Alaafvalluuuuuuuhquote:
Ja ik hou het in de gaten hoorquote:Op donderdag 30 april 2015 07:45 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Zal proberen het bij 3 koffie te houden vandaag
Al meer dan 20 jaar ja. En trots opquote:
Gefeliciteerd, ik ben blij dat ik er al lang uit de buurt ben.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Al meer dan 20 jaar ja. En trots op
Ik zit er ook niet in de buurt hequote:Op donderdag 30 april 2015 09:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ik ben blij dat ik er al lang uit de buurt ben.
Dat niet, maar m'n rug is wel pijnlijkquote:
Oeh! Dat had ik ook!quote:Op donderdag 30 april 2015 09:41 schreef Tally het volgende:
De R&P ziekenboeg!
Ik heb een nierbekkenontsteking.
Ook erg fijn
Auwquote:Op donderdag 30 april 2015 09:41 schreef Tally het volgende:
De R&P ziekenboeg!
Ik heb een nierbekkenontsteking.
Ook erg fijn
Ja. Met heul veul pijnstillers lukt het wel (en het werkt ook mee dat ik wist dat ik vandaag niet op pad hoef voor de baas).quote:
Ja is dat gek voor een man?quote:Op donderdag 30 april 2015 09:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oeh! Dat had ik ook!
Wat gek is voor een man maar ik had het wel
Ja, dat is een vrouwenkwaal en ik mocht er dan ook een week voor in het ziekenhuis liggenquote:Op donderdag 30 april 2015 09:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja. Met heul veul pijnstillers lukt het wel (en het werkt ook mee dat ik wist dat ik vandaag niet op pad hoef voor de baas).
Alleen hoop ik dat ik zaterdag wat minder pijn hebDan heb ik een til/verhuisklus.
[..]
Ja is dat gek voor een man?
Ik weet dat het bij mannen langer duurt voor het over is.
Maar wist niet dat het gek was voor een man.
Okay. Nou gelukkig is het bij mij niet zo ver. Of nog niet zo ver.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, dat is een vrouwenkwaal en ik mocht er dan ook een week voor in het ziekenhuis liggen
Sterktequote:Op donderdag 30 april 2015 09:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja. Met heul veul pijnstillers lukt het wel (en het werkt ook mee dat ik wist dat ik vandaag niet op pad hoef voor de baas).
Alleen hoop ik dat ik zaterdag wat minder pijn hebDan heb ik een til/verhuisklus.
[..]
Ja is dat gek voor een man?
Ik weet dat het bij mannen langer duurt voor het over is.
Maar wist niet dat het gek was voor een man.
tot 38 graden is verhoging daarboven koorts.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Okay. Nou gelukkig is het bij mij niet zo ver. Of nog niet zo ver.
Maar ik heb wel dubbel gelegen van de pijn afgelopen dagen.
Mocht vandaag weer beginnen (na een weekje thuis) maar erg fijn loopt het nog niet
Gisteravond dacht ik even dat ik me mocht melden in het ziekenhuis. Ik kreeg wat verhoging.
Maar ik vond het geen koortsMijn man wel
Ik kwam niet boven die 38 graden. Maar hij maakte zich zorgenquote:Op donderdag 30 april 2015 09:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
tot 38 graden is verhoging daarboven koorts.
Als je koorts hebt bij een nierbekkenontsteking dan kan het lichaam moeite hebben de ontsteking op te ruimen. Dus koorts moet je wel degelijk in de gaten houden.
Je kan bijvoorbeeld een niersteen hebben die in de weg zit (weer eigenlijk een mannenkwaal)
Daarnaast mag de pijn zover ik weet niet te lang aanhouden. Je nier is niet of beperkt in staat om de urine af te voeren. De urine blijft staan in de nieren en dat wil je niet te lang hebben. Of dat willen je nieren niet.quote:Op donderdag 30 april 2015 10:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kwam niet boven die 38 graden. Maar hij maakte zich zorgen
Ik houd koorts zeker in de gaten!Dank je.
Ja dat dubbel leggen van de pijn heb ik ook gehad. Nu met de pijnstillers en de antibiotica gaat het wel weer een beetje. Maar dan moet ik niet mijn pijnstillers vergetenquote:Op donderdag 30 april 2015 10:02 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder heeft het ook eens gehad, die verging van de pijnBeterschap!
Dat wist ik dan weer niet. Nu ben ik gister weer bij de arts geweest dus ik hoop dat ze een beetje in de gaten houden.quote:Op donderdag 30 april 2015 10:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daarnaast mag de pijn zover ik weet niet te lang aanhouden. Je nier is niet of beperkt in staat om de urine af te voeren. De urine blijft staan in de nieren en dat wil je niet te lang hebben. Of dat willen je nieren niet.
quote:Op donderdag 30 april 2015 10:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat wist ik dan weer niet. Nu ben ik gister weer bij de arts geweest dus ik hoop dat ze een beetje in de gaten houden.
Al heb ik er niet veel vertrouwen in aangezien ze zei: Ach die pijn kan komen door je keizersnede van 16 april.
16 april?!? Ja dat lees ik hier. Ja in 2013!!!!!
Erger, is van een familie Belgen.quote:
Dat was jaren geleden zo, maar dat is ondertussen toch al overgenomen?quote:Op donderdag 30 april 2015 10:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Erger, is van een familie Belgen.
De hoogste baas is nog steeds een Belgquote:Op donderdag 30 april 2015 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was jaren geleden zo, maar dat is ondertussen toch al overgenomen?
Ik ben er jaren gelden geweest, maar was er amper. Ik heb meer in de Rode Zee gelegen met een duikfles op de rug
Oh heerlijk ding daar hoor, goed eten, etc. En als er geen Russen zijn heb je een vakantie zonder irritatiesquote:Op donderdag 30 april 2015 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De hoogste baas is nog steeds een Belg
Wij wilden een uitrust vakantie, met zon, dus dan maar Egypte. Wel één dag met een boot weggeweest. Beetje snorkelen, dolfijnen gezien en veel geinige visjes. Was vermoeiend
Hier en daar een verdwaalde Rus in het resort gezien, geen last van gehad. En inderdaad supergoed eten. Maar gelukkig niet aangekomenquote:Op donderdag 30 april 2015 11:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh heerlijk ding daar hoor, goed eten, etc. En als er geen Russen zijn heb je een vakantie zonder irritaties(eenmaal waren ze er wel en wat een kutvolk is dat
)
Ja, zelfde in Tunesie, ze willen overal geld voor zien, echt alles... daar hou je op een gegeven moment ook echt mee op idd.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:03 schreef stbabylon het volgende:
Er was maar één irritatie in Egypte: fooien. Flikker toch op. Eerst goed je best doen, dan fooi, niet andersom.
Oh en nog één dingetje, tijdens het taxi-en en krijsend, schreeuwend, jankend kind die maar weer eens bevestigde: onder de 12 heb je niks in een vliegtuig te zoeken.
We hebben 1x geld achter gelaten op het kussen. 1x voor de barman bij het zwembad, idem voor de towelboy (die twee deden gewoon goed werk) en aan het eind van het boottripje. Totaal 11 euro. Moet voldoende zijn.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zelfde in Tunesie, ze willen overal geld voor zien, echt alles... daar hou je op een gegeven moment ook echt mee op idd.
Alleen tijdens het taxi-en? Dat lijkt me nogal meevallen danquote:Op donderdag 30 april 2015 11:03 schreef stbabylon het volgende:
Er was maar één irritatie in Egypte: fooien. Flikker toch op. Eerst goed je best doen, dan fooi, niet andersom.
Oh en nog één dingetje, tijdens het taxi-en en krijsend, schreeuwend, jankend kind die maar weer eens bevestigde: onder de 12 heb je niks in een vliegtuig te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |