abonnement Unibet Coolblue
pi_155107569
Oké,
Het is al half augustus, dus over anderhalve maand voor Js alweer 1 :o
(En anderhalve maand daarna is het Sint en daarna kerst :') )

Ik heb dus gewoon geen idee wat ik op Js z'n lijstje moet zetten. We hebben al zo belachelijk veel!

Hij krijgt een keukentje (tweedehands) dus voorlopig staat er op z'n lijstje: keukenspulletjes, houten blokken en kleding.

We hebben al 2 dozen duplo, 2 dozen toettoet, 1 doos met little people spul, puzzels, loopfietsje/karretjes etc, ballenboom, zandbak en heel veel klein spul...

Nou iemand nog een briljant idee? Hij vindt nu z'n houten speelgoed (Jeej!) en z'n vormenstoof het leukst :)
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:22:41 #77
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_155107930
Geld voor op zijn spaarrekening? ;)

Of:
Ballenbak + ballen
Kaartje/abonnement voor een pretpark/dierentuin
Boekjes
Schoenen
Badspeelgoed
Bromtol
Tekenspulletjes
Houten speelgoed van Janod of Grimm
Muziekinstrumentjes
Magneetboekje
Auto's (kan je nooit genoeg hebben)
Een konijn
Zandbakspeelgoed
Dvd's van Lotte&Max/Zandkasteel/TikTak/etc
KuikenGuppy
pi_155190934
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 10:22 schreef Burdie het volgende:
Geld voor op zijn spaarrekening? ;)

Of:
Ballenbak + ballen --> Js vindt de ballenbak niet leuk :')
Kaartje/abonnement voor een pretpark/dierentuin --> hebben we al
Boekjes --> staat er wel op, maar ik heb nu al 3 planken vol :')
Schoenen --> kan pas na z'n operatie (hij heeft een zesde teentje)
Badspeelgoed --> mand vol
Bromtol --> check! Staat erop!
Tekenspulletjes --> twee manden vol :')
Houten speelgoed van Janod of Grimm --> oja! O+ alleen zo duur, heb al twee grimm puzzel, maar vond bij Janod nog wat leuke dingen O+
Muziekinstrumentjes --> hebben we
Magneetboekje --> 3 stuks
Auto's (kan je nooit genoeg hebben) --> een grote doos vol ;)
Een konijn --> zal de kat leuk vinden :D
Zandbakspeelgoed --> hebben we genoeg
Dvd's van Lotte&Max/Zandkasteel/TikTak/etc --> m'n jongens kijken bijna geen tv :) en heb er ook al een stuk of 5 :')
Tnx Burdie!

Ja, ik vind het zo lastig omdat hij echt nog bijna niets nieuws van ons heeft gekregen. Eigenlijk krijgt hij alle spullen, die van z'n broer waren :@

Daarom wou ik nu wel ff iets leuks geven en op z'n lijstje zetten.

Zoals je hierboven ziet heb ik echt al te veel ;)
Maar vooral Janod was nog een goed idee :)
pi_155191269
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:59 schreef Loj het volgende:
Oké,
Het is al half augustus, dus over anderhalve maand voor Js alweer 1 :o
(En anderhalve maand daarna is het Sint en daarna kerst :') )

Ik heb dus gewoon geen idee wat ik op Js z'n lijstje moet zetten. We hebben al zo belachelijk veel!

Hij krijgt een keukentje (tweedehands) dus voorlopig staat er op z'n lijstje: keukenspulletjes, houten blokken en kleding.

We hebben al 2 dozen duplo, 2 dozen toettoet, 1 doos met little people spul, puzzels, loopfietsje/karretjes etc, ballenboom, zandbak en heel veel klein spul...

Nou iemand nog een briljant idee? Hij vindt nu z'n houten speelgoed (Jeej!) en z'n vormenstoof het leukst :)
Als je wat groters zoekt, Yaro heeft toen voor zijn 2de verjaardag een speelhuisje gekregen voor in de tuin en daar word nog steeds goed gebruik van gemaakt.
  zondag 16 augustus 2015 @ 08:58:56 #80
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_155258026
Help, mijnes wordt over 2 maanden 4 en zit te twijfelen over lego. Zal ik eerst naar juniors gaan of zou ze al uit de voeten kunnen met friends. Bij die laatste heb je zoveel meer keuze. De grote vraag is eigenlijk ook, past dat op elkaar juniors en friends? Bij mijn zus kan ze al uit de voeten met de lego van grote neef.

En mocht iemand nog andere leuke cadeautips hebben, roept u maar!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 16 augustus 2015 @ 09:23:40 #81
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_155258171
Tiptoi schijnt heel leuk te zijn!
KuikenGuppy
  zondag 16 augustus 2015 @ 13:06:26 #82
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_155261845
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 08:58 schreef Susie het volgende:
Help, mijnes wordt over 2 maanden 4 en zit te twijfelen over lego. Zal ik eerst naar juniors gaan of zou ze al uit de voeten kunnen met friends. Bij die laatste heb je zoveel meer keuze. De grote vraag is eigenlijk ook, past dat op elkaar juniors en friends? Bij mijn zus kan ze al uit de voeten met de lego van grote neef.

En mocht iemand nog andere leuke cadeautips hebben, roept u maar!
Lego past altijd op elkaar. Zelfs Duplo past op de gewone lego :) .
pi_155262447
Lego past allemaal... Hier wordt veel met lego (junior en gewone) gespeeld. Daarnaast blijft playmobil favoriet.

Tiptoi kreeg ze net 4 jaar, maar met bijna 5 ging ze hem pas meer pakken.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_155263540
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 08:58 schreef Susie het volgende:
Help, mijnes wordt over 2 maanden 4 en zit te twijfelen over lego. Zal ik eerst naar juniors gaan of zou ze al uit de voeten kunnen met friends. Bij die laatste heb je zoveel meer keuze. De grote vraag is eigenlijk ook, past dat op elkaar juniors en friends? Bij mijn zus kan ze al uit de voeten met de lego van grote neef.

En mocht iemand nog andere leuke cadeautips hebben, roept u maar!
Volgens mij zit er niet zoveel verschil tussen junior en friends. Het zijn allebei soorten LEGO met grotere delen ipv allerlei kleine stukjes. De meisjesvariant van LEGO is niet echt geschikt om zelf te bouwen, meer om te spelen, net als de junior-variant.
  zondag 16 augustus 2015 @ 14:25:43 #85
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_155264147
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 13:29 schreef Lamb29 het volgende:
Lego past allemaal... Hier wordt veel met lego (junior en gewone) gespeeld. Daarnaast blijft playmobil favoriet.

Tiptoi kreeg ze net 4 jaar, maar met bijna 5 ging ze hem pas meer pakken.
Thanks voor de reacties.

Ik zit ook nog te twijfelen of we niet ook richting playmobil "moeten" gaan.

Eigenlijk vind ik dat ze zat speelgoed heeft, maar goed :P
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 16 augustus 2015 @ 14:27:10 #86
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_155264173
Tiptoi is nog best prijzig, wellicht dat aan mijn vader vragen.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_155270888
Tiptoi pakken ze hier beide wel. Niet vaak, maar wel steeds weer. Chris(8) de globe en Daan(3,5) het boerderijboek. Zit te denken aan het rekenspel voor Sinterklaas.

Daan heeft zijn eerste lego ook al, een simpele auto. Chris begon daar ook rond 3,5 mee. Eerst samen bouwen en daarna al snel zelf alles in elkaar zetten. Nu bouwt hij vaak het boekje en pakt dan de andere lego om het aan te passen. We hebben in ieder geval genoeg lego om auto's te bouwen.
Hij heeft ook minecraft lego, maar daar bouw/varieer je minder mee. Net als lego friends. Daar speel je meer in fantasie mee (als een poppenhuis). Ligt maar net waar de interesse ligt. Chris is meer een creatief bouwer. Daan weten we niet ;)
  Moderator zondag 16 augustus 2015 @ 18:45:01 #88
5428 crew  miss_sly
pi_155271140
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:34 schreef Deepfreeze het volgende:
Tiptoi pakken ze hier beide wel. Niet vaak, maar wel steeds weer. Chris(8) de globe en Daan(3,5) het boerderijboek. Zit te denken aan het rekenspel voor Sinterklaas.

Daan heeft zijn eerste lego ook al, een simpele auto. Chris begon daar ook rond 3,5 mee. Eerst samen bouwen en daarna al snel zelf alles in elkaar zetten. Nu bouwt hij vaak het boekje en pakt dan de andere lego om het aan te passen. We hebben in ieder geval genoeg lego om auto's te bouwen.
Hij heeft ook minecraft lego, maar daar bouw/varieer je minder mee. Net als lego friends. Daar speel je meer in fantasie mee (als een poppenhuis). Ligt maar net waar de interesse ligt. Chris is meer een creatief bouwer. Daan weten we niet ;)
De Globe heb ik wel eens naar gekeken, maar ik kwam veel slechte recensies tegen. Is het iets? Wat doet het, wat kun je er precies mee?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 16 augustus 2015 @ 18:52:14 #89
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_155271320
Tiptoi zit ik ook aan te denken voor mijn dan bijna 5 jarige met de Sint.

Playmobil en lego vindt hij erg leuk maar hij is zo onhandig lomp dat het ook snel weer uit elkaar ligt en ik vind het zo zonde dat er dan altijd kleine stukjes kwijt raken en het niet meer compleet is.
Tik van mij :@
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 16 augustus 2015 @ 19:05:43 #90
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_155271648
Anouk is juist wel van de fantasie. Net dus rondje gegoogled op Playmobil... wat een leuk spul zit erbij zeg. Ook wel prijzig als je een groot kasteel wilt overigens, maar goed, dat is Lego ook.

Ik deel dezelfde tik Lazi :P Zo heb ik een houten ringen toren, van groot naar klein zeg maar en daar ontbreekt de bovenste, rode ring :( Vorige week toevallig nog op zoek gegaan, want irriteert mij mateloos dat het weg is.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 16 augustus 2015 @ 20:04:44 #91
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_155273186
Veel fantasie, zou ze dan dit leuk vinden? Of is 4 jaar daar te jong voor?
http://www.littlefairydoor.com/shop/
KuikenGuppy
  zondag 16 augustus 2015 @ 20:15:01 #92
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_155273449
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:52 schreef laziness het volgende:
Tiptoi zit ik ook aan te denken voor mijn dan bijna 5 jarige met de Sint.

Playmobil en lego vindt hij erg leuk maar hij is zo onhandig lomp dat het ook snel weer uit elkaar ligt en ik vind het zo zonde dat er dan altijd kleine stukjes kwijt raken en het niet meer compleet is.
Tik van mij :@
Lego kan je via shop@home van Lego zelf of via Bricklink missende stukjes bestellen.
Maar eigenlijk is het natuurlijk heiligschennis om van Lego het model intact te laten. 1 keer bouwen, dan afbreken en je fantasie z'n gang laten gaan. Dan zijn die paar stukjes die kwijt zijn ook geen issue meer ;) .
pi_155273607
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

De Globe heb ik wel eens naar gekeken, maar ik kwam veel slechte recensies tegen. Is het iets? Wat doet het, wat kun je er precies mee?
Ze kunnen zelf met de pen op de globe tikken om dingen te weten te komen, zoals taal, hoofdsteden, aantal inwoners, aantal km2, dieren, geografie, wetenswaardigheden. Klein beetje als de bosatlas. Er zitten ook spellen op. In ieder geval dat je de 10 landen met de meeste inwoners/km2 moet vinden. Dan om de beurt met de pen eentje zoeken. Kies je een verkeerde, ben je af.
Chris is nu 8 en begint er nu interesse in te krijgen. Hij krijgt vanaf dit jaar ook topografie, dus blijkbaar is het nu de goede leeftijd voor zoiets ;)

Nadeel is natuurlijk dat sommige landen en getallen veranderen, maar dat heb je ook met een atlas om in te bladeren. Misschien kun je wel nieuwe bestanden downloaden voor up to date info..

Voor de prijs is het wel iets wat je kind moet liggen denk ik. Chris is erg nieuwsgierig, maar een kind dat liever voetbalt, zou ik het niet zo snel geven ;)
  zondag 16 augustus 2015 @ 20:21:47 #94
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_155273636
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 20:15 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Lego kan je via shop@home van Lego zelf of via Bricklink missende stukjes bestellen.
Maar eigenlijk is het natuurlijk heiligschennis om van Lego het model intact te laten. 1 keer bouwen, dan afbreken en je fantasie z'n gang laten gaan. Dan zijn die paar stukjes die kwijt zijn ook geen issue meer ;) .
Ja zo'n kind was ik al niet :D
Ik zette het in elkaar en dan stond het mooi te zijn op een plank.
Af en toe speelde ik er heel voorzichtig mee of bouwde het om maar altijd nav een plaatje op de doos of zo.
En nu zit het compleet weer in de oorspronkelijke dozen want die werden altijd bewaard.
Een beetje een tik had ik daar dus al jong in.
Helaas is het allemaal roze en pony's dus mijn jongetje mot het niet ;(

En mijn jochie van vier is nog niet zo ver dat hij zelf iets echt op kan bouwen dus dan komt hij bij mij om de auto of vliegtuig weer in elkaar te zetten en dan mis ik dus stukjes. The horror man :P
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_155274394
Wij hebben het boerderij boek en de grote wereldatlas van Tiptoi. Eerste kreeg ze met haar 4de verjaardag. Na een week of 2 ging hij in een hoek en kwam pas een maand of 3 geleden weer tevoorschijn en werd toen redelijk vaak gebruikt. Daarom met haar 5de verjaardag de wereldatlas erbij. Die is ook erg leuk omdat hij heel simpel kan (dierengeluiden luisteren ed) maar ook heel leuke stukjes tekst heeft over de verschillende landen en hun inwoners ed.

Lego wordt hier ook nu steeds vaker gepakt. (Frozen, Piraten, Batman.. alles ligt door elkaar :p)
Playmobil is al 2 jaar een dikke hit.. De konijntjes gaan graag in de draaimolen :D
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  zondag 16 augustus 2015 @ 21:25:36 #96
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_155276130
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 20:04 schreef Burdie het volgende:
Veel fantasie, zou ze dan dit leuk vinden? Of is 4 jaar daar te jong voor?
http://www.littlefairydoor.com/shop/
Wat schattig! O+ Lezen kan ze natuurlijk nog niet, maar briefjes met een hartje erop of iets O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_155277583
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:52 schreef laziness het volgende:


Playmobil en lego vindt hij erg leuk maar hij is zo onhandig lomp dat het ook snel weer uit elkaar ligt en ik vind het zo zonde dat er dan altijd kleine stukjes kwijt raken en het niet meer compleet is.
Tik van mij :@
O ik heb dat ook hoor :+
Iedere avond als de kindjes op bed liggen maak ik de verschillende setjes compleet. Ik kan het dan ook niet uitstaan dat we van de houten letterpuzzel 1 letter kwijt zijnm ik heb het hele huis afgezocht maar krijg hem maar niet gevonden ;(
pi_155277677
Oh goed om dit te lezen. Mijn moeder heeft voor een lage prijs waardebonnen van een speelgoedwinkel gekocht met een hogere waarde dan de aanschafprijs (via een site als groupon ofzo). En die bonnen moeten voor eind september ofzo besteed zijn.
Dus wil ze alvast sinterklaascadeautjes kopen.
Ik heb natuurlijk nog geen flauw idee, dus rondje speelgoedwinkel gedaan. En daar zag ik die tiptoy-dozen. Rond sinterklaas is Eva 4,5 dus dat zou mooi kunnen denk ik.....
Het is een leergierig kind dus ik denk wel dat ze dit wat gaat vinden.
Maar het moet genoeg variatie bieden en niet alleen maar feiten 'opdreunen' want daar is ze niet van. Ze moet er wel actief mee kunnen 'werken'.

Ik lees dus nog even mee.

Oh, en ik was/ben hetzelfde als Lazi en Susie als het gaat om Lego/playmobil oid.
Eva heeft nu een groot deel van de dierentuin van playmobil en ik kan dus echt flippen van stickertjes die niet om een flesje blijven zitten en ergens dus stof liggen te vergaren en daardoor nog slechter blijven plakken :')
pi_155278540
Yaro heeft vandaag de tiptoi puzzel gehad. Nu nog even een pen score. Met 5 dec komt er dan een aanvulling zoals de atlas. Ik weet zeker dat hij die info fantastisch gaat vinden.
  vrijdag 4 september 2015 @ 09:59:45 #100
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_155809859
Hoi! Ik zoek iets van houten plantjes en een gietertje om te doen alsof je plantjes water geeft. Google kon me niet echt helpen, weten jullie iets?
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')