abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152812600
Gezond/doelgewicht bereikt :@ het is lang geleden dat ik zo ongelooflijk dik en zwaar was. Nu mogen ze me weer leren in de spiegel te kijken en als er volgende week weer meer aanzit ga ik per direct op dieet (al verwachten zij dat niet omdat ik de laatste keren heel miniem en moeilijk aankwam en de nutri hoeft niet meer gelukkig. Vloeibare stenen in je maag) Ik vind dit heel erg niet leuk :@
pi_152812638
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 08:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gezond/doelgewicht bereikt :@ het is lang geleden dat ik zo ongelooflijk dik en zwaar was. Nu mogen ze me weer leren in de spiegel te kijken en als er volgende week weer meer aanzit ga ik per direct op dieet (al verwachten zij dat niet omdat ik de laatste keren heel miniem en moeilijk aankwam en de nutri hoeft niet meer gelukkig. Vloeibare stenen in je maag) Ik vind dit heel erg niet leuk :@
Maar, reeel, ben je ook dik en zwaar? Of voel je je vooral dik en zwaar?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_152817206
Ik kom hier zomaar even binnen vallen.
Ik lees al eventjes mee, Vind het moeilijk mee te praten. Het heeft dan ook even geduurd voor ik dit durf te posten
Het gaat niet lekker hier. Na jaren redelijk stabiel te zijn geweest (na periodes van depressie, sociale angsten, waardoor ik jaren lang thuis heb gezeten ) beginnen angsten weer de kop op te steken.
Enkele weken geleden is het kwartje gevallen dat onze grote kinderwens niet uit zal komen. Ik ben zo geschrokken van mijn reactie hierop. Ik ben zo bang dat ik terug naar af ga.....Ik heb geen idee wat te doen met m'n gevoelens. Ik ga straks naar mijn huisarts om dit te bespreken.
Zijn er mensen die ervaring hebben met het verwerken van dit "verlies"(Ongewenst kinderloosheid)?
sorry voor misschien warrig verhaal, maar ik weet het even niet meer...
Just Breathe
pi_152818887
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 12:07 schreef mocha het volgende:
Ik kom hier zomaar even binnen vallen.
Ik lees al eventjes mee, Vind het moeilijk mee te praten. Het heeft dan ook even geduurd voor ik dit durf te posten
Het gaat niet lekker hier. Na jaren redelijk stabiel te zijn geweest (na periodes van depressie, sociale angsten, waardoor ik jaren lang thuis heb gezeten ) beginnen angsten weer de kop op te steken.
Enkele weken geleden is het kwartje gevallen dat onze grote kinderwens niet uit zal komen. Ik ben zo geschrokken van mijn reactie hierop. Ik ben zo bang dat ik terug naar af ga.....Ik heb geen idee wat te doen met m'n gevoelens. Ik ga straks naar mijn huisarts om dit te bespreken.
Zijn er mensen die ervaring hebben met het verwerken van dit "verlies"(Ongewenst kinderloosheid)?
sorry voor misschien warrig verhaal, maar ik weet het even niet meer...
Je hebt DM :)
pi_152819154
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 12:58 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je hebt DM :)
jij ook. thanks
Just Breathe
pi_152825765
Even een mededeling:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:22:41 #157
399061 kuolema
vermaledijd
pi_152828396
quote:
4s.gif Op donderdag 21 mei 2015 16:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Even een mededeling:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o :{ :*
Knuffel voor jullie beiden.
Why are you wearing that stupid man suit?
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:54:52 #158
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_152829393
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 13:08 schreef mocha het volgende:

[..]

jij ook. thanks
Misschien een voorspelbare tip hoor, maar zitten er in het OUD-subforum misschien vrouwen die met hetzelfde probleem zitten? Dat je daar mee kunt praten?

Sterkte, en moedig dat je je verhaal gedeeld hebt! ^O^.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:55:43 #159
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_152829417
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:22 schreef kuolema het volgende:

[..]

:o :{ :*
Knuffel voor jullie beiden.
Ja, sterkte ermee beiden!
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:23:01 #160
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_152839107
Toch altijd leuk, die goede band met m'n zusje. We kunnen altijd uren lullen, zitten op 1 lijn met dingen en snappen elkaar erg goed. Van die kleine dingen die ik toch ook kan waarderen.
Ignorance is bliss
pi_152854149
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:54 schreef Detroit het volgende:

[..]

Misschien een voorspelbare tip hoor, maar zitten er in het OUD-subforum misschien vrouwen die met hetzelfde probleem zitten? Dat je daar mee kunt praten?

Sterkte, en moedig dat je je verhaal gedeeld hebt! ^O^.
thanks
mja,maar had ik het wel moeten doen...
HA trouwens niet doorgegaan.
Mega treinvertraging, dus HA verplaatst.

@magnetronkoffie, thanks voor de DM en veel sterkte!
Just Breathe
pi_152854321
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:23 schreef duracellkonijntje het volgende:
Toch altijd leuk, die goede band met m'n zusje. We kunnen altijd uren lullen, zitten op 1 lijn met dingen en snappen elkaar erg goed. Van die kleine dingen die ik toch ook kan waarderen.
Dat is mooi! Wetende dat er gewoon altijd iemand is waar je op kan steunen en waar je het mee kan vinden.

SPOILER
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_152858702
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 14:22 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Dat is mooi! Wetende dat er gewoon altijd iemand is waar je op kan steunen en waar je het mee kan vinden.

SPOILER
Het is prima om verdriet te hebben bij een verlies.
Voor mezelf gaat op dat ik wel in de tussentijd probeer nieuwe doelen te vinden.
Wat mislukt is is jammer, maar het zou zo zonde zijn als dat verlies ook nog eens voor niks is geweest

Mijn (mislukte) studietijd was voor mij een kinderdroom die in rook opging, ik heb daar nog jaren *last* van gehad, maar het ging gewoon niet.

Wat voor doelen heb je nu nog wel?
pi_152859063
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 17:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het is prima om verdriet te hebben bij een verlies.
Voor mezelf gaat op dat ik wel in de tussentijd probeer nieuwe doelen te vinden.
Wat mislukt is is jammer, maar het zou zo zonde zijn als dat verlies ook nog eens voor niks is geweest

Mijn (mislukte) studietijd was voor mij een kinderdroom die in rook opging, ik heb daar nog jaren *last* van gehad, maar het ging gewoon niet.

Wat voor doelen heb je nu nog wel?
Ik wil zo snel mogelijk studie afronden, de universiteit, de mensen... Ze staan allemaal symbool voor een zwarte periode in mijn leven.

Doelen heb ik genoeg :Y Maar momenteel zo onzeker dat ik geen vertrouwen heb er ook maar 1 te verwezenlijken.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_152859253
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 17:19 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ik wil zo snel mogelijk studie afronden, de universiteit, de mensen... Ze staan allemaal symbool voor een zwarte periode in mijn leven.

Doelen heb ik genoeg :Y Maar momenteel zo onzeker dat ik geen vertrouwen heb er ook maar 1 te verwezenlijken.
Je hebt natuurlijk doelen in verschillende categoriën he?
Niet -al- je doelen hoeven economisch te zijn :)
pi_152859372
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 17:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je hebt natuurlijk doelen in verschillende categoriën he?
Niet -al- je doelen hoeven economisch te zijn :)
Ze zijn ook niet allemaal economisch. Eén ervan is een gezinnetje hebben, maar ik zie dat niet echt gebeuren. Dat terwijl ik toch wel vriendinnetjes heb gehad... Ik heb er momenteel gewoon geen vertrouwen in.
pi_152859409
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 17:31 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ze zijn ook niet allemaal economisch. Eén ervan is een gezinnetje hebben, maar ik zie dat niet echt gebeuren. Dat terwijl ik toch wel vriendinnetjes heb gehad... Ik heb er momenteel gewoon geen vertrouwen in.
Hoe oud ben je dan nu?
Ik weet het niet meer, sorry :P
pi_152859509
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 17:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hoe oud ben je dan nu?
Ik weet het niet meer, sorry :P
Ik ben 23. Het is ook niet zo dat ik het nu en binnen 2 jaar wil ofzo :P

Maar het is iets waar je op deze leeftijd wel over begint te denken en mij bekruipt en gevoel/gedachten dat het is iets wat aan mij voorbij zal gaan.
pi_152859562
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 17:36 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ik ben 23. Het is ook niet zo dat ik het nu en binnen 2 jaar wil ofzo :P

Maar het is iets waar je op deze leeftijd wel over begint te denken en mij bekruipt en gevoel/gedachten dat het is iets wat aan mij voorbij zal gaan.
Joh, als je pas over 10 jaar begint, dan ben je er ook nog wel op tijd bij hoor (zeker als man :P ) :P
pi_152859947
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 17:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Joh, als je pas over 10 jaar begint, dan ben je er ook nog wel op tijd bij hoor (zeker als man :P ) :P
Dat is waar, maar toch is het iets waar ik me druk om blijf maken. Misschien ook omdat een aantal vrienden nu ook gaan samen wonen.
pi_152860567
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 17:52 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Dat is waar, maar toch is het iets waar ik me druk om blijf maken. Misschien ook omdat een aantal vrienden nu ook gaan samen wonen.
Je moet je eigen doelen stellen en je niet teveel laten leiden door wat anderen doen en wanneer ze dat doen.

Bepaal je eigen tempo, want andermans tempo werkt minder voor jou :P
  vrijdag 22 mei 2015 @ 20:33:42 #172
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_152864620
Verdriet hebben om wat je hebt gemist/ mist mag natuurlijk. En hoe moeilijk ook, er komt ook nog tijd. Hoe eng en kansloos het misschien ook voelt/ lijkt. Er is tijd.
Ik ben vijf jaar opgenomen en heb een hoop enge kutzooi voorbij zien komen. Maar ook echt een aantal jonge mensen die weer opknapten.
En als jij denkt dat je daar medicijnen bij nodig hebt, ga in overleg. Er is tijd zat maar je moet dit ook door kunnen komen. Succes.
  zondag 24 mei 2015 @ 12:35:23 #173
399061 kuolema
vermaledijd
pi_152912185
Sociaal contact is een grote trigger van mijn zelfhaat, het ging gisteravond weer helemaal niet goed. Waarom kan het niet een keer normaal gaan?

[ Bericht 7% gewijzigd door kuolema op 24-05-2015 12:54:17 ]
  maandag 25 mei 2015 @ 12:59:34 #174
399061 kuolema
vermaledijd
pi_152942714
Het gaat helemaal niet goed hier :'( Ik ben zo moe de afgelopen week en het wordt alleen maar erger, na zaterdag ;( Ik moet nog zoveel leren voor een tentamen maar ik ben echt kapot dus uit bed komen lukte niet, maar verder slapen ging ook niet, ik voel me vaag en maar half wakker, kan niet goed nadenken, en nu ga ik dus weer falen voor de toets en ik wilde zo mijn best doen maar het lukt gewoon weer niet KAK!! Ik ben gewoon helemaal op en dat mag niet op dit moment. Ik kan alleen nog maar janken.
En mijn antidepressiva zijn op dus ik heb een dag niet genomen, en vandaag is de apotheek dicht.
pi_152943578
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 12:59 schreef kuolema het volgende:
Het gaat helemaal niet goed hier :'( Ik ben zo moe de afgelopen week en het wordt alleen maar erger, na zaterdag ;( Ik moet nog zoveel leren voor een tentamen maar ik ben echt kapot dus uit bed komen lukte niet, maar verder slapen ging ook niet, ik voel me vaag en maar half wakker, kan niet goed nadenken, en nu ga ik dus weer falen voor de toets en ik wilde zo mijn best doen maar het lukt gewoon weer niet KAK!! Ik ben gewoon helemaal op en dat mag niet op dit moment. Ik kan alleen nog maar janken.
En mijn antidepressiva zijn op dus ik heb een dag niet genomen, en vandaag is de apotheek dicht.
gvd, daar had ik ook geen rekening mee gehouden toen we het daar afgelopen vrijdag even over hadden :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')