"Ja ik kom ze ophalen met een paar maten van me. Over de prijs worden we het vast nog wel eens"quote:Op donderdag 30 april 2015 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
We zouden de FOK!knokploeg moeten sturen.
Sneu, maar herkenbaar van de NES/SNES handelaren.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:19 schreef Pheno het volgende:
Kijk, een pro, die 45 euro per stuk vraagt. Zo wordt elk poppetje wel zeldzaam als je zoveel preordert
[ afbeelding ]
Als ik die stink kat zie geef ik gas, dat zal hem leren.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:19 schreef Pheno het volgende:
Kijk, een pro, die 45 euro per stuk vraagt. Zo wordt elk poppetje wel zeldzaam als je zoveel preordert
[ afbeelding ]
Exact mijn gedachten. Neem ik mijn knuppel mee, welke ik liefkozend 'The Intimidator' noem.quote:Op donderdag 30 april 2015 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
We zouden de FOK!knokploeg moeten sturen.
Ik mag hopen dat ie ze bij meerdere retailers vandaan heeft.....quote:Op donderdag 30 april 2015 09:19 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ]
Catkillerquote:Op donderdag 30 april 2015 11:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ik die stink kat zie geef ik gas, dat zal hem leren.
Daarom zei ik het ook. Normaal neem ik het altijd op voor katjes en dan hebben mensen ook commentaar.quote:
link van marktplaats?quote:Op donderdag 30 april 2015 09:19 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik niet, plaatje stond op budgetgaming ergens. Ik wil er minimaal 1x per dag lezen om te lachen over hoe boos sommige mensen zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op donderdag 30 april 2015 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
TROLLOL
Ness op Amazon UK beschikbaar!
£13.90Krijg je die geleverd in een gouden doos?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morge, hedde geej ouk kalde schottel?
quote:Dispatch estimate: Friday, 8 May 2015
Delivery estimate: Monday, 11 May 2015 - Tuesday, 12 May 2015
amiibo Smash Zero Suit Samus (Nintendo Wii U/3DS)
Sold by: Amazon EU S.a.r.L.
£13.44
amiibo Ganondorf (Nintendo Wii U/3DS)
Sold by: Amazon EU S.a.r.L.
£13.44
Kan je er ook 1 voor mij achterover drukken? Ganondorf that is.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:32 schreef Pheno het volgende:
Geen idee, die vind ik ook niet zo spannend. Zul je zien dat er op E3 een Kid Icarus wordt getoond...
Alleen Ganondorf is er nu nog. Dus wss is ie zo weg. he, ik ben een keer op tijd met een order op amazon. En dat voor ie op budgetgaming stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |