Neeee, nooit hopen dat iemand blijft leven, dat merkt hij, dat voelt hijquote:
Ja, de hele story opbouw van alles overzee gericht op haar en dan gaat ze nu eventjes doodquote:
Ik denk zelf dat hij het einde van het seizoen niet haalt. Er is hem een groot kasteel belooft, op de een of andere manier zie ik het niet gebeuren dat hij dat uiteindelijk haalt.quote:
Endan blijkt haar broer ineens nig te leven. Soort van. Bionisch.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, de hele story opbouw van alles overzee gericht op haar en dan gaat ze nu eventjes dood
Een soort Gouden Iron Man? Een Golden Man dus.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Endan blijkt haar broer ineens nig te leven. Soort van. Bionisch.
hey niet zo hequote:
Neuh, die is veilig. Het hele verhaal gaat over haar.quote:
In seizoen 1 dacht iedereen dat het om Ned ging….quote:Op woensdag 29 april 2015 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neuh, die is veilig. Het hele verhaal gaat over haar.
ik heb er ook spijt vanquote:Op woensdag 29 april 2015 19:52 schreef Rabieluh het volgende:
Ik had nooit die afleveringen achter elkaar moeten kijken, (ja die gelekte zooi dus), nou durf ik niks meer te zeggen hier, bang dat ik iets uit de toekomst post.
Ik tel de dagen alvast af.quote:
Ik vrees het ergste voor Jaime.... Met z'n tweetjes naar Dorne gaan, waar zo'n beetje de hele bevolking de Lannisters dood wenst...quote:Op woensdag 29 april 2015 19:29 schreef Evi_90 het volgende:
Van mij mogen de Boltons wel de pijp uit gaan. Voor de rest zou ik niet weten als Magaery, Arya, Jon, Jaime of Tommen het einde van het seizoen niet haalt wat er dán gaat gebeuren... 7 afleveringen nog te gaan, alles kan nog
Misschien. Doch zou ik het niet uit durven sluiten dat ze dat aan het eind van die aflevering niet meer doet.quote:Op woensdag 29 april 2015 20:02 schreef DO2 het volgende:
Khaleesi is eigenlijk de enige waarvan je gewoon weet dat ze in de laatste episode nog rond zal huppelen.
Nee, da's weer een ander verhaal. Maar ze gaat wel een belangrijke rol spelen bij de ontknoping.quote:Op woensdag 29 april 2015 20:37 schreef ems. het volgende:
[..]
Misschien. Doch zou ik het niet uit durven sluiten dat ze dat aan het eind van die aflevering niet meer doet.
Jorah... serieus?quote:Op woensdag 29 april 2015 20:12 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Als Stannis, Arya en Jorah blijven leven ben ik al heel blij. Dat zijn mijn favorieten.
En juist die vind ik allemaalquote:Op woensdag 29 april 2015 20:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
ie nog als antagonist gelden zijn de Boltons met name Ramsey en de Frays met name Walder.
Ja. Een van de weinigen die nog een gevoel van eer heeft. Hij heeft misschien niet de grootste rol, maar ik vind Jorah bijzonder sympathiek. En het is gewoon en erg goede acteur.quote:
Goede acteur ben ik zeker met je eens. Maar in zijn rol vind ik hem weinig sympathiek, hij heeft geen eergevoel. Het is gewoon lust.quote:Op woensdag 29 april 2015 20:57 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ja. Een van de weinigen die nog een gevoel van eer heeft. Hij heeft misschien niet de grootste rol, maar ik vind Jorah bijzonder sympathiek. En het is gewoon en erg goede acteur.
Mooi filmpje wel dit.
Nah, niet mijn interpretatie.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goede acteur ben ik zeker met je eens. Maar in zijn rol vind ik hem weinig sympathiek, hij heeft geen eergevoel. Het is gewoon lust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |