Het lijkt me wel een grappige mix. Muse met Madness (Ma-ma-ma-ma-ma-madness) en Editors met A Ton of Love (DESIRE! DESIRE! DESIRE! DESIRE! DESIRE (x393929282)quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Ben benieuwd. Hopelijk kunnen we het vorige album dan snel vergeten.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het lijkt me wel een grappige mix. Muse met Madness (Ma-ma-ma-ma-ma-madness) en Editors met A Ton of Love (DESIRE! DESIRE! DESIRE! DESIRE! DESIRE (x393929282)
Marching Orders, heel fijn nummer.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Toch wel weer aardig. Vervolg op het derde album en gelukkig niet op het vierde. Op Studio Brussel zeiden ze vanmorgen dat dit het derde nummer van het albums is wat naar buiten komt. Ik ken No Harm, welke mis ik dan nog?
quote:Op maandag 21 september 2015 23:42 schreef Aisumasen het volgende:
Ik loop nog liever over glas dan dat ik naar post-2010 Editors luister
En dan tegen beter weten in tóch een stukje van het album proberen en ironisch genoeg vrijwel meteen een goed liedje horen. 'Forgiveness', een track wat een goede B-kant voor het derde album zou zijn geweest.quote:Op dinsdag 22 september 2015 00:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Ik weet precies wat je bedoelt.
Toch vind ik bijvoorbeeld een track als Sugar écht ontzettend goed. Verder ben ik het met je eens, vrees ik.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:37 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
En dan tegen beter weten in tóch een stukje van het album proberen en ironisch genoeg vrijwel meteen een goed liedje horen. 'Forgiveness', een track wat een goede B-kant voor het derde album zou zijn geweest.
Dat is dan toch positief. Zeker nadat ik een tijdje geleden geforceerd werd om een dagdeel naar de radio te luisteren en er zoals de gehele dag door afschuwelijke kitscherige stadiongalm-liedjes tussen de schelle vrouwelijke Billboard-liedjes met bombastische refreinen door werd gedraaid, en ik me pas tijdens het refrein van een liedje uit de eerste categorie bewust werd dat dit die band van weleer was. Ik wist van de staat van de band post-Urbanowicz, maar dat stelde zelfs mij nog teleur.
Goed, op de nieuwe plaat iig dus al één goed liedje gehoord, ik zal later nog eens een poging wagen.
Die hoorde ik dus van de week! Vaker live gehoord dan op plaat, onderschat. Op het generieke ge-wooohooohooo omdat het moet na, goede track.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Toch vind ik bijvoorbeeld een track als Sugar écht ontzettend goed. Verder ben ik het met je eens, vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |