Dus mishandeling mag, maar alleen als wij vinden dat het terecht is?quote:Op donderdag 30 april 2015 09:58 schreef Odaiba het volgende:
[..]
[..]
Ja, je hebt een punt. Maar dan nog ik vind zijn gedrag niet acceptabel en het is daar zowat een oorlogszone geworden, die moeder heeft ook emoties die oplopen. Als ze dit systematisch zou doen dan is het niet goed, maar anders houdt hij hieraan niet veel letsel over.
Ik noem haar geen held omdat ze slaat, maar ik vind wel zeker dat iedere ouder in zijn recht staat om hun kinderen bij dit gedrag aan te pakken.
Ouders hebben toch het recht hun kind op te voeden naar hun normen en waarden? Ik heb het daarom over een disciplinaire tik/straf, maar dat geeft je geen recht je kind buitensporig geweld op te voeden. Ik ben voor een geweldsloze wereld, maar die heb je niet. Politie pakt je ook aan als je iets fout doet en dan hebben we het nog niet eens over psychische vormen van mishandeling.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus mishandeling mag, maar alleen als wij vinden dat het terecht is?
Als het nou een niksvermoedend spelend kind zou zijn dat iets over de schreef gaat ja, maar dit is een ordinaire geweldpeger/plunderaar, als dat mijn zoon zou zijn zou ik hem ook afranselen.quote:Op donderdag 30 april 2015 07:28 schreef timmmmm het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom een moeder die haar kind gewelddadig aanvalt en hem meerdere malen vol in het gezicht slaat ineens een held is volgens velen?
Volgens mij is dat gewoon mishandeling, waarde mensen
Hoe kom je hier nou weer hij?quote:Op donderdag 30 april 2015 09:19 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Wel mooi om te zien dat ze haar falende ouderschap met een paar corrigerende tikken probeert goed te maken.
Vrij duidelijk toch? Gefaald in de opvoeding, kind omarmt thuglife, kind is al aan het rellen, moeders weet hoe dat gaat aflopen, bang dat kind ook achter in een politie wagen komt te zitten, zie haar verklaring, en lost dit op door het kind hardhandig te slaan.quote:
Ah, het is dus vooral weer lekker onderbuiken en je vooroordelen weer van stal halen.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:57 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Vrij duidelijk toch? Gefaald in de opvoeding, kind omarmt thuglife, kind is al aan het rellen, moeders weet hoe dat gaat aflopen, bang dat kind ook achter in een politie wagen komt te zitten, zie haar verklaring, en lost dit op door het kind hardhandig te slaan.
quote:Op donderdag 30 april 2015 16:10 schreef OMG het volgende:
[..]
Ah, het is dus vooral weer lekker onderbuiken en je vooroordelen weer van stal halen.
Nou als je 15/16-jarige zoon stenen naar de politie gooit, heb je ergens iets niet helemaal goed gedaan als ouder natuurlijkquote:
Goede onderbouwde post weer.quote:
Hoe kun je verwachten dat ouders (of 1 ouder) hun kinderen, vooral in zwarte getto buurten een goede opvoeding mee kunnen geven. Je hoopt daar als ouder eigenlijk alleen maar dat je kinderen veilig thuis komen.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou als je 15/16-jarige zoon stenen naar de politie gooit, heb je ergens iets niet helemaal goed gedaan als ouder natuurlijk
Dat klopt, maar dat wil niet zeggen dat je als alleenstaande moeder/vader dan maar hebt te accepteren dat je zoon/dochter dan maar door het lint kan gaan wanneer het hen uitkomt. Zo'n pak slaag laat er in ieder geval geen twijfel over bestaan wie de baas is thuis.quote:Op donderdag 30 april 2015 17:35 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Hoe kun je verwachten dat ouders (of 1 ouder) hun kinderen, vooral in zwarte getto buurten een goede opvoeding mee kunnen geven. Je hoopt daar als ouder eigenlijk alleen maar dat je kinderen veilig thuis komen.
Daar heb ik me al over uitgesproken.quote:Op donderdag 30 april 2015 17:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat wil niet zeggen dat je als alleenstaande moeder/vader dan maar hebt te accepteren dat je zoon/dochter dan maar door het lint kan gaan wanneer het hen uitkomt. Zo'n pak slaag laat er in ieder geval geen twijfel over bestaan wie de baas is thuis.
Komt die jongen uit een ghetto? En kinderen krijgen daar per definitie geen goede opvoeding?quote:Op donderdag 30 april 2015 17:35 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Hoe kun je verwachten dat ouders (of 1 ouder) hun kinderen, vooral in zwarte getto buurten een goede opvoeding mee kunnen geven. Je hoopt daar als ouder eigenlijk alleen maar dat je kinderen veilig thuis komen.
Ach het boeit me verder ook geen flikker. Als je vind dat je als ouder in je recht staat doen ze het maar, zolang het binnen de perken blijft. Laat de rechter achteraf maar bepalen of het goed was of niet.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:29 schreef OMG het volgende:
[..]
Komt die jongen uit een ghetto? En kinderen krijgen daar per definitie geen goede opvoeding?
Deze mensen komen ook allemaal uit ghettos neem ik aan; http://mic.com/articles/1(...)riots-like-baltimore
Hij deed zulke dingen wel vaker las ik. Proberen schadevergoeding te vangen. Had meerdere zaken lopen.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:18 schreef Fargo het volgende:
Zou het rustiger zijn vanavond nu beweerd wordt door de Washington Post, inclusief statement van getuige, dat Gray zichzelf opzettelijk heeft verwond in het politiebusje?
als wij vroeger kattekwaad uit haalden dan gingen we over de knie.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus mishandeling mag, maar alleen als wij vinden dat het terecht is?
Denk het eigenlijk niet, als dit een manier is om proberen te laten lijken dat 'ie 't zelf zou hebben gedaan. Botten in je nek breken, je ruggegraat zwaar beschadigen, ik vraag me af hoe hij dat zelf zou hebben gedaan in een busje.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:18 schreef Fargo het volgende:
Zou het rustiger zijn vanavond nu beweerd wordt door de Washington Post, inclusief statement van getuige, dat Gray zichzelf opzettelijk heeft verwond in het politiebusje?
heel hard met je kop tegen de ijzeren wand beuken?quote:Op donderdag 30 april 2015 22:58 schreef OMG het volgende:
[..]
Denk het eigenlijk niet, als dit een manier is om proberen te laten lijken dat 'ie 't zelf zou hebben gedaan. Botten in je nek breken, je ruggegraat zwaar beschadigen, ik vraag me af hoe hij dat zelf zou hebben gedaan in een busje.
Beide mogelijkheden kunnen. Maar je kunt niet uitsluiten dat hij een snoekduik heeft gemaakt, met inmiddels gebonden handen en voeten, om een verwonding aan zijn gezicht te maken en dat hij daarbij zijn nek geknakt heeft.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:58 schreef OMG het volgende:
[..]
Denk het eigenlijk niet, als dit een manier is om proberen te laten lijken dat 'ie 't zelf zou hebben gedaan. Botten in je nek breken, je ruggegraat zwaar beschadigen, ik vraag me af hoe hij dat zelf zou hebben gedaan in een busje.
Mensen slaan wel vaker zelf met de kop tegen dingen.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:00 schreef hans1985 het volgende:
[..]
heel hard met je kop tegen de ijzeren wand beuken?
En de "severed spinal cord"? Daarnaast zijn er nogal wat tegenstrijdigheden wat betreft het gebons op de deur vs. dat 't stil was wat al eerder naar buiten was gebracht.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:08 schreef Rica het volgende:
[..]
Beide mogelijkheden kunnen. Maar je kunt niet uitsluiten dat hij een snoekduik heeft gemaakt, met inmiddels gebonden handen en voeten, om een verwonding aan zijn gezicht te maken en dat hij daarbij zijn nek geknakt heeft.
Als het klopt wat ik las heeft hij vaker geprobeerd via schadeclaims geld te vangen.
Zeg dat tegen de lui die hun eigen stad affikken zonder te weten wat er precies is gebeurd.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:10 schreef crystal_meth het volgende:
mwa, ik wantrouw beweringen die gepost worden zonder bron...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |