Over Bran/Arya, Danaerys, Littlefinger en Tyrion maak ik mij geen zorgen. Dat zijn drie outsiders waarbij Bran dadelijk kan vliegen en/of draakjes kan besturen denk ik. Arya is zo stil als een kat in de nacht als assassin. Danny krijgt met hulp van Bran de draakjes wel onder controle, Tyrion geeft handige tips en lult zich overal uit. Jon kan nog wel eens een muiterij over zich heen krijgen, Margaery kan in een val van Cercei lopen. Sansa kan makkelijk vermoord worden door een jaloerse bitch van Ramsey. Stannis kan in de pan worden gehakt bij een nieuwe veldslag, Jaime kan tegen een Sandsnake komen te staan in Dorne, Tommen/Myrcella gaan er sowieso aan aldus die heks.
Vrees met grote vrezen dat Margaery, Sansa, Jaime nu wel hoog op de hitlist staan van GGRM. Alledrie op gevaarlijk terrein (respectievelijk King's Landing, Winterfell HQ of the Boltons en Jaime dadelijk in Dorne) Tommen/Myrcella volgens de profetie en wie was er nog meer een usurper volgens Stannis? Dat waren toch Joffrey, Robb en papa Greyjoy? Welnu we zitten al op 2/3, tijd dat die papa van Theon links of rechtsom dood neer valt. Wie wil ik sowieso dood zien? The mountain, komt ie frickin terug als Frankenstein

En natuurlijk Ramsey, he's got it coming after all, op de meest pijnlijke manier wat ie zelf ook zo leuk vindt. Cersei mag van mij ook wel dood (/team Margaery) Maarja, tis GGRM, die kilt altijd eerst de leuke/favoriete gasten en pas als het echt niet anders kan een paar slechteriken molt (the hound, Tywin duurde en duurde maar voor het eens zover was)