Verwijst naar een paar gevallen in Huizen, in 't Gooi, van gezinnen die zich wilden vestigen in de islamitische staat. De vraag of er nog meer van dat soort gezinnen zitten in Huizen is an sich ook interessant voor moslims die dit soort gezinnen ervan willen weerhouden naar IS af te reizen, toch? Maar of je dit op een poster moet zetten opgehangen in abri's, tja.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:39 schreef paddy het volgende:
Maar ik heb mijn punt wel gemaakt nu.
Nee, het is niet waar dat elke blanke man een pedoseksueel is, en nee, het is niet waar dat elke moslim een jihadganger is zoals de mensen die nu seriemoorden plegen onder leiding van IS.
Ik begrijp dus wel degelijk de mensen die boos zijn op het plaatsen van die poster.
Had er gestaan "opnieuw gezinnen uit Gooi vertrokken om seriemoordenaars in Syrië te steunen" had ik begrip voor gehad (misschien was de tt niet helemaal lieflijk) . Dat zijn feiten. In deze poster ben je naar mijn gevoel een beetje aan het oproepen. Alsof iedere moslim een verdachte is (dat zie ik er tenminste in en die mening hoef je niet te delen)
Oh My Fucking Stalin/Mao!quote:Op donderdag 30 april 2015 16:40 schreef Warsaw het volgende:
Inmiddels wordt het woord 'jihad' afgeplakt op de posters. En nee, niet door gekwetste moslims maar door de SP.
[ afbeelding ]
Oh, sorry, prevalentie staat er niet echt in. Die 1800 gaat om verdachten.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zie niet dat 1800 per jaar 5% kunnen vormen binnen een totale mannen bevolking.
Zeg dat de verhouding 50/50 is vrouw/man in NL dat zijn dus 8.5mln mannen, 5% daarvan is = 425.000 pedo's.
quote:Bij De Waag, centrum voor ambulante forensische psychiatrie, probeert men inzicht te krijgen in de complexe achtergrond van het gedrag en de manier van denken. Volgens Mulder komt de drang tot pedoseksueel handelen voort uit een van vier ‘startpunten’: een gebrek aan sociale intimiteit met volwassenen, een seksuele voorkeur voor kinderen, een gebrek aan controle over gevoelens (bijvoorbeeld door drankgebruik) of een antisociale levenshouding (bijvoorbeeld door te zeggen: ‘Als ik iets wil, dan mag ik dat’, of ‘ik heb er recht op’).
Iemand met een seksuele voorkeur voor kinderen én een sterk antisociale levenshouding is de ‘meest gevaarlijke’ pedoseksueel. Mulder: ‘Dat wordt de sexual predator genoemd, het seksuele roofdier. Maar dat is maar een heel kleine groep.’
Cijfers over pedofielen en pedoseksuelen zijn er niet, althans geen precieze. Wilde schattingen gaan uit van enkele tienduizenden tot ruim honderdduizend pedofielen in Nederland. Daarvan is slechts een klein deel vrouw.
Mulder: ‘Er is veel onduidelijkheid over de aantallen, omdat er veel zogenaamde dark numbers zijn, gevallen die niet bekend zijn.’ Bij De Waag is meer bekend over de cijfers van recidive, terugvallen in het strafbare gedrag. ‘De kans op recidive is groter dan bij andere delicten’, zegt Mulder. ‘Bij die sexual predators is dat tachtig procent. Over het algemeen is het recidivecijfer twintig procent. Dat is zonder behandeling. Na behandeling is het tien procent. Dat alle pedofielen terugvallen is in elk geval niet waar. Als ze terugvallen gebeurt het op de langere termijn, vijf tot vijftien jaar.’
Wederom een uitspraak van je die nergens op gebaseerd is dus. Volslagen onzin. Niet de eerste keer.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:46 schreef Xa1pt het volgende:
Cijfers over pedofielen en pedoseksuelen zijn er niet, althans geen precieze. Wilde schattingen gaan uit van...
Denk dat er onder moslims ongeveer evenveel pedo's voorkomen, denk je niet?quote:Op donderdag 30 april 2015 16:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Oh, sorry, prevalentie staat er niet echt in. Die 1800 gaat om verdachten.
[..]
Nog geen 5% is pedofiel, nog geen 5% koestert sympathie voor IS.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wederom een uitspraak van je die nergens op gebaseerd is dus.
Uiteraard.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Denk dat er onder moslims ongeveer evenveel pedo's voorkomen, denk je niet?
Daarom waren er zoveel voorstanders van religieus geweld, sharia en weet ik veel wat nog meer. Lees die elsevier bron maar eens. Wederom, waar blijven je excuses voor 3/4 van de blanke mannen?quote:Op donderdag 30 april 2015 16:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nog geen 5% is pedofiel, nog geen 5% koestert sympathie voor IS.
Daarom trouwen ze zo graag met minderjarige meisjes natuurlijk..quote:Uiteraard.
Dit. Als kleine kinderen blijven mekkeren en als je een slakje hebt om zout op te leggen zeggen: 'zie je wel'.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:52 schreef Warsaw het volgende:
'Moslims in dialoog' - waar de ophef mee begon - zijn juist degene die aanzetten tot haat en angst, maar dan onder de moslims. Zo van: 'Zie je nou wel! Ze moeten ons ofwel de moslims niet!'
Een tweestrijd creëren. Zij tegen ons. Wij tegen hen. Dat is wat ze willen. Een doel dat zij trachten te behalen door alles aan te grijpen en uit te vergroten wat ook maar enigszins bewijs levert dat deze tweestrijd al aan de gang is.
Ga je het nog een keer zeggen dan? En ga je je onzin nog een keer herhalen? Zal goed afstralen op je reputatie...quote:Op donderdag 30 april 2015 16:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, laten we die discussie anders nog eens over doen. Goed idee, Henk.
Die snap je ook al niet.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook! M'n reputatie! Godverdomme man. En nu?
Ze kunnen het niet alleen. PVV en de Telegraaf moeten meedoen, wat ze ook braaf doen.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:52 schreef Warsaw het volgende:
'Moslims in dialoog' - waar de ophef mee begon - zijn juist degene die aanzetten tot haat en angst, maar dan onder de moslims. Zo van: 'Zie je nou wel! Ze moeten ons de moslims niet!'
Een tweestrijd creëren. Zij tegen ons. Wij tegen hen. Dat is wat ze willen. Een doel dat zij trachten te behalen door alles aan te grijpen en uit te vergroten wat ook maar enigszins bewijs levert dat deze tweestrijd al aan de gang is.
Precies, en maar schreeuwen dat media alle moslims afschilderen als terroristen en dergelijk gezever. Terwijl de meeste, grote media juist zeer gematigd zijn als het aankomt op de islam en moslims.quote:Op donderdag 30 april 2015 17:04 schreef Irakees het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet alleen. PVV en de Telegraaf moeten meedoen, wat ze ook braaf doen.
Lul er maar overheen, lafaard.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je bent te intelligent voor me, Henk.
Smeek harder!quote:Op donderdag 30 april 2015 17:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lul er maar overheen, lafaard.
Je excuses, graag.
Lul er maar langs jochie, ga maar door zo.quote:
Nee, nog geen 5%. Net als...quote:Op donderdag 30 april 2015 17:15 schreef Red_85 het volgende:
3/4 wegzetten als pedo zonder ook maar enige vorm van onderbouwing..
Nu je keutel intrekken.quote:
Je bevestigt eigenlijk wat ik zeg. Op je laatste alinea na, daar zal ik niet op reageren want daar heb ik nu even te weinig info over.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:52 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Groepen als de Islamitische Staat (ISIS/IS) zijn radicale islamitische groeperingen. Het is dus zeker een onderdeel van de islam.
Ze misbruiken de koran om hun terreur te rechtvaardigen en als het even kan stonden ze ook al in dit land om ons de keel door te snijden en in plaats van op behoorlijke schaal tegenwicht te bieden zoals bepaalde landen in het Midden Oosten dit wel (proberen te) doen.
Nee wat is in Nederland de stand van zaken? Moskeeën worden steeds vaker gekaapt door salafistische groepen en nodigen radicale imams uit het buitenland uit om nog even de tegenstellingen te vergroten.
Vind je het dan gek dat mensen verontwaardigd reageren als ze zien dat een belangenorganisatie voor moslims in Nederland hier ophef over maakt maar anderzijds redelijk stil is als het aankomt om radicale elementen binnen de islam sterk te veroordelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |