quote:Op woensdag 29 april 2015 12:17 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik vroeg me al af wanneer ik de jam zou proeven
quote:Op woensdag 29 april 2015 12:17 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik vroeg me al af wanneer ik de jam zou proeven
Dat is iets meer dan 7 km per uur.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:02 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Snelheid zegt mij totaal niks. Maar ging goed dus?
quote:Op woensdag 29 april 2015 16:01 schreef gcjoel het volgende:
ik had net 2 rijstwafels met pindakaas![]()
Waarom gaan de fijne momenten zo snel voorbij?
Ja, rekenen kan ik ookquote:
Jaquote:Op woensdag 29 april 2015 16:03 schreef Lonaa het volgende:
Rijstwafel met pindakaas is voor mij zoals ik me de hel voorstel.
Lichtsnelheid.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja, rekenen kan ik ook
Maar ik weet niet als dat snel, hard, heel hard, lichtsnelheid of tergend langzaam is. Dus vroeg ik in een (zeer) verkapte manier als je nog kon lopen en het je dus goed afging
Ik ga nog liever dood van de honger dan dat ik rijstwafels met pindakaas ga eten. Teringjantje.quote:
Ik vind het zo enorm lekker dat het zielig isquote:Op woensdag 29 april 2015 16:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ga nog liever dood van de honger dan dat ik rijstwafels met pindakaas ga eten. Teringjantje.
quote:Op woensdag 29 april 2015 16:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vind het zo enorm lekker dat het zielig is
Niet lopen is nog langzamerquote:Op woensdag 29 april 2015 16:05 schreef Lonaa het volgende:
7 km per uur hardlopen is supertraag Crunch.
Ga halen dan en zet op lijstje morgenquote:Op woensdag 29 april 2015 16:13 schreef Lonaa het volgende:
Godverdomme, Ik heb al heeeeeeeeeel lang geen krentenbol met smeerkaas meer gehad.
Even kijken of ik daar ruimte voor heb, want ik wilde eigenlijk gewoon weer normale dingen vreten.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:14 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ga halen dan en zet op lijstje morgen
Nah, het is op zich best een prestatie met m'n 100+ kilo lijf.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:14 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Niet lopen is nog langzamer
Maar ik wou de nadruk niet op snelheid liggen
Strugglesquote:Op woensdag 29 april 2015 16:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Even kijken of ik daar ruimte voor heb, want ik wilde eigenlijk gewoon weer normale dingen vreten.
quote:Op woensdag 29 april 2015 16:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nah, het is op zich best een prestatie met m'n 100+ kilo lijf.
Ik heb ooit 1 x hardgelopen, tijdens de Bata. 2,9 km in net geen 35 minuten. Dit was sneller
kan toch prima bij de lunch? salade ernaast ofzo!quote:Op woensdag 29 april 2015 16:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Even kijken of ik daar ruimte voor heb, want ik wilde eigenlijk gewoon weer normale dingen vreten.
Ja maar die zijn niet zo lekker.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:19 schreef uniekhoorn het volgende:
mueslibollen dan Lonaa? Die zijn qua voedingsstoffen veel gezonder! Daar wordt meel ipv bloem gebruikt, paar nootjes erin.
Dat is geloof ik 1 minuut rennen, 1 minuut wandelen. Ik deed 3,7 minuten rennen, 1 minuut lopen, de rest rennen.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:16 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]![]()
Dat met te zwaar lijf ken ik. Ik heb ooit drie lessen van Evie gevolgd. Of hoe heet dat mens? Ben er mee opgehouden, kreeg last
Snap ik! Krentenbollen vind ik ook lekkerder dan krentenbrood bv.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja maar die zijn niet zo lekker.Of jawel, maar het is niet hetzelfde.
Dat is ook een heel andere beleving! dat heb ik ook hoorquote:Op woensdag 29 april 2015 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Snap ik! Krentenbollen vind ik ook lekkerder dan krentenbrood bv.
Ja klopt en misschien in les 1 nog minderquote:Op woensdag 29 april 2015 16:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat is geloof ik 1 minuut rennen, 1 minuut wandelen. Ik deed 3,7 minuten rennen, 1 minuut lopen, de rest rennen.
Lekker bezig! 1km meteen aan één stuk is misschien wel wat veel, er zijn betere opbouwschema's, van die minuutjesschema's, dat is beter voor je gewrichten om te wennen.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nah, het is op zich best een prestatie met m'n 100+ kilo lijf.
Ik heb ooit 1 x hardgelopen, tijdens de Bata. 2,9 km in net geen 35 minuten. Dit was sneller
Kan je heus wel, gewoon kleinere stapjesquote:Op woensdag 29 april 2015 16:29 schreef Qwea het volgende:
Ik moest ook verplicht 8 min over 1km doen van fysioik ben maar gestopt. Ik kan dat niet
ik doe altijd 1km in 5 min.
Wel knap van je loon! Met 100+ kilo
Ja, dan kan ik net zo goed gaan snel wandelenquote:Op woensdag 29 april 2015 17:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Kan je heus wel, gewoon kleinere stapjesToen ik voor het eerst op lage hartslag ging lopen voelde het ook heel onnatuurlijk, maar het is vooral een kwestie van wennen.
Ik ook.quote:Op woensdag 29 april 2015 20:14 schreef sanger het volgende:
Mag ik wat lenen dan? Ik kom wat te hoog uit.....
Met honger naar bed?quote:
Dat is toch niet zo gek als je aan het afvallen bent?quote:
Nou ja, als ik echt honger heb kan ik niet slapenquote:Op woensdag 29 april 2015 22:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo gek als je aan het afvallen bent?
Oke, ik slaap eigenlijk lekkerder met een te lege maag dan met een te volle. Niet met extreme honger natuurlijk. Enige jammere is dat ik dan vaak erg vroeg weer wakker wordquote:Op woensdag 29 april 2015 22:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, als ik echt honger heb kan ik niet slapenMoet toch wel een verzadigd gevoel hebben
Nee precies.. een beetje trek hebben is niet erg, maar echt honger is wel vervelendquote:Op woensdag 29 april 2015 22:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oke, ik slaap eigenlijk lekkerder met een te lege maag dan met een te volle. Niet met extreme honger natuurlijk. Enige jammere is dat ik dan vaak erg vroeg weer wakker word
Jup. Want ik heb mijn laatste bak kwark altijd rond 20. Lig nog steeds niet op bed btw. Zit crisis te kijken. En nog steeds fucking hongerquote:
Ga slapen jijquote:Op woensdag 29 april 2015 22:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup. Want ik heb mijn laatste bak kwark altijd rond 20. Lig nog steeds niet op bed btw. Zit crisis te kijken. En nog steeds fucking honger
Ja en dan is er een cliffhanger en dan moet je nog 1 aflevering kijken en voor je het weet is het 7 uur 's morgensquote:
quote:Op woensdag 29 april 2015 23:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja en dan is er een cliffhanger en dan moet je nog 1 aflevering kijken en voor je het weet is het 7 uur 's morgens
De eerste 10 min kijken van volgende aflevering, haalt de spanning er afquote:Op woensdag 29 april 2015 23:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja en dan is er een cliffhanger en dan moet je nog 1 aflevering kijken en voor je het weet is het 7 uur 's morgens
Ja, maar dat kan dus niet. Dus wat Maraca zegt.quote:Op donderdag 30 april 2015 06:02 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
De eerste 10 min kijken van volgende aflevering, haalt de spanning er af
Mwa werkt prima.quote:Op donderdag 30 april 2015 06:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan dus niet. Dus wat Maraca zegt.
Nee dat is onmogelijk. 10 minuten worden dan, in één oogwenk, de hele episodequote:
quote:Op donderdag 30 april 2015 08:23 schreef Artoo het volgende:
[..]
Nee dat is onmogelijk. 10 minuten worden dan, in één oogwenk, de hele episode
IJmuiden!quote:Op donderdag 30 april 2015 09:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En waar is dit? Hier is het weer om depressief van te worden.
Haha vandaarquote:Op donderdag 30 april 2015 09:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Das zo'n beetje de tegenovergestelde uithoek vna waar ik zit.
Nee. Ik woon een kleine 15 km verderopquote:Op donderdag 30 april 2015 09:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zou je in dezelfde uithoek wonen als ik?
Ik ga je zo uitlachen als ik straks wel zon heb! Ha!quote:Op donderdag 30 april 2015 09:35 schreef Artoo het volgende:
[..]
Nee. Ik woon een kleine 15 km verderopEr is al eens eerder gebleken dat ik wel zon heb en jij niet! :p
Kan je er al één? Zo nee, dan is een tip om een fietsband (binnenband) dubbel om de stang heen te hangen, kun je met één knie in gaan hangen.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:42 schreef Artoo het volgende:
Vandaag wordt mijn optrekunit geleverd! Spierpijn incoming!
Gaat ie 'm ontkutten?quote:Op donderdag 30 april 2015 09:53 schreef Lonaa het volgende:
Zo m'n kutfiets naar de fietsenmaker brengen.
Ja, eentje die je zeg maar op de richel van het kozijn kan hangen!quote:Op donderdag 30 april 2015 09:43 schreef -Peach het volgende:
Wat heb je besteld? Zo'n stang voor in de deuropening?
Ik probeerde er afgelopen weekend een aan het gebintwerk van de studentenkamer van mijn kerel. Ik kwam tot driekwart bovenquote:Op donderdag 30 april 2015 09:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Kan je er al één? Zo nee, dan is een tip om een fietsband (binnenband) dubbel om de stang heen te hangen, kun je met één knie in gaan hangen.
Ik kan zonder fietsband niet echt een pullup, nouja misschien eentje met slechte uitvoering. Ik doe vaak horizontale, dus met een stang op een meter van de grond of zo en dan eronder liggen.
Hope so. Nu gedraagt ie zich alsof ie enorm veel zand in z'n vagijn heeft zitten.quote:
Ah ziet er goed uit! Ik heb vaak zo'n dood punt waar ik niet overheen kom. Gelukkig helpt lichter worden ook wel een beetjequote:Op donderdag 30 april 2015 10:01 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ja, eentje die je zeg maar op de richel van het kozijn kan hangen!
[..]
Ik probeerde er afgelopen weekend een aan het gebintwerk van de studentenkamer van mijn kerel. Ik kwam tot driekwart bovenIk ga deze maual gebruiken om langzaamaan op te bouwen naar een fatsoenlijke pullup:
http://darebee.com/pullups-guide.html
quote:Op donderdag 30 april 2015 10:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hope so. Nu gedraagt ie zich alsof ie enorm veel zand in z'n vagijn heeft zitten.
Roadtripquote:Op donderdag 30 april 2015 10:56 schreef Lonaa het volgende:
Ik naar de fietsenmaker, een of andere wazige dude.
'Wat is er mis?'
'Hij trapt door. Kan ik m vandaag nog ophalen?'
'Nee, dat wordt morgen'
'Heb je een leenfiets?'
'Nee'
'Dan neem ik m'n eigen fiets weer mee, want ik hem m nodig'
'Je kunt deze fiets wel meenemen'
'Mooi.'
Ik heb nu alleen een fiets die 1000x meer awesome is dan m'n eigen fiets.
Het is wel even door m'n hoofd geschoten om hem te houden, maar hij had al m'n postcode en tel. nummer opgeschreven.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2015 11:18 schreef Artoo het volgende:
Pull up bar in elkaar gezet en gelijk er in gehangen. Conclusie: met een chin up (underhand grip) kom ik 1x helemaal boven, een pullup (overhand grip) tot driekwart. Dat gaan we de komende tijd dus uitbreiden
Gainz allesquote:Op donderdag 30 april 2015 11:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]Gainzzz waiting to happen!
Wel gaaf. Wij hebben ook zo'n stang maar volgens mijn vriend is er in dit huis geen kozijn waar die in kan
Goedemorgenquote:Op donderdag 30 april 2015 11:43 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand dorst en/of honger?![]()
![]()
![]()
GODVERDOMME ARTOO! HOEREN BODY EN SHITquote:Op donderdag 30 april 2015 11:43 schreef Artoo het volgende:
[..]
Gainz allesIk heb er een van de verboden webshop (sorry Q
), die je op het kozijn kunt hangen als het ware. De variant die je in de deurpost moet steken werkt hier in huis helaas ook niet.
Bazinquote:Op donderdag 30 april 2015 11:18 schreef Artoo het volgende:
Pull up bar in elkaar gezet en gelijk er in gehangen. Conclusie: met een chin up (underhand grip) kom ik 1x helemaal boven, een pullup (overhand grip) tot driekwart. Dat gaan we de komende tijd dus uitbreiden
Oehhh rocketshotquote:Op donderdag 30 april 2015 11:43 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand dorst en/of honger?![]()
![]()
![]()
Mo zuipt fris. Light is van mij. Het was in de aanbieding voor 25 cent!!!!!!!!!!! per fles. Want nog maar kort houdbaar. Dus ik heb meegenomenquote:Op donderdag 30 april 2015 11:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oehhh rocketshot![]()
Maar al die frisdrank, wat moet je ermee?Staan gelukkig maar een paar dingen in jouw kast die ik echt als verleiding zou zien, de meeste gezonde dingen zijn veel chiller!
Ik hou echt van mijn voorraadkast. Mijn vriend heeft hem gebouwd voor me. Ben er echt zo blij meequote:Op donderdag 30 april 2015 11:51 schreef Lastpost het volgende:
Hehe mijn kast lijkt eerder een scene uit een oorlogsfilm. Wat oude aardappels, uien en een pak yoghurtdrink. Voor de rest leeg, echooooo!![]()
Moet zo dan ook even boodschappen doen, haal bewust steeds maar voor één dag zodat ik dagelijks lopend naar de supermarkt moet als ik eten wil, toch weer 4,5km bij elkaar.
Hehe wij hebben hier standaard zo'n gigantische kast omdat ie onder de trap valt, daar staat bij ons ook de koelkast in om meer ruimte te hebben voor mijn koopgerei in de keuken.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hou echt van mijn voorraadkast. Mijn vriend heeft hem gebouwd voor me. Ben er echt zo blij meeEn vanmorgen was het hier ook schrale bende hoor!
Als je het al een tijdje niet meer hebt gehad wordt die verleiding inderdaad makkelijkerquote:Op donderdag 30 april 2015 12:00 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hehe wij hebben hier standaard zo'n gigantische kast omdat ie onder de trap valt, daar staat bij ons ook de koelkast in om meer ruimte te hebben voor mijn koopgerei in de keuken.![]()
Valt me trouwens op hoe weinig moeite ik heb in 9/10 dagen om de suikers/zoetige zooi te vermijden, ook als ik elders ben kan ik me gewoon beheersen, dat ik dat nog eens zou zeggen van mezelf.
Zeker. Geniet nu ook dubbel van een stuk appeltaart bij Dudok nu ik niet meer dagelijks aan de chips, koeken, gebak en snoepgoed zit.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:05 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Als je het al een tijdje niet meer hebt gehad wordt die verleiding inderdaad makkelijker
Jupquote:Op donderdag 30 april 2015 12:07 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zeker. Geniet nu ook dubbel van een stuk appeltaart bij Dudok nu ik niet meer dagelijks aan de chips, koeken, gebak en snoepgoed zit.![]()
Alleen patat blijft een gevoelig iets hier, maar dat neem ik enkel op dagen dat ik een overschot aan kcal over heb in de avond dus dan mag het wel (van mezelf) hehe.
Hehe zelfs bij de KFC kon ik me laatst inhouden, maar een paar van gesnaaid uit zo'n bucket. Er zijn tijden geweest dat die 72-stuks bakken met 3 personen wel opgingen.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
En frituurBehalve KFC al viel me dat laatste keer tegen
72 stuksquote:Op donderdag 30 april 2015 12:11 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hehe zelfs bij de KFC kon ik me laatst inhouden, maar een paar van gesnaaid uit zo'n bucket. Er zijn tijden geweest dat die 72-stuks bakken met 3 personen wel opgingen.![]()
Ik ben dan ook niet het type dat zichzelf in de spiegel afvraagt waar het fout ging, dat besef is er wel.![]()
![]()
Maar echt verse patat van thuis, daar kan ik nog steeds teveel van eten. Net als andijviestamppot, ik vrees dat ik daar echt een kilo of 2 van op kan.![]()
Dat is wat ik echt mis in dit huis, een fatsoenlijke voorraadkastquote:Op donderdag 30 april 2015 11:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hou echt van mijn voorraadkast. Mijn vriend heeft hem gebouwd voor me. Ben er echt zo blij meeEn vanmorgen was het hier ook schrale bende hoor!
Nu zo nog ff naar de budgetshop lopen met de hond om te kijken voor Canei
Die patat daar vind ik sowieso niet te kanen, maar wij hebben een Bram Ladage er tegenover zitten dus misschien is m'n statement niet eerlijk.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:23 schreef sandertjuh het volgende:
Met koningsdag naar de KFC geweest.. kippetjes waren lekker maar de patat was half doorbakken. Wat wil je ook met die drukte
Hier bij de mcd rijen tot buiten, dan ga je daar toch niet meer eten.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:23 schreef sandertjuh het volgende:
Met koningsdag naar de KFC geweest.. kippetjes waren lekker maar de patat was half doorbakken. Wat wil je ook met die drukte
Wij hebben ook geen voorraadkast beneden helaas, misschien dat we later ooit de trap dicht laten maken als er kinderen zijn. Voor nu redden we het wel met z'n 2tjes door de spullen te verspreiden maar echt handig is het niet.
Nicequote:
Ja, dat kan McDonalds wel goed. Milkshakes en ijsquote:Op donderdag 30 april 2015 12:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb nog nooit KFC gehad #bekentenis. Burgerking ook maar 1 of 2 keer in mijn leven geloof ik en bij de McDonalds haal ik 9 vd 10 keer alleen een ijsje
Het was niet super druk, binnen 5 minuten werden geholpen. Had een burger en een bucket gedeeld met iemand. Kip was heerlijk, patat was niet om aan te zien haha. KFC was ook één van de weinige waar het niet zo druk was dus daar maar naar binnen gewandeldquote:Op donderdag 30 april 2015 12:28 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hier bij de mcd rijen tot buiten, dan ga je daar toch niet meer eten.![]()
Of trof je rustig moment?
Dat iddquote:Op donderdag 30 april 2015 12:13 schreef La_Tramposa het volgende:
Grappig hoe iedereen zijn eigen verleidingen heeftPatat.. ik kan me niet eens herinneren wanneer ik het voor het laatst had. Daar heb ik echt misschien 1x per jaar zin in. Bij mij zijn de valkuilen meer het chocola/koekjesschap in de supermarkt (al wil ik dan misschien maar één koekje, als het pak gekocht is gaat het toch meestal te hard), en toastjes/hapjes/chipjes dat soort lekkere dingen die op verjaardagen staan.
KFC moet je zelf makenquote:Op donderdag 30 april 2015 12:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb nog nooit KFC gehad #bekentenis. Burgerking ook maar 1 of 2 keer in mijn leven geloof ik en bij de McDonalds haal ik 9 vd 10 keer alleen een ijsje
Zo lekker datquote:Op donderdag 30 april 2015 12:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
KFC moet je zelf makenMet kruiden bij de toko vandaan en in de oven
Het was zo goedkoopquote:Op donderdag 30 april 2015 11:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
GODVERDOMME ARTOO! HOEREN BODY EN SHIT
+1. 100%. Om die cravings binnen de perken te houden gun ik mezelf ook gewoon eens in de week of zo echt iets lekkers.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat iddTaart, koekjes, ijsjes en chocolade zijn hier de valkuilen
Ik had maandag na het werk pizza (we krijgen bij een lange shift eten op werk, er was eetvergoeding) en ik had er zó'n zin in, na eeuwen weer pizza, maar het was helemaal niet zo awesome als ik me had herinnerdquote:Op donderdag 30 april 2015 12:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
JupHet wordt speciaal als je het een keer wel neemt
En frituurBehalve KFC al viel me dat laatste keer tegen
Nee. Herken datquote:Op donderdag 30 april 2015 13:14 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ik had maandag na het werk pizza (we krijgen bij een lange shift eten op werk, er was eetvergoeding) en ik had er zó'n zin in, na eeuwen weer pizza, maar het was helemaal niet zo awesome als ik me had herinnerd
Kon ergerquote:Op donderdag 30 april 2015 13:19 schreef Maraca het volgende:
Ik ben gisteren met honger naar de supermarkt gegaanHeb nu achterlijk veel fruit in huis
Dat dacht ik ook.. net een fruitsalade gegetenquote:
Netjesquote:Op donderdag 30 april 2015 13:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben net naar de automaat gelopen met zin in cola en chocola, en met alleen een cola light teruggekomen
Jaja, nog 2 trappen op en af moeten lopen dus dat zijn zelfs negatieve gainzquote:
Van één broodje hamburger?quote:Op donderdag 30 april 2015 13:47 schreef -Peach het volgende:
Koekjes en chocolade e.d. kan ik meestal wel goed vanaf blijven, of maar weinig pakken.
Hartige dingen daarentegen...
Oh en zelfgemaakte broodjes hamburgerDiner van 1100 kcal door zo'n mormel
Broodje heart attackquote:Op donderdag 30 april 2015 13:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Van één broodje hamburger?Wat ging daar allemaal op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Een grote hamburger (250 gr), cheddar, broodje en saus en dan ben je er alquote:Op donderdag 30 april 2015 13:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Van één broodje hamburger?Wat ging daar allemaal op?
oohh chocola..en cola... nu moet ik mezelf ook inhouden om niet naar de automaat te lopenquote:Op donderdag 30 april 2015 13:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben net naar de automaat gelopen met zin in cola en chocola, en met alleen een cola light teruggekomen
Ja klopt. Vind het dan ook een prima cheatmeal, lekker en niet al te dramatisch qua kcal.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:02 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vind 1120 kcal voor een 'cheatmeal' ook niet eens zoveel trouwens. Als je er een beetje rekening mee houdt in de rest van de dag kan dat prima toch?
quote:Op donderdag 30 april 2015 13:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Broodje heart attackIk zag van de week een foto van een hamburgen van 1,2 meter hoog.... Als je die met 2 personen opeet win je iets ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
Grote prijs? Zo ja, ik ben voorquote:Op donderdag 30 april 2015 14:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik zag van de week een foto van een hamburgen van 1,2 meter hoog.... Als je die met 2 personen opeet win je iets ofzo
Zal effe navragenquote:Op donderdag 30 april 2015 14:37 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Grote prijs? Zo ja, ik ben voor
Dichtgeslibte aderen win je dan.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik zag van de week een foto van een hamburgen van 1,2 meter hoog.... Als je die met 2 personen opeet win je iets ofzo
Een maagverkleining?quote:Op donderdag 30 april 2015 14:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Neem eiwittenquote:Op donderdag 30 april 2015 15:44 schreef Lonaa het volgende:
Ik voel me niet zo tof en dus wil ik dingen in m'n mik stoppen. Verder heb ik geen eetprobleem ofzo hoor.
Ik denk dat jij the special kind bedoeld? Vriendje is nog niet thuisquote:
Wait what?!quote:Op donderdag 30 april 2015 15:56 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb een diet Dr Pepper![]()
Nu spijt dat ik er maar 2 heb meebesteld bij musclemeat
Bummerquote:Op donderdag 30 april 2015 15:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik denk dat jij the special kind bedoeld? Vriendje is nog niet thuis
Mijn cheatmeals (pizza vaak) zijn meestal ook rond de 1120 of 1500. Past alleen qua rekening houden niet in mijn dagquote:Op donderdag 30 april 2015 14:02 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vind 1120 kcal voor een 'cheatmeal' ook niet eens zoveel trouwens. Als je er een beetje rekening mee houdt in de rest van de dag kan dat prima toch?
Whut?quote:Op donderdag 30 april 2015 15:56 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb een diet Dr Pepper![]()
Nu spijt dat ik er maar 2 heb meebesteld bij musclemeat
nou inderdaad hoe hou je rekening met 1100 kcal diner?quote:Op donderdag 30 april 2015 16:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn cheatmeals (pizza vaak) zijn meestal ook rond de 1120 of 1500. Past alleen qua rekening houden niet in mijn dag
haha goed zo, ben benieuwd hoe je het vind.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Whut?Ik heb
zo ver dat we ook binnenkort gaan muscle meaten
Ik wil ook diet dr pepper
Je kan daarmee niet meer op de 2000 komen nee, maar wel onder de 2500 of 2600 of zo. Dan is het nog steeds niet heel veel boven wat ik inclusief dagelijkse beweging gebruikquote:Op donderdag 30 april 2015 16:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn cheatmeals (pizza vaak) zijn meestal ook rond de 1120 of 1500. Past alleen qua rekening houden niet in mijn dag
oh ja dan zou het wel lukken denk ik!quote:Op donderdag 30 april 2015 16:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je kan daarmee niet meer op de 2000 komen nee, maar wel onder de 2500 of 2600 of zo. Dan is het nog steeds niet heel veel boven wat ik inclusief dagelijkse beweging gebruik
Ook nietquote:Op donderdag 30 april 2015 16:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je kan daarmee niet meer op de 2000 komen nee, maar wel onder de 2500 of 2600 of zo. Dan is het nog steeds niet heel veel boven wat ik inclusief dagelijkse beweging gebruik
Rekening houden met = overdag iets minder etenquote:Op donderdag 30 april 2015 16:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ook niet
Want ik zit nu in de cut op 2200. Waar mijn D vrijwel altijd 650 is. Dus ik kom rond de 900 te kort voor een pizza. Dan zit je alsnog 3100
Gaat dus niet. Dan moet ik O en L skippen. Ik zit op 1550 zonder D en daar moet ik echt niet minder van gaan etenquote:Op donderdag 30 april 2015 16:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Rekening houden met = overdag iets minder etenOp 1000-1200 kcal exclusief mijn D kom ik iig meestal prima de dag door. (sterker nog.. dat is zo ongeveer gemiddeld hoe het gaat)
Waarom niet? Als je weet dat je 's avonds heel veel gaat eten? Als ik weet dat ik bijv. 's avonds enorm uit eten ga, eet ik als lunch vaak ook alleen maar groente of een soepje zo.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gaat dus niet. Dan moet ik O en L skippen. Ik zit op 1550 zonder D en daar moet ik echt niet minder van gaan eten![]()
Lol, jij vind een pizza veel?quote:Op donderdag 30 april 2015 16:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je weet dat je 's avonds heel veel gaat eten? Als ik weet dat ik bijv. 's avonds enorm uit eten ga, eet ik als lunch vaak ook alleen maar groente of een soepje zo.
Geen havermout bedoel je. En 1000kcal? Pizza bij domino's is gewoon 1500kcal hoorquote:Als je pizza 1000 kcal is, hoef je dus maar 350 kcal te skippen, 2 scheppen minder havermout door je ontbijt en een T overslaan en je bent er lijkt me?
Ik eet het er gewoon bovenop dan want rekening houden met gaat nietquote:Maar goed iedereen moet doen waar hij/zij zich prettig bij voeltSoms bedenk ik ook pas 's avonds spontaan dat ik slecht/teveel ga eten
Best kut als je elke dag standaard om 06u wakker bentquote:Op donderdag 30 april 2015 16:27 schreef -Peach het volgende:
Gewoon pas om 12u 's middags opstaan, scheelt de helft!
Ik eet een pizza meestal niet eens helemaal opquote:Op donderdag 30 april 2015 16:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lol, jij vind een pizza veel?Ik niet hoor. Eerder weinig.
[..]
Geen havermout bedoel je. En 1000kcal? Pizza bij domino's is gewoon 1500kcal hoorDus red je die 350 niet. Ik heb geen 350 om te skippen. Dus dat werkt niet.
[..]
Ik eet het er gewoon bovenop dan want rekening houden met gaat niet
Ik neem meestal een dunne bodem pizza, die zijn rond de 1000 kcal. En ik vind dat best veel ja, zo'n pizza van een restaurant/bezorgdienst krijg ik vaak niet eens opquote:Op donderdag 30 april 2015 16:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lol, jij vind een pizza veel?Ik niet hoor. Eerder weinig.
[..]
Geen havermout bedoel je. En 1000kcal? Pizza bij domino's is gewoon 1500kcal hoorDus red je die 350 niet. Ik heb geen 350 om te skippen. Dus dat werkt niet.
[..]
Ik eet het er gewoon bovenop dan want rekening houden met gaat niet
Serieus niet? Ik heb serieus altijd erna nog bere honger[/Quote]quote:Op donderdag 30 april 2015 16:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik eet een pizza meestal niet eens helemaal op![]()
Elke dag is cut dagquote:Maar als je wil kan je er rekening mee houden, misschien niet op een cut dag maar als je totaal rond je onderhoud blijft kan het best. Maar op zich is het niet eens nodig zoals je ziet bij jou afgelopen week
Dit ja.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
En beter is het loeisnel nu 18u want HONGER
Ik ook! Italian! Maar die zijn echt geen 1000 hoorquote:Op donderdag 30 april 2015 16:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik neem meestal een dunne bodem pizza, die zijn rond de 1000 kcal. En ik vind dat best veel ja, zo'n pizza van een restaurant/bezorgdienst krijg ik vaak niet eens opEn jij neemt 70g havermout 's ochtends, als je daar op zo'n ochtend 30g van maakt heb je al 150 kcal bespaard
Maar daarom voeren we deze discussie, want ik zeg van nietquote:Maar goed dit is een nutteloze discussie want volgens mij gaat het gewoon hartstikke goed met je voedingspatroon dus als je een keer pizza wil bulken zonder daarvoor te compenseren kan dat makkelijkIk zeg alleen dat het in principe wel kan!
Mijne dacht serieus even last minute te besluiten toch met zijn werk uit eten te gaan. Heb het eten al klaar. Dus dikke lul voor hem. Heb hem godverdomme gisteren en vanmorgen nog gevraagd wat hij ging doen. En dan een uur voor het eten in ene wijzigen. Dikke doeiquote:Op donderdag 30 april 2015 16:38 schreef Artoo het volgende:
[..]
Dit ja.
Er staat Vlaams stoofvlees te sudderen en ik moet wachten tot mijn kerel terug isOp zich een goede reden om te wachten, want we vieren straks dat 'ie een contract heeft getekend
Ik ook. Want honger.quote:
Scheelt ook hoop geldquote:Op donderdag 30 april 2015 16:22 schreef Qwea het volgende:
Ik moest wel lachen. Fucking slechte weken, ijs eten, uit eten alles. Weegschaal blijft keurig rond de 74kg hangen godzijdank![]()
Zondag laatste x uit eten. Zuslief komt langs. En 's middags bowlen. En dan hoef ik echt voorlopig ff niet meer uit eten of ijs te halen.
Komt me mijn strot uit
Hmpf, dat is ook vet onhandig van hem jaquote:Op donderdag 30 april 2015 16:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijne dacht serieus even last minute te besluiten toch met zijn werk uit eten te gaan. Heb het eten al klaar. Dus dikke lul voor hem. Heb hem godverdomme gisteren en vanmorgen nog gevraagd wat hij ging doen. En dan een uur voor het eten in ene wijzigen. Dikke doei
Oeh, nieuwe baan?! Mijne heeft zijn contract vandaag verlengd voor een jaar.
Had laatst ristorante oven pizza salami. 890 kcal ofzoquote:Op donderdag 30 april 2015 16:31 schreef Qwea het volgende:
Lol, jij vind een pizza veel? Ik niet hoor. Eerder weinig.
Jaquote:Op donderdag 30 april 2015 16:37 schreef Qwea het volgende:
En beter is het loeisnel nu 18u want HONGER
diepvries is geen pizzaquote:Op donderdag 30 april 2015 16:43 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Had laatst ristorante oven pizza salami. 890 kcal ofzoIk vond hem wel lekker
Met name dat uit eten ja. Maandag waren we 70 euro kwijt. Maar was wel lekker. Zondag gaan we weer naar dat restaurant maar nu neem ik daar geen ijs. Want ik had appeltaart met 5 bolletjes ijs en die ging ik delen met Mo. Maar die appeltaart kwam uit diepvries en was prefab. En die ijs bollen waren ook budget merk. Vlees en vis enzo is dan wel weer kei goed daar.quote:
Dat.quote:
Ik bestel meestal niet van New York Pizza of van Domino's maar van een lokale Italiaan, dus eigenlijk weet ik het niet. Maar ik had dit opgezocht, klopt dat niet? http://www.fatsecret.nl/Diary.aspx?pa=fjrd&rid=2644492quote:Op donderdag 30 april 2015 16:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook! Italian! Maar die zijn echt geen 1000 hoorEn 30g havermout?
Dan kun je serieus IMHO beter je O skippen
![]()
http://www.dominos.nl/med(...)en-Dominos-2013-.pdf 136 per punt. x 10 punten = 1360.
[..]
Maar daarom voeren we deze discussie, want ik zeg van nietDat is serieus vragen om vreetbuien. Ik weet nu al dat als ik 30g havermout neem, ik een uur erna onwijs achterlijke honger heb
Restaurant hebben vaak matig ijs, meestal gewoon uit de groothandel.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Met name dat uit eten ja. Maandag waren we 70 euro kwijt. Maar was wel lekker. Zondag gaan we weer naar dat restaurant maar nu neem ik daar geen ijs. Want ik had appeltaart met 5 bolletjes ijs en die ging ik delen met Mo. Maar die appeltaart kwam uit diepvries en was prefab. En die ijs bollen waren ook budget merk. Vlees en vis enzo is dan wel weer kei goed daar.
Dus haal wel een ijsje bij de ijssalon mits zus een toetje wil
quote:Op donderdag 30 april 2015 16:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat.
Ik had zondag na de bockbier-tour casa di mama..
Das balen, je verwacht dan ook iets mooisquote:Op donderdag 30 april 2015 16:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Met name dat uit eten ja. Maandag waren we 70 euro kwijt. Maar was wel lekker. Zondag gaan we weer naar dat restaurant maar nu neem ik daar geen ijs. Want ik had appeltaart met 5 bolletjes ijs en die ging ik delen met Mo. Maar die appeltaart kwam uit diepvries en was prefab. En die ijs bollen waren ook budget merk. Vlees en vis enzo is dan wel weer kei goed daar.
Dus haal wel een ijsje bij de ijssalon mits zus een toetje wil
Uhu. En ik kan daar echt niet tegenquote:Op donderdag 30 april 2015 16:43 schreef Artoo het volgende:
[..]
Hmpf, dat is ook vet onhandig van hem ja
Aightquote:En ja, een nieuwe baan! Hij werkte nu via een uitzendbureau als flexwerker in een stom magazijn (saai, vervelend en onzeker werk) en hij is deze week aangenomen bij een bedrijf voor een fulltime functie die hij echt tof vindt.
Nou ja, ik wist het wel maar was het vergeten. Ik ben best wel een culsnob wat dat betreft. Die appeltaart had zo bij de aldi uit diepvries kunnen komen. Nog warm ookquote:Op donderdag 30 april 2015 16:46 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Das balen, je verwacht dan ook iets moois
Ik woon om de hoek van een pizzeria met hele lekkere pizza'squote:
quote:Op donderdag 30 april 2015 16:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, ik wist het wel maar was het vergeten. Ik ben best wel een culsnob wat dat betreft. Die appeltaart had zo bij de aldi uit diepvries kunnen komen. Nog warm ooken die bolletjes ijs kwamen volgens mij uit zo'n tricolore bak. Zat amper smaak aan
De horror. Ik vind die krengen hier zo duur, ¤13,50. Mwa als ik dat ga afhalen kan ik leukere dingen doen qua eten.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik woon om de hoek van een pizzeria met hele lekkere pizza's
Altijd als ik naar de sportschool loop doe ik![]()
![]()
Derpquote:Op donderdag 30 april 2015 16:48 schreef La_Tramposa het volgende:
Lekker handig dat ze op de website van New York pizza de voedingswaarden per 100g erbij zetten maar niet hoeveel een pizza is
Maar dat is ook echt not done in een restaurant manquote:Op donderdag 30 april 2015 16:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, ik wist het wel maar was het vergeten. Ik ben best wel een culsnob wat dat betreft. Die appeltaart had zo bij de aldi uit diepvries kunnen komen. Nog warm ooken die bolletjes ijs kwamen volgens mij uit zo'n tricolore bak. Zat amper smaak aan
Dat zou ik ook graag doen, maarquote:Op donderdag 30 april 2015 16:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik bestel meestal niet van New York Pizza of van Domino's maar van een lokale Italiaan, dus eigenlijk weet ik het niet. Maar ik had dit opgezocht, klopt dat niet? http://www.fatsecret.nl/Diary.aspx?pa=fjrd&rid=2644492
Ja, maar vers is anders qua voedingswaarde. Waarom snap ik ook echt niet.quote:En aangezien de pizza's uit de diepvries meestal 700-1000 kcal zijn ook leek me dat wel realistisch.
Ja, klopt. Maar ik heb ook geen grens/rem. Ik kan vreten tot ik kotsmisselijk ben and then somequote:En verder heb jij gewoon een ander lichaam dan ik, jij kan grote hoeveelheden in één keer wegwerken, ik krijg daar juist honger van en beperk liever de porties maar wel met meerdere maaltijdenMijn ontbijt bevat zelden meer dan 20g havermout eigenlijk..
Hier zijn ze geloof ik wel minder, maar als ik dan pizza neem eten we gewoon daar. Dan maak je voor dat geld nog een gezellig avondje van ipv onderuit op de bank met je pizzaquote:Op donderdag 30 april 2015 16:49 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
De horror. Ik vind die krengen hier zo duur, ¤13,50. Mwa als ik dat ga afhalen kan ik leukere dingen doen qua eten.
Ja precies. Mo zegt vaak "nee thnx ik heb geen honger meer" in een restaurant. Dan denk ik "HOE DAN?!" Toetje is juist het lekkerstquote:Op donderdag 30 april 2015 16:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Restaurant hebben vaak matig ijs, meestal gewoon uit de groothandel.
Dan loop ik liever langs de ijssalon voor een toetje
Want er is altijd plaats voor een toetje!
Na die bockbier tour, of eigenlijk tijdens, bedachten we dat we pizza wilden eten. Dus Mo zegt: "Bestel ff op je foon domino's dan. En laat ff bezorgen. Zijn we over een uur thuis!" Nou, iets van 25 euro voor 2 pizza'squote:Op donderdag 30 april 2015 16:49 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
De horror. Ik vind die krengen hier zo duur, ¤13,50. Mwa als ik dat ga afhalen kan ik leukere dingen doen qua eten.
Ja, ik snap dat ook echt niet. Want echt, het vlees, de vis, de soepen, alles is prima. Behalve de toetjes. Ook de appeltaart bij de koffie is hetzelfde als die bij het toetje. Bedoel, haal je appeltaart vd bakker, of bak zelf dan! En doe ff moeite voor het ijsquote:Op donderdag 30 april 2015 16:49 schreef Artoo het volgende:
[..]
Maar dat is ook echt not done in een restaurant man
Ja, nou, dat wil die van mij dus ook nietquote:Op donderdag 30 april 2015 16:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier zijn ze geloof ik wel minder, maar als ik dan pizza neem eten we gewoon daar. Dan maak je voor dat geld nog een gezellig avondje van ipv onderuit op de bank met je pizza
Inruilen!quote:Op donderdag 30 april 2015 16:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nou, dat wil die van mij dus ook nietdie haat uit eten gaan
Nah voor de rest is hij kei schattig. Hij helpt bv braaf met me uitkleden wat niet gaat door mijn schouder, hij wast braaf mijn rug wat ook niet gaat momenteel, hij doet de was, stofzuigt, pakt mijn drinken, maakt een kruikje, is lief voor Link.. dus af en toe dwing ik hem maar gewoon om uit eten te gaanquote:
God.ver.domme.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:55 schreef Artoo het volgende:
Over prima taart gesproken: deze ga ik in het weekend maken: http://sugarspunrun.com/smores-cheesecake/
Haha das wel lief ja.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah voor de rest is hij kei schattig. Hij helpt bv braaf met me uitkleden wat niet gaat door mijn schouder, hij wast braaf mijn rug wat ook niet gaat momenteel, hij doet de was, stofzuigt, pakt mijn drinken, maakt een kruikje, is lief voor Link.. dus af en toe dwing ik hem maar gewoon om uit eten te gaan
Calzone bedoel je? Of een wrap met zelf tomatensaus e.d erop?quote:Op donderdag 30 april 2015 16:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Wrap-pizza's zijn trouwens ook best chill (Y) En ik doe dan vaak zo'n bakje gemengd zeefruit erop, en evt. nog tonijn. Tomatenpuree, paprika, ui en wat kaas. Best laag in de kcal dus!
Ja gewoon een wrap die je normaal voor wraps gebruiktquote:Op donderdag 30 april 2015 16:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Calzone bedoel je? Of een wrap met zelf tomatensaus e.d erop?
Hehehe jaquote:Op donderdag 30 april 2015 16:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
God.ver.domme.![]()
Ik mag even geen taart meer maken van mezelfIk kan er niet afblijven namelijk
Oh ja, goede tip! Dat wilde ik nog steeds een keer doen.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Wrap-pizza's zijn trouwens ook best chill (Y) En ik doe dan vaak zo'n bakje gemengd zeefruit erop, en evt. nog tonijn. Tomatenpuree, paprika, ui en wat kaas. Best laag in de kcal dus!
maar quesedillas zijn alleen lekker met veel kaas en dus belegd waardoor het niet vult en je er veel wil etenquote:Op donderdag 30 april 2015 17:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja gewoon een wrap die je normaal voor wraps gebruiktHoeft ook maar 10-15 min in de oven!
Wrap-quesadilla's zijn trouwens ook chill.
quote:Op donderdag 30 april 2015 16:55 schreef Artoo het volgende:
Over prima taart gesproken: deze ga ik in het weekend maken: http://sugarspunrun.com/smores-cheesecake/
Hmmmmmmm. Dat is nog best een goed idee.quote:Op donderdag 30 april 2015 17:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja gewoon een wrap die je normaal voor wraps gebruiktHoeft ook maar 10-15 min in de oven!
Wrap-quesadilla's zijn trouwens ook chill.
Schnitzel met broccoli en bataatquote:
Ik zou het er niet op kunnen doenquote:Op donderdag 30 april 2015 18:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb weer een sportavondje dus wat fruit en misschien een eiwitshake of wat yoghurt als D en daarna snel naar bedLekker makkelijk! Nu iig klaar met werken en door naar de atletiekbaan!
Soort van aardappelquote:Op donderdag 30 april 2015 18:22 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]voor de eerste twee. Laatste moest ik Googlen
Ik heb wel Bulgur salade als lunch gegeten hequote:Op donderdag 30 april 2015 18:23 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik zou het er niet op kunnen doen
Sinds dat ik gekapt ben met hardlopen is shinsplints ook wegquote:Op donderdag 30 april 2015 18:23 schreef Maraca het volgende:
Heb vandaag 2x 20 minuten gelopen (als in wandelen) en dat vond m'n been toch niet heel erg tofgelijk thuis weer gekoeld met ijs..
O zo ja. Rest van de dag erop aanpassenquote:Op donderdag 30 april 2015 18:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb wel Bulgur salade als lunch gegeten heEn net om 5 uur nog een banaantje en 2 sneetjes rozijnenbrood. Dus qua kcal is het niet heel veel anders dan een normale dag!
quote:Op donderdag 30 april 2015 18:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sinds dat ik gekapt ben met hardlopen is shinsplints ook weg![]()
Ja, ik ook... Maar mijn schenen denken daar anders overquote:
Die van mij zijn ook zo eigenwijsquote:Op donderdag 30 april 2015 19:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik ook... Maar mijn schenen denken daar anders over
Heb wel besloten dat als het niet gaat, het niet gaat.quote:
Ik ga het nog 1 keer proberen met hulp van fysio en anders kap ik er ook mee.. dan heeft het niet zo mogen zijn.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb wel besloten dat als het niet gaat, het niet gaat.
Zoete aardappel! Dat is echt awesome. Moet je eens proberen, Crunchquote:Op donderdag 30 april 2015 18:22 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]voor de eerste twee. Laatste moest ik Googlen
Lang geleden, maar erg lekkerquote:Op donderdag 30 april 2015 20:16 schreef Artoo het volgende:
[..]
Zoete aardappel! Dat is echt awesome. Moet je eens proberen, Crunch
quote:Op donderdag 30 april 2015 20:28 schreef Qwea het volgende:
http://jelmerdeboer.nl/fo(...)en%20coeliakielijers
For truth.quote:Even krabben is vaak, vaker dan je denkt, de oplossing voor je problemen. Krabben is samen met wachten, je muil houden en je niet zo aanstellen de beste manier om van je problemen af te komen.
Vooral de laatstequote:
Dat idee had ik hier ookquote:Op vrijdag 1 mei 2015 07:47 schreef Lonaa het volgende:
Er mag bij mij ook wel wat bij, hoewel ik het misschien ook wel zo laat, met 1300 kcal. Compensatie alles.
Ik trek dat op zich wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 07:48 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat idee had ik hier ook
Alleen dan kom ik ook op 1300, dat trek ik niet denk ik
Afbakbroodjesquote:Op vrijdag 1 mei 2015 07:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik trek dat op zich wel.
MIjn D was gisteren wel awesome.4 afbakbroodjes.
1 met smeerkaas
, 1 met salami
, 1 met ham/kaas/mayo
, en 1 met kalfsleverworst.
1300 is prima.
Uh, ja dat klopt wel zo ongeveer.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 07:51 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Afbakbroodjes
Maar wat een D zeg
Das evenveel als je vandaag eet? Of tel ik nu te extreem?
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 07:50 schreef La_Tramposa het volgende:
Goodmorning!
63,2 kg.. een nieuwe All time low sinds mijn 18e!
Nog iets meer dan 3kg tot mijn ultieme doel, dat is best eng ergens
Ja, zeker! Ik ben nu ook nog maar 1.5kg verwijderd van het wintergewicht voor de lichte-dames categorie bij het roeien, terwijl ik toen ik roeide dacht dat ik daar nooit onder zou vallen. Wordt het toch wel verleidelijk om volgende winter iig één wedstrijdje te starten, om te kijken hoe dat is dat inwegenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 07:51 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Gaaf!
Des te dichter bij het komt, des te raarder het is
Niet mijn bedoeling om ze kut te laten overkomenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 07:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Af en toe maak jij van die kutopmerkingen weet je datZoals deze.
Nah, weets. Maar het zijn van die eyeopenersquote:Op vrijdag 1 mei 2015 07:53 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Niet mijn bedoeling om ze kut te laten overkomen
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 07:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, zeker! Ik ben nu ook nog maar 1.5kg verwijderd van het wintergewicht voor de lichte-dames categorie bij het roeien, terwijl ik toen ik roeide dacht dat ik daar nooit onder zou vallen. Wordt het toch wel verleidelijk om volgende winter iig één wedstrijdje te starten, om te kijken hoe dat is dat inwegen
Dan zou ik toch iets meer eten vandaag, als zo'n dag gevolgd wordt door maar 1300 kcal is het misschien zo moeilijk vol te houden dat er snel weer zo'n hongeraanval volgt?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 07:53 schreef Lonaa het volgende:
Volgens mijn wat ruim aangehouden lijstje zat ik gisteren op 2500 kcal, dus op zich was het allemaal nog niet verschrikkelijk.
Zal er wel even op lettenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 07:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nah, weets. Maar het zijn van die eyeopeners
Valt me nog wel mee ja. En zo heel ongezond was het niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 07:53 schreef Lonaa het volgende:
Volgens mijn wat ruim aangehouden lijstje zat ik gisteren op 2500 kcal, dus op zich was het allemaal nog niet verschrikkelijk.
Gisteren was emotie-eten. Niet zozeer honger-eten.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 07:55 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dan zou ik toch iets meer eten vandaag, als zo'n dag gevolgd wordt door maar 1300 kcal is het misschien zo moeilijk vol te houden dat er snel weer zo'n hongeraanval volgt?
Vind het op zich niet heel erg hoor, is wel een beetje je charme.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 07:55 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zal er wel even op letten
[..]
Valt me nog wel mee ja. En zo heel ongezond was het niet.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 07:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gisteren was emotie-eten. Niet zozeer honger-eten.
Ik heb nu een tof lijstje, indien honger eet ik ergens nog een extra boterham ofzo.
Gelukkigquote:Op vrijdag 1 mei 2015 07:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vind het op zich niet heel erg hoor, is wel een beetje je charme.
Pasta met gamba's en paddenstoelen!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]![]()
Ik eet vanavond alleen, mijn vriend is laat thuis. Tijd dus voor een treat yo-self, alhoewel met niet teveel calorieen. Maar er zijn best veel dingen die hij niet eet, en ik wel heel lekker vind, zoals gamba's of paddenstoelen of korianderNog even bedenken wat!
Thanks! Ziet er heul lekker uit die pasta idd! Vanavond ook maar even bedenken of ik nog zin heb in koken na 4 uur lesgeven of dat ik wat haalquote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:05 schreef Lonaa het volgende:
http://chaosinthekitchen.(...)-and-mushroom-pasta/
Andere toffe dingen met garnalen die ik ooit opgeslagen heb:
https://delicious.com/lonaa/garnalen
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:20 schreef Lonaa het volgende:
Vriendje was gisteren trouwens serieus impressed met m'n biceps.
Ik zo 'kijk dan!' *flex*
Hij zo: *ongeintresseerd* uhuh.
'Nee, voel dan! Jonge!'
*druk op biceps*
'HOLYFUCK'
Awesome
Aightquote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:20 schreef Lonaa het volgende:
Vriendje was gisteren trouwens serieus impressed met m'n biceps.
Ik zo 'kijk dan!' *flex*
Hij zo: *ongeintresseerd* uhuh.
'Nee, voel dan! Jonge!'
*druk op biceps*
'HOLYFUCK'
Awesome
Maar jij hebt dan ook wel aardig grote biceps voor een dame..quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
AightMijn liep te bitchen dat ze te groot waren
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
AightMijn liep te bitchen dat ze te groot waren
Jullie ook al in kampioensracequote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:21 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook wel aardig grote biceps voor een dame..![]()
Bijna weekend gelukkig, vanavond op tijd naar bed. Morgen kampioenswedstrijd! Als we winnen worden we voor de 3e keer achter elkaar kampioen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |