Ik heb het altijd wel door, vrienden stellen me meestal op scherp door feesboek.quote:Op woensdag 29 april 2015 12:07 schreef RadioSlut het volgende:
Tenminste, ik mis dat soort shit altijd doordat Facebook niet naar behoren werkt
Da's wel nice.quote:Op woensdag 29 april 2015 12:08 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik heb het altijd wel door, vrienden stellen me meestal op scherp door feesboek.
Hoe ga je heten ?quote:Op woensdag 29 april 2015 12:04 schreef RadioSlut het volgende:
Nog 17 posts en dan het nieuwe account
quote:Op woensdag 29 april 2015 12:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Da's wel nice.
helaas sta ik hier in mijn eentje in
WOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWquote:
quote:Op woensdag 29 april 2015 12:14 schreef Makoto het volgende:
Ik wacht al dagen op een pakketje, kut pakketjes
Wat voor eentje?quote:Op woensdag 29 april 2015 12:14 schreef Makoto het volgende:
Ik wacht al dagen op een pakketje, kut pakketjes
En nieuwe jas, en cruiser wielen voor onder m'n skeetbort.quote:
Ja dat boeit ons nu even niet, we zijn nu even bezig met de nieuwe username van RadioSlutquote:Op woensdag 29 april 2015 12:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik wacht op een vlooien-tekenbandje voor Kuroi.
quote:Op woensdag 29 april 2015 12:16 schreef Makoto het volgende:
Het was vrijdag op de post gegaan, maar toen was het zondag, toen koningsdag en dinsdag ook niets gebeurd
quote:Op woensdag 29 april 2015 12:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat boeit ons nu even niet, we zijn nu even bezig met de nieuwe username van RadioSlut
Haha, ook leuk! Heet je hond Kuroi?quote:Op woensdag 29 april 2015 12:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik wacht op een vlooien-tekenbandje voor Kuroi.
Die weet ik toch alquote:
Oooohh kaddquote:
Ja ik wel!quote:
Het betekend zwart in het Japansquote:Op woensdag 29 april 2015 12:18 schreef Makoto het volgende:
Wel een leuke naam voor een kad Ama, tenminste geen cliché.
Ziet er uit als een lieve kadquote:
Ja en nu zeker 2 dagen niet meer postenquote:Op woensdag 29 april 2015 12:17 schreef gianni61 het volgende:
RIP RS, we zullen je nooit-nooit-nooit vergeten
Haha, slimquote:
Ja, dat ken ik jaquote:Op woensdag 29 april 2015 12:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is ze ook wel. Ze is of héél lief of het is een etterbakje
Ik zal m'n best doen.quote:Op woensdag 29 april 2015 12:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja en nu zeker 2 dagen niet meer posten
Omdat jouw kad al zo heet.quote:
Ik hou sowieso niet van Nederlandse namen voor mijn huisdierenquote:
Nigger dan.quote:Op woensdag 29 april 2015 12:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van Nederlandse namen voor mijn huisdieren
Hahaha, ik vind Nederlandse namen juist wel grappig. Een kat van een maatje van me heet Hermanquote:
Die heeft niks te zeggen.quote:Op woensdag 29 april 2015 12:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn vriend zou dat niet goed vindenEn ik ook niet haha,
quote:Op woensdag 29 april 2015 12:21 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Die heeft niks te zeggen.
Doei mensjes!
10.000
Latersssquote:Op woensdag 29 april 2015 12:21 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Doei mensjes!
10.000
Laat ons niet alleen!quote:Op woensdag 29 april 2015 12:21 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Doei mensjes!
10.000
Andere kat heet Rama, dat is een god van de hindoe'squote:Op woensdag 29 april 2015 12:22 schreef Amarantha het volgende:
Oh nee mijn vorige kat heette Rodie, maar ik was 6 toen ik die naam bedacht.
Mijn rode kater heet Karel.quote:Op woensdag 29 april 2015 12:22 schreef Amarantha het volgende:
Want Garfield, zo heette hij toen die geboren werd, vond ik echt een standaard naam voor een rode kater
quote:Op woensdag 29 april 2015 12:23 schreef Makoto het volgende:
Hahaha, ik gaat er vandoor. Tot later mensjes
of RadioJonkvrouweMetKuisheidsgordelquote:Op woensdag 29 april 2015 12:23 schreef Dagoduck het volgende:
Straks komt user SladioRut hier posten.
quote:Op woensdag 29 april 2015 12:25 schreef Amarantha het volgende:
Kom meteen tot de conclusie dat ik echt al jaren een hartjes zonnebril heb
je ziet gewoon dat hij plannen aan het smeden is je te vermoordenquote:Op woensdag 29 april 2015 12:24 schreef Amarantha het volgende:
Rodie![]()
[ afbeelding ]
Kwam net bij de dierenarts weg voor een kortere vachtHet was een Perzische kat. Inmiddels alweer paar jaar dood
Wasquote:Op woensdag 29 april 2015 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je ziet gewoon dat hij plannen aan het smeden is je te vermoorden
quote:
HOI ELBEEE, ALLES GOED???quote:
JA GAAT PRIMA HOOR!! EN DAAR?quote:
HEYYYYYYY AMAAAAquote:Op woensdag 29 april 2015 12:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
[..]
HALLO HALLO HALLO LB LB LB!
ja hoor, en nog beter zodra je je caps uit zetquote:Op woensdag 29 april 2015 12:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
JA GAAT PRIMA HOOR!! EN DAAR?
quote:Op woensdag 29 april 2015 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja hoor, en nog beter zodra je je caps uit zet
FOKKKKIEEEEquote:Op woensdag 29 april 2015 12:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
WAAROM NEGER JE MIJ DAN?
HAHA IK ZEI NEGER
NEEquote:Op woensdag 29 april 2015 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja hoor, en nog beter zodra je je caps uit zet
IK BEN NIET EENS HYPERquote:
wil je iets compenseren ofzo?quote:
niks van te merkenquote:
Klein maar fijn, niks nodig om te compenseren toch, juist prettig sowiesoquote:
Watquote:
quote:
ALTIJD BLIJquote:Op woensdag 29 april 2015 12:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh, je komt wel hyper over haha. Ben je erg blij ofzo?
quote:
Wiequote:
Ik heb bijna 80.000 postsquote:Op woensdag 29 april 2015 15:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
radioslet is gestopt omdat ze 10k posts heeft
en nu zijn ze aan het wachten op een kloon
ik ben de 100.000 gepasseerdquote:
Da's niet veelquote:
quote:
Neequote:
als ik een euro had voor elke post..quote:
Ja hoe is 80k een mooi getal?quote:
Gewoon, 8 is mooi. Macht van 2 enzulks.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja hoe is 80k een mooi getal?
Juistquote:Op woensdag 29 april 2015 15:49 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gewoon, 8 is mooi. Macht van 2 enzulks.
80000 is als een 8 met 2 liggende 8en er8erquote:Op woensdag 29 april 2015 15:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja hoe is 80k een mooi getal?
Je vergeet steeds een nulquote:Op woensdag 29 april 2015 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
8000 is als een 8 met 2 liggende 8en er8er
ik ontken allesquote:
71.257 ookquote:Op woensdag 29 april 2015 15:50 schreef wietparkiet het volgende:
he nick 75000 is ook mooi getal
waarom stop jij daar niet bij? lijkt me goeie
'95 ookquote:
nee die ' verpest hetquote:
Enkel kwaliteitquote:
quote:Op woensdag 29 april 2015 15:50 schreef wietparkiet het volgende:
he nick 75000 is ook mooi getal
waarom stop jij daar niet bij? lijkt me goeie
Stoppen danquote:
Picsquote:
quote:
Neequote:
knappe jongeman, goed kapsel, netjes gekleed. niks mis mee.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:07 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
dit ben ik volgens lb
quote:Op woensdag 29 april 2015 16:07 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
dit ben ik volgens lb
alleen het hele hitlerjugend dingetje bevalt me nietquote:Op woensdag 29 april 2015 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
knappe jongeman, goed kapsel, netjes gekleed. niks mis mee.
mwa, het is net als de scouting, maar dan met een beetje extra indoctrinatiequote:Op woensdag 29 april 2015 16:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alleen het hele hitlerjugend dingetje bevalt me niet
heb liever dat ze me jesperjugend had genoemdquote:Op woensdag 29 april 2015 16:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, het is net als de scouting, maar dan met een beetje extra indoctrinatie
quote:Op woensdag 29 april 2015 16:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb liever dat ze me jesperjugend had genoemd
over 20 jaar ben ik dictator van het westelijk halfrondquote:
Je bedoelt de westelijke helft van je inrichtingquote:Op woensdag 29 april 2015 16:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
over 20 jaar ben ik dictator van het westelijk halfrond
Ik. Flips, ik wil mezelf aanbieden als je wettige lover.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie biedt die ring dan aan moebsie
[..]
Wat vervelend dat dat gare wijf nou net niet bij het toffe hoort. Hopelijk heb je geen traume oid
Bitch u betta behavequote:Op woensdag 29 april 2015 16:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bedoelt de westelijke helft van je inrichting
quote:Op woensdag 29 april 2015 16:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
meestal bepaald de vrouw de complete inrichtingquote:Op woensdag 29 april 2015 16:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo liefffff.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik. Flips, ik wil mezelf aanbieden als je wettige lover.![]()
Nou, ik heb al met slachtofferhulp gesproken na de ervaring. Ze spraken van wellicht onherstelbare schade.
Misschien.quote:
Woohooo doe nog maar even bijdehanterquote:Op woensdag 29 april 2015 16:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meestal bepaald de vrouw de complete inrichting
wat loop je boos te kijken?quote:Op woensdag 29 april 2015 16:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Woohooo doe nog maar even bijdehanter
blijf single voor life want flips mot me nietquote:Op woensdag 29 april 2015 16:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meestal bepaald de vrouw de complete inrichting
me 2, same reasonquote:Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
blijf single voor life want flips mot me niet
niemand HAHAHAquote:Op woensdag 29 april 2015 16:31 schreef wietparkiet het volgende:
lel mijn moeder komt pas maandag thuis ipv zaterdag
wie fissa
Denk niet dat je dat kan weten, is instinct.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:36 schreef wietparkiet het volgende:
GC / Reageren op inbreker?
wat zouden jullie doen op zo'n moment?
zou er wel achteraangaan denk ikquote:Op woensdag 29 april 2015 16:36 schreef Makoto het volgende:
[..]
Denk niet dat je dat kan weten, is instinct.
Okéquote:Op woensdag 29 april 2015 16:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou er wel achteraangaan denk ik
heb altijd mes en knuppel op mijn kamer
Haha, precies.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Valt buiten wat op mijn kamer staat toch niks te halen
succesquote:Op woensdag 29 april 2015 16:55 schreef Amoeba het volgende:
Beter ga ik een lege krat pils traden voor 2 pizza's
Nah, ik ging even los.quote:
Slipknotquote:
Gewoon vind ik leuk.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat loop je boos te kijken?
(ik zou hier overigens weinig moeite mee hebben)
Jij wilde niet met mij daten. Volgens jou zou of jij gek van mij worden of ik van jou.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
blijf single voor life want flips mot me niet
Ja boeie, ik vind dit gewoon een lekker nummerquote:
Dat kan natuurlijkquote:Op woensdag 29 april 2015 16:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja boeie, ik vind dit gewoon een lekker nummer
sttttquote:Op woensdag 29 april 2015 16:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon vind ik leuk.
[..]
Jij wilde niet met mij daten. Volgens jou zou of jij gek van mij worden of ik van jou.
Alsof Flippiee genoegen neemt met minder dan CR7quote:Op woensdag 29 april 2015 16:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon vind ik leuk.
[..]
Jij wilde niet met mij daten. Volgens jou zou of jij gek van mij worden of ik van jou.
topic vervuilerquote:Op woensdag 29 april 2015 16:51 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Buscemiquote:Op woensdag 29 april 2015 20:07 schreef jodelahity het volgende:
[..]
In dat stukje van reservoir dogs
Waarom?quote:
Ik heb die film echter nooit gezien.quote:
Was een halve liter blik bier open gespoten en zowat alles kwam op mij. Zelfs in m'n oogquote:
Ja bier prikt wat meer dan wat je gewend bent hequote:Op woensdag 29 april 2015 20:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Was een halve liter blik bier open gespoten en zowat alles kwam op mij. Zelfs in m'n oog
Je krijgt wel vaker vloeistof in je oog toch?quote:Op woensdag 29 april 2015 20:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Was een halve liter blik bier open gespoten en zowat alles kwam op mij. Zelfs in m'n oog
Waterquote:Op woensdag 29 april 2015 20:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je krijgt wel vaker vloeistof in je oog toch?
Mehquote:
Een collega sneed een keer die groene banden van zo'n kar met Coca Cola door, sneed ze in een fles cola. Alle cola over een kop met Pringles-bussenquote:
Zondequote:Op woensdag 29 april 2015 20:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zondebokbierquote:
quote:Op woensdag 29 april 2015 20:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een collega sneed een keer die groene banden van zo'n kar met Coca Cola door, sneed ze in een fles cola. Alle cola over een kop met Pringles-bussenDus ik helpen, ik zeg "je moet het ook gewoon zo doen", en ja hoor, ik sneed ook perongeluk door een fles heen. Alles onder de fucking cola.
quote:
Prijs van cola wordt niet daarom duurder hoorquote:Op woensdag 29 april 2015 20:18 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Wij, de consumenten, betalen voor dat soort fouten hé
Wel als je het bij elke cola fles zou doen, een fout is slechts een onderdeel van het grotere geheelquote:Op woensdag 29 april 2015 20:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Prijs van cola wordt niet daarom duurder hoor
Ik zag dat ik een spelfout maakte, ik had perongeluk getypt i.p.v. per ongeluk. Nu zal er vast geluk op een perron te vinden zijn, maar dat bedoelde ik niet.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2015 20:19 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Wel als je het bij elke cola fles zou doen, een fout is slechts een onderdeel van het grotere geheel
Volle bierkratjes pakken en inleveren, bon pakken en zo snel mogelijk naar de kassa en weg, hoppa 8 euro in de pocket, BAM!!quote:Op woensdag 29 april 2015 20:21 schreef Ro-ald het volgende:
In de supermarkt gewoon expres al die wijnflessen omgooien en dan wegrennen
Ik had een keer een stapel van 6 kratten met wijn op een karretje, leg ik een fles in het bovenste krat terug, breekt de onderkant er af. Al die wijn (niet niet Aldi) sijpelde door die andere kratten op de grond. Toen kon ik iets van 100 flessen wijn schoon gaan maken, ik werd er gewoon dronken vanquote:Op woensdag 29 april 2015 20:21 schreef Ro-ald het volgende:
In de supermarkt gewoon expres al die wijnflessen omgooien en dan wegrennen
Waar ik werkte staat het flessenautomaat buiten de winkel.quote:Op woensdag 29 april 2015 20:22 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Volle bierkratjes pakken en inleveren, bon pakken en zo snel mogelijk naar de kassa en weg, hoppa 8 euro in de pocket, BAM!!
Ook een paar keer volle dozen flessen wijn laten vallen ja toen ik nog een vakkenvuller wasquote:Op woensdag 29 april 2015 20:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had een keer een stapel van 6 kratten met wijn op een karretje, leg ik een fles in het bovenste krat terug, breekt de onderkant er af. Al die wijn (niet niet Aldi) sijpelde door die andere kratten op de grond. Toen kon ik iets van 100 flessen wijn schoon gaan maken, ik werd er gewoon dronken van
Ook een keer liet een collega een hele container met kratten bier van de vrachtwagen flikkeren. Alles stukquote:Op woensdag 29 april 2015 20:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ook een paar keer volle dozen flessen wijn laten vallen ja toen ik nog een vakkenvuller was
quote:Op woensdag 29 april 2015 20:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ook een keer liet een collega een hele container met kratten bier van de vrachtwagen flikkeren. Alles stuk
Ik zal eens kijken of er nog een foto van op feestboek staat.quote:Op woensdag 29 april 2015 20:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]![]()
Had hij het beter meteen weg kunnen geven.
Ditquote:Op woensdag 29 april 2015 20:26 schreef jodelahity het volgende:
Doe je ongeschoold werk, verpruts je het alsnog
De ballenquote:Op woensdag 29 april 2015 20:27 schreef jodelahity het volgende:
Ik moet gaan lieve mensen, tot morgen weer
Boeien, heb tenminste een bijbaantjequote:
Ik ook. Ik haat ook niet op de AH leef. Fuck werkloos zijn.quote:Op woensdag 29 april 2015 20:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Boeien, heb tenminste een bijbaantje
Zet je tv uit, straks word je nog gebrainwasht..quote:Op woensdag 29 april 2015 20:53 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben nieuwe aflevering van Hotter than my daughter aan het kijken
quote:
Het feit dat je weet dat het een nieuwe aflevering is insinueert dat je een oudere hebt bekeken?quote:Op woensdag 29 april 2015 20:53 schreef Ro-ald het volgende:
En dit ookquote:Op woensdag 29 april 2015 21:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het feit dat je weet dat het een nieuwe aflevering is insinueert dat je een oudere hebt bekeken?
ja soms moet ik gewoon even bullshit tv kijkenquote:Op woensdag 29 april 2015 21:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het feit dat je weet dat het een nieuwe aflevering is insinueert dat je een oudere hebt bekeken?
Kijk dan Studio POWNED ofzoquote:Op woensdag 29 april 2015 21:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ja soms moet ik gewoon even bullshit tv kijken
Las op FB iets over Emmen?quote:Op woensdag 29 april 2015 20:53 schreef Ro-ald het volgende:
Ik moest er wel om lachen.quote:
Stom hoorquote:Op woensdag 29 april 2015 21:08 schreef Ro-ald het volgende:
Zo oplettend ben ik het nou ook weer niet aan het kijken
New Order is dat vervolg op Joy Division na de zelfmoord van Ian Curtis. Joy Division is zoquote:Op woensdag 29 april 2015 21:18 schreef Makoto het volgende:
Ik heb mezelf zo kapot gezocht naar dat nummer
GOENAVUND IK BEN PETUR R DEFREEZE!quote:
En dat op hetzelfde tijdstip.quote:
popiejoppiesausquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |