ik dus eigenlijk wel meevallen. Omdat het origineel toch al niet al te goed (maar wel een stuk vermakelijker) is.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:29 schreef SilentChaos het volgende:
Jezus Christus, dit is misschien wel 1 van de slechtste covers ooit gemaakt.
Mquote:
Aquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:28 schreef Bronson het volgende:
Waarom wordt dit nog steeds wekelijks gedraaid???
Dquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:28 schreef Bronson het volgende:
Dit is toch wel de grootste bagger van de laatste jaren.
zouden ze in VBL zeggen.quote:
Ja maar dan speel je gewoon 1 refrein en misschien nog een coupletje en klaar... dan is't wel ok.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het wel een geinige gimmick eigenlijk voor tijdens een liveshow, maar als studiosingle begrijp ik m niet zo.
Jup, beetje zoals Muse The House of the Rising Sun doet. Is ook wel een B-sideje, maar vooral een gimmick tijdens hun liveshows.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar dan speel je gewoon 1 refrein en misschien nog een coupletje en klaar... dan is't wel ok.
Ik vind Bastille gewoon tergend kut, ook hun eigen zooi, maar snap als band wel dat je zoiets live ff doet...quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup, beetje zoals Muse The House of the Rising Sun doet. Is ook wel een B-sideje, maar vooral een gimmick tijdens hun liveshows.
Dat was hier prima geweest, ondanks dat ik de plaat zelf niet supervervelend vind, maar als single snap ik hem gewoon niet.
Ik vind Bastille best een oke sound hebben, al snap ik wel dat je het compleet niet boeiend kunt vinden.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind Bastille gewoon tergend kut, ook hun eigen zooi, maar snap als band wel dat je zoiets live ff doet...
Deed Korn ook met Another Brick in the Wallbest aardig trouwens...
Niets mis mee.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Editors, dat is wel een beetje Paul z'n bandje natuurlijk.
Onterechte klacht want Kate Piersonquote:
Shiny Happy Piemol.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:14 schreef SilentChaos het volgende:
Chinese Happy People, Roel... Chinese....
Staat er niets op zijn album dat ze kunnen pushen als het aardbevingsnummer?quote:
Waves, Hungry, Fall... ik zie genoeg potentiele titels die wel passen bij een aardbeving.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Staat er niets op zijn album dat ze kunnen pushen als het aardbevingsnummer?
7 (earth) layersquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waves, Hungry, Fall... ik zie genoeg potentiele titels die wel passen bij een aardbeving.
Dat is het voor jou altijd.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een plaat van dik 50 jaar geleden is dan het hoogtepunt van deze dag.
Misschien niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien moet Roel eens naar radio 5 luisteren.
Dit vind ik geen vervelende plaat van ze...quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nickelback. Welja, kan er ook nog wel bij!
Met je vroeger is alles beter-mentaliteit.quote:
Belegen en bescheten, dat is idd de juiste termquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze moeten gewoon opflikkeren met die belegen, bescheten acts als Dotan en Kensington.
Zo.
Ik hou niet van alles wat oud is hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dolly Parton, dat vinden jullie leuk omdat het oud is.
Ik ook.
Ik hou van Dolly's pluspunten.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dolly Parton, dat vinden jullie leuk omdat het oud is.
Ik ook.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |