Lobbes.nl heeft hier ook wel leuke spullen in.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:47 schreef Roomsnoes het volgende:
Mijn dochter houdt erg van rollenspel. Telefoneren, eten voeren aan haar poppen, dat soort dingen. Ik zoek dus leuk speelgoed hiervoor. Ik weet dat Ikea veel heeft,maar dat heeft ze in het kdv al, en ik wil iets anders dan dat
Waar kan ik zulk speelgoed kopen? Bart Smit heeft geen klap zag ik al. Liefst onlijn en geslachtsneutraal, geen prinsessen enzo.
Een smart games spel/puzzel?quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:43 schreef laziness het volgende:
Ik zoek het ultieme cadeau voor een jongetje dat vijf () wordt.
We hebben een zolder die uitpuilt van het speelgoed dus bij voorkeur voeg ik niet weer een nieuw verzamel iets toe.
Ik dacht bijvoorbeeld aan een mooi spel. Iemand leuke tips?
Andere ideeën zijn ook welkom!
Een zolder volquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:43 schreef laziness het volgende:
Ik zoek het ultieme cadeau voor een jongetje dat vijf () wordt.
We hebben een zolder die uitpuilt van het speelgoed dus bij voorkeur voeg ik niet weer een nieuw verzamel iets toe.
Ik dacht bijvoorbeeld aan een mooi spel. Iemand leuke tips?
Andere ideeën zijn ook welkom!
Wij hebben een Puky met 2 wielen en die bevalt erg goed.quote:Op donderdag 10 december 2015 17:27 schreef Burdie het volgende:
Wat voor (loop)fietsje is leuk voor een kind van 2? We hebben nu een puky pukylino, maar daar wordt kuiken nu eigenlijk wat te groot voor, dus zoeken voor zijn verjaardag wat anders. Is het handig over te stappen op een fietsje met 2 of 3 wielen ipv 4?
Deze hebben we nu:
[ afbeelding ]
Sterrenwacht staat hier ook op de lijst om deze winter een keer te doenquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:47 schreef Lamb29 het volgende:
Microscoop staat idd sinds die post van Mignonne bij ons op de lijst al voor haar verjaardagLekker vroeg idd maar ze zou het zo tof vinden.
Telescoop vind ik ook super tof idee maar denk dat er hier te veel lichtvervuiling is daarvoor. We gaan wel binnenkort met haar naar de sterrenwacht hier.
Ze kreeg met pakjesavond ook zo'n onderzoeksdoos dat je zelf kristal kan maken. Gaan we komende vakantie eens voor zitten. Gezien het 8+ verhaal qua leeftijd wel iets om samen voor te gaan zitten maar het is zo in haar straatje dat we het wel aandurfde.
Kwam van Ses laatst een tornado experiment setje tegen.. Die gaat onder de boom.
(Ze zit altijd met smart te wachten op de draaikolk in het bad wanneer ze eruit is)
Die is echt zo leuk!quote:Op zondag 13 december 2015 09:44 schreef laziness het volgende:
Oh wie heeft het gedaan gaat op het lijstje Lijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |