Op AD.nl hebben ze een hele grote foto van Patrick gepubliceerd met daaronder de tekst: Overlijdingsdrama schokt Feyenoordquote:Op woensdag 29 april 2015 15:58 schreef de_boswachter het volgende:
Ik las trouwens in eerste instantie dat Patrick Lodiers was overleden
Relevant wel, zo'n twitteraccount met een paar berichten uit 2011quote:Op woensdag 29 april 2015 15:53 schreef de_boswachter het volgende:
https://twitter.com/yvonnelodewijks
Gewoon journalistiek.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Relevant wel, zo'n twitteraccount met een paar berichten uit 2011
RIP enzo verder.
Wat maak gewoon een topic over het ongeluk en over het overlijden van deze vrouw, ik plaats geen grote foto van Patrick met daarboven een onsmakelijke tekst op een nieuwspaginaquote:
Nee, die foto maakt inderdaad het verschil.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:08 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Wat maak gewoon een topic over het ongeluk en over het overlijden van deze vrouw, ik plaats geen grote foto van Patrick met daarboven een onsmakelijke tekst op een nieuwspagina
quote:Het afschuwelijke nieuws dat de vrouw van Feyenoord-keeperstrainer Patrick vanochtend is omgekomen bij een auto-ongeluk is ingeslagen als een bom. De trieste familieomstandigheden van de oud-doelman overschaduwde de presentatie van het nieuwe Helden Magazine vanmiddag. Familievriend Ruud van Nistelrooy nam geėmotioneerd het woord.
"Ik ben hard getroffen door dit nieuws," aldus oud-voetballer Ruud van Nistelrooy tijdens de presentatie. "Dit doet heel veel pijn. Pijn voor de familie. Drie dochters die hun moeder kwijtraken en Patrick die de liefde van zijn leven verliest. Het was een heel hecht gezin, het is niet te bevatten." Ruud en Patrick Lodewijks kennen elkaar al heel lang. De twee speelden samen bij PSV.
ZIE OOK: Vrouw keeperstrainer Patrick Lodewijks overleden bij ongeluk A2
Ook FC Twente-spits Luc Castaignos was bij de presentatie. Ook hij was ontdaan. "Ik leerde Patrick en zijn familie kennen in mijn tijd bij Feyenoord. Hij was een man die altijd wilde winnen, maar ik leerde hem ook kennen als een grote familieman. Hij vertelde altijd over zijn dochters. Vreselijk wat er is gebeurd. Dan telt voetbal niet meer."
"De dag begon nog zo goed," zegt Ruud van Nistelrooy. "En dan krijg je zo'n telefoontje. Dat een vrouw die midden in het leven stond, met drie dochters, is verongelukt. Dit drukt een heel grote stempel. Ik hoop dat iedereen hier die dromen en ambities weet te bereiken."
RTL Boulevard()
Geluid daarvan: http://www.telegraaf.nl/t(...)ouw_Lodewijks__.htmlquote:Op woensdag 29 april 2015 17:22 schreef superniger het volgende:
Familievriend Ruud van Nistelrooy nam geėmotioneerd het woord.
De week erna, deze week is de bekerfinale. Maar ik denk het ook wel ja.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:34 schreef Pleun2011 het volgende:
Er valt veel aan te merken op de voetballerij maar a.s. zondag zal Lodewijks in de Kuip wel worden bedolven onder de steunbetuigingen.. bij dit soort dingen wordt een voetbalclub altijd 1 grote familie
Laten ze iemand in die toestand zelf rijden??quote:Op woensdag 29 april 2015 15:50 schreef JenHermes het volgende:
Feyenoord-spelers hebben woensdagochtend steun betuigd aan Lodewijks. Daarna is de 48-jarige oud-doelman van PSV in zijn auto gestapt en weggereden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |